Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #2 Skrevet 24. januar 2006 Ja jeg! Er snart 18 og på bursdagen blir det full fest! Gutt. Hehe!
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #3 Skrevet 24. januar 2006 desverre ja.. Har rota, men aldri hatt 'den inn' om du skjønner.. å jeg er 24 år......
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #4 Skrevet 24. januar 2006 desverre ja.. Har rota, men aldri hatt 'den inn' om du skjønner.. å jeg er 24 år...... ← og adressen din er ::: dette skal vi fikse,hilsen big mama
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #6 Skrevet 24. januar 2006 Jeg er 23 år og har verken hatt sex eller klint Gruer meg den dagen jeg finner meg en type(får jeg håpe) og fortelle det og spesielt at jeg aldri har kysset før
biuq Skrevet 24. januar 2006 #7 Skrevet 24. januar 2006 Grue seg? Det er ingenting å grue seg for. Tenker oddsen for at han føler seg priviligert er noe a la 100000:1, så det.
Gjest Hel Skrevet 24. januar 2006 #8 Skrevet 24. januar 2006 Grue seg? Det er ingenting å grue seg for. Tenker oddsen for at han føler seg priviligert er noe a la 100000:1, så det. ← Har aldri hørt om noen som har tatt det ille opp eller synes det var rart. Er han ordentlig interessert i deg, blir det ikke noe problem.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #9 Skrevet 24. januar 2006 Jeg er også 24 år og uberørt. Er jente. Og er ikke kristen eller religiøs av noe slag heller! Ser ikke på det som noen fordel når jeg treffer en potensiell partner i framtida at jeg er jomfru, snarere tvert imot. Med hånden på hjertet: hvem her vil gå gjennom klønestadiet dere var igjennom i tenårene enda engang med en som meg nå når dere er godt opp i tjueåra? Jeg er ikke stygg eller avskrekkende, men veldig sjenert og tilbakeholden. Tviler på at jeg kommer til å møte noen gutt de nærmeste åra heller, men har det egentlig veldig fint alene. Orker ikke stresse med sex og greier, og mener jeg har et fullverdig liv selv om det ikke inkluderer sex.
Gjest G24 nr. 2 over her Skrevet 24. januar 2006 #10 Skrevet 24. januar 2006 Hm, du høres ut som en kvinnelig versjon av meg.. Når det gjelder dette med hva som skjer når man først treffer noen, liker jeg å innbille meg at sex er mer en prestasjon, og at det kan være fint selv om alt ikke blir "perfekt"..
Gjest G24 Skrevet 24. januar 2006 #11 Skrevet 24. januar 2006 Skulle vært "mer enN prestasjon". Ser nesten ut som det motsatte av det jeg mente..
Cognizance Skrevet 24. januar 2006 #12 Skrevet 24. januar 2006 Muhaha jeg slår dere alle sammen 31, mann.
Gjest J24 over her Skrevet 26. januar 2006 #13 Skrevet 26. januar 2006 Hm, du høres ut som en kvinnelig versjon av meg.. Når det gjelder dette med hva som skjer når man først treffer noen, liker jeg å innbille meg at sex er mer en prestasjon, og at det kan være fint selv om alt ikke blir "perfekt".. ← hehe, vi får avtale en date vettu, og få dette overstått Kan tenke meg hvor bra sex det hadde blitt med to kløner som oss Tror faktisk det går an å leve et liv uten at sex trenger å være så viktig del av det. tror alt i alt at jeg ikke er så seksuell av meg
Gjest G24 Skrevet 27. januar 2006 #14 Skrevet 27. januar 2006 Jeg på min side tror at man med forståelse, fantasi og litt "teft" kommer like langt/lenger enn en som har erfaring, men mangler disse egenskapene.. Det finnes mennesker som kan male ganske fine bilder selv om de omtrent ikke har tatt i en pensel før. Jeg er tydeligvis ikke fullt så pessimisitisk som deg når det gjelder dette (uten at jeg tror at jeg skal være århundrets ligg første gangen, selvfølgelig..)
Gjest motor Skrevet 27. januar 2006 #15 Skrevet 27. januar 2006 Jeg er også 24 år og uberørt. Er jente. Og er ikke kristen eller religiøs av noe slag heller! Ser ikke på det som noen fordel når jeg treffer en potensiell partner i framtida at jeg er jomfru, snarere tvert imot. Med hånden på hjertet: hvem her vil gå gjennom klønestadiet dere var igjennom i tenårene enda engang med en som meg nå når dere er godt opp i tjueåra? Jeg er ikke stygg eller avskrekkende, men veldig sjenert og tilbakeholden. Tviler på at jeg kommer til å møte noen gutt de nærmeste åra heller, men har det egentlig veldig fint alene. Orker ikke stresse med sex og greier, og mener jeg har et fullverdig liv selv om det ikke inkluderer sex. ← That's the spirit Skal nok se det blir noe på deg etterhvert og
Trygve Skrevet 28. januar 2006 #16 Skrevet 28. januar 2006 Jeg mistet ikke jomfrudommen min før jeg var 22år jeg og er fortsatt med den jenta ennå etter nesten 2 år. Hun var selvsagt ikke jomfru men vi bare ler av den episoden nå om at hun "tok" fra meg min jomfrudom. I feel so used... Men jeg angrer ikke på at jeg ikke mistet den før. Folk som mister i ung alder(spesielt jenter) gjør mange dumme valg og i verste tilfeller bli brukt veldig uten at de skjønner det. Så ikke forhast om du er gutt eller jente
Gjest 2324 Skrevet 28. januar 2006 #17 Skrevet 28. januar 2006 Folk som mister i ung alder(spesielt jenter) gjør mange dumme valg og i verste tilfeller bli brukt veldig uten at de skjønner det. ← Jada, helt sikkert..
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #18 Skrevet 28. januar 2006 (endret) Slettet. Endret 13. februar 2006 av Freckles
Mrs. K Skrevet 29. januar 2006 #20 Skrevet 29. januar 2006 (endret) Tråden er delt. Spørsmål og svar til "Hvordan bevege seg første gang" ligger her. Trille (mod) Endret 29. januar 2006 av Trille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå