Gå til innhold

Sex for første gang

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det jeg tenker aller mest på er når jeg skal ha sex for første gang,at jeg liksom bli liggene som en potet sekk,da snakker vi om misjonær stillingen.Skal jeg følge med takten eller la mannen føre ann?Skal jeg la hendene mine stryke over ryggen eller nakken og håret hans?

Kan jeg få litt tips fra dere gutter :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Lompa i.i.
Skrevet
Det jeg tenker aller mest på er når jeg skal ha sex for første gang,at jeg liksom bli liggene som en potet sekk,da snakker vi om misjonær stillingen.Skal jeg følge med takten eller la mannen føre ann?Skal jeg la hendene mine stryke over ryggen eller nakken og håret hans?

Kan jeg få litt tips fra dere gutter :sjenert:

Er ikke gutt, men vil bare si at når tida er der; gjør det du føler for.

og dere som er redde for å virke klønete eller "potetsekk".....IKKE tenk på det! Tenk heller på hvor fint det er å kunne dele den førstegangsopplevelsen med en du kjenner og stoler på, i edru tilstand. For dere har (forhåpentlig) rukket å få litt mer fornuft, dømmekraft og livserfaring enn mange andre har når de har sitt første "ligg" i fylla en gang i 15-17års-alderen. Dere har kommet utenom de verste flausene i tenårene, lært såpass om livet at dere beskytter dere selv og partneren med kondom og kan få en mye finere førstegangsopplevelse enn mange andre.

Skrevet

Det vil helt sikkert falle seg naturlig. Husker jeg var så bekymret for kyssing, og mente helt klart at det ville gå særdeles dårlig, for jeg kunne jo ikke verken teori eller praksis - men når det skjedde så funka det jo :)

Skrevet

Jeg har aldri skjønt det med å ligge som en potetsekk... hva er forskjellen på å ligge som en potetsekk og å ligge som en atelet? De to tingene som ikke gjør denne stillingen "kjedelig" for meg er enten å løfte på rompa og stramme til inni, eller å ha beina oppå skuldrene hans.

Så klart er ikke dette noe du ville gjøre første gang :) men første gang må man gjerne være pottitsekk for at det ikke skal gjøre vondt, men etterhvert går det jo an å eksperimentere. Når du føler deg trygg på det.

Skrevet

Ikke gjør dette til en stor sak. Beveg deg slik det er godt for deg, uten å tenke så mye på om det er "riktig".

Skrevet

Ikke tenk på det i det hele tatt.. det vil bare komme naturlig hva du skal gjøre :) men, tenker du for mye på sånt kan det bli rart, forda stiver man liksom til

Skrevet

Begynn med å suge. Tenk at du har en kjærlighet på pinne i munnen, men trekk deg litt ut og bruk tennene f..o..r..s..i..k...t..i..g mens du smiler. Da kan du fake erfaring til tusen, Digg er deg og.

Skrevet
Begynn med å suge. Tenk at du har en kjærlighet på pinne i munnen, men trekk deg litt ut og bruk tennene f..o..r..s..i..k...t..i..g mens du smiler. Da kan du fake erfaring til tusen, Digg er deg og.

Hvorfor skal trådstarter fake erfaring?

Er det ikke bedre at partneren vet at trådstarter er uerfaren sånn at det kan tas hensyn til det?

Gjest Bordellmamma
Skrevet

Spenn til med fittemusklaturen, spenn fra med beina i madrassen, klor han på ryggen, dask han på rompa, klynk og stønn eller skrik ut din nytelse. Finnes masse triks en potetsekk ikke klarer...

Gjest Bellatrix
Skrevet
Spenn til med fittemusklaturen, spenn fra med beina i madrassen, klor han på ryggen, dask han på rompa, klynk og stønn eller skrik ut din nytelse. Finnes masse triks en potetsekk ikke klarer...

Eh...trådstarter suprte om første gangen.

Gjest Bordellmamma
Skrevet
Eh...trådstarter suprte om første gangen.

Ja, og jeg svarte på første gangen.

Skrevet

Bordellmammaer husker tydeligvis ikke hvordan det er å ha sex for første gang..

Gjest Bordellmamma
Skrevet
Bordellmammaer husker tydeligvis ikke hvordan det er å ha sex for første gang..

Bordellmamma ville bare hjelpe, så hun ikke skulle oppføre seg som en nybegynner/sekk med poteter. :ironi:

Skrevet
Bordellmamma ville bare hjelpe, så hun ikke skulle oppføre seg som en nybegynner/sekk med poteter.  :ironi:

Og Cuba syns det var et rart sted å bruke ironi-flagget på.

Neida.. men tror det er ganske få som tør å utlevere seg så mye den første gangen man har sex.

Skrevet

Tror du får andre ting å tenke på enn hvordan du skal bevege deg - det kan du ta senere. ;)

Gjest Catwoman
Skrevet

Enig med Hu.

Og hvorfor skal hun ikke oppføre seg som en nybegynner, Bordelmamma? Hun er jo nybegynner. Ingen vits i å late som noe annet vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...