AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg har iphone 14 pro max og bruker delvis lightning ladekabel og delvis magsafe trådløs lader som jo er tilkoblet en lightning kabel fra selve laderen til kontakten i veggen. Kjæresten min har nå bestilt iphone 15 pro max som jo bruker usb c. Vil den kunne bruke min magsafe lader. Eller må den bruke en annen type trådløs lader som er tilkoblet usb c? Kanskje dumt spørsmål, men jeg begynte å tenke på det nå. Anonymkode: 68df2...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 4. oktober 2023 #2 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har iphone 14 pro max og bruker delvis lightning ladekabel og delvis magsafe trådløs lader som jo er tilkoblet en lightning kabel fra selve laderen til kontakten i veggen. Kjæresten min har nå bestilt iphone 15 pro max som jo bruker usb c. Vil den kunne bruke min magsafe lader. Eller må den bruke en annen type trådløs lader som er tilkoblet usb c? Kanskje dumt spørsmål, men jeg begynte å tenke på det nå. Anonymkode: 68df2...8cf Megsafe er induksjon lading, så lightning/usb-c har ingenting å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #3 Del Skrevet 5. oktober 2023 Det er ok. Tusen takk for hjelpen 😊 Anonymkode: 68df2...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå