MarlyB Skrevet 1. august 2010 #21 Skrevet 1. august 2010 Jeg mistet jomfrudommen min når jeg var 15 år. Hadde likt gutten en stund, men han fikk ikke vite at jeg var jomfru når det skjedde. Jeg kunne for all del ventet til jeg fikk en kjæreste som jeg elsket, eller hvertfall var veldig glad i, men føler likevel ikke at jeg angrer
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #22 Skrevet 4. august 2010 Bedre med få/ingen, enn for mange! Greit med en gutt som har erfaring, men er skikkelig turn off å vite at du bare er en av ..... han har gjort det med.
Gjest Eldre_Kvinner_JA Skrevet 4. august 2010 #23 Skrevet 4. august 2010 Er 18 og har verken pult eller klint. vist jeg var bedre med og snakke med jenter hadde jeg klart meg bra. Ser jo bra ut.. Men suger og snakke til jenter jeg liker
Gjest Gutt 22 Skrevet 12. mars 2011 #24 Skrevet 12. mars 2011 Godt det er flere av oss! Har lenge hvert klar for sex. Men er også elendig til å snakke med jenter jeg liker, blir nervøs og dum . Er gutt som er 22 år som aldri har hatt sex. Vet at flere jenter ville gjordt det med meg pga utsennde men roter meg alltid bort når jeg åpner KJEFFTEN min! De som skrev i 2006 har sannsynligvis gjordt det nå lykkelig og glømt denne siden mens jeg fortsatt er her hmm. hehe
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #25 Skrevet 12. mars 2011 Er 19 år, jente og har aldri hatt sex. Jeg har klint, men aldri rota noe mer enn det. Føler meg veldig klar nå, men har samme problemet som de som tidligere har skrevet i denne tråden: Jeg er for sjenert og usikker. Ser bra ut, og blir god likt, både av gutter og jenter, men av en eller annen grunn har det aldri skjedd noe. Har hatt sjansen et par ganger, men det har vært ONS, noe jeg ikke er interessert i første gangen håper virkelig det blir min tur snart...
per78 Skrevet 12. mars 2011 #27 Skrevet 12. mars 2011 Debuterte selv ganske "sent", var selv rundt 22 år gammel. Sjenanse kan være vanskelig å overkomme ja. Jeg ønsker alle dere lykke til med debuten. Håper at 2011 kan være året dere opplever sex for første gang. Selv om første gang, kan være litt kleint, iallefall hvis begge er uerfarne.. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #28 Skrevet 12. mars 2011 Jepp, fyller 18 i år. Grunnen er at kjæresten er kristen og ikke kan før ekteskap. Litt kjipt, ja. 1
ManBearPig Skrevet 19. mars 2011 #29 Skrevet 19. mars 2011 33 år og har ikke sanka så mye som et kyss på kinnet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå