Gå til innhold

Hvor mange faner åpne på pc-en samtidig har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På PCen har jeg 5 vinduer med til sammen ca. 40 faner åpne til en hver tid. På mobilen er det snakk om 5-6 faner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På PCen har jeg normalt 5-7 faner.

På mobilen har jeg akkurat nå 4, liker ikke å ha mer enn 6, da må jeg scrolle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Har 5 åpne på ipaden (safari), og mange på favoritter.  Når jeg surfer rundt, så blir det ofte 10-12 før jeg fjerner dem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke pc og på mobil bruker jeg å lukke faner så fort de ikke er i bruk lenger. Nå har jeg bare 1 oppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StrangeDoll skrev (9 timer siden):

8-9 på pc, på mobilen har jeg 79

79? :hakeslepp:
Spart opp siden nyttår da? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker pc’n stort sett kun til gaming så pleier ikke å ha så mange oppe. 
mobilen derimot, der har jeg tydeligvis 500 faner akkurat nå, fordi jeg glemmer å lukke før jeg åpner nye 😂😂

Anonymkode: 1849c...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bruker pc’n stort sett kun til gaming så pleier ikke å ha så mange oppe. 
mobilen derimot, der har jeg tydeligvis 500 faner akkurat nå, fordi jeg glemmer å lukke før jeg åpner nye 😂😂

Blir ikke mobiler treigere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å ha masse faner oppe. Det er uoversiktig. Skal jeg huske en side til en annen gang, så lager jeg et bokmerke og stenger den ned.

Har til en hver til rundt 4-5 faner oppe, vil jeg gjette.

Anonymkode: 01219...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Blir ikke mobiler treigere da?

Nei, har ikke opplevd at den blir det nei :) 

kanskje det kommer an på hvilken man har. Jeg har iphone 14 pro max, og den takler det helt fint iallefall. Merker ingen forskjell om jeg lukker alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, har ikke opplevd at den blir det nei :) 

kanskje det kommer an på hvilken man har. Jeg har iphone 14 pro max, og den takler det helt fint iallefall. Merker ingen forskjell om jeg lukker alle. 

Vet du at om du holder inne den knappen hvor man åpner fanene så får man alternativet å lukke alle faner? Kjekt fremfor å måtte fjerne alle en etter en 😅🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå 3. Normalt har jeg to vinduer  åpne med 8 faner på den ene og kanskje 2 på den andre. Syns det er enklere å hoppe mellom vinduer enn faner. For eksempel har jeg oppgaver på en fane i et vindu og løsningsforslag eller open ai på andre vindu. Det eneste jeg alltid har oppe er canvas og youtube. 

Anonymkode: 2afd1...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen andre nevnte her, jeg hater også å ha masse faner åpne, blir så vanskelig å finne frem. Jeg lagrer heller ting som favoritt eller i bokmerkerad, og så har jeg mellom 5-8 faner oppe. Da blir det akkurat passe størrelse på fanen slik at det er mulig å se nok av overskriften til at jeg ser hva det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saltwatertaffy skrev (1 time siden):

Som noen andre nevnte her, jeg hater også å ha masse faner åpne, blir så vanskelig å finne frem. Jeg lagrer heller ting som favoritt eller i bokmerkerad, og så har jeg mellom 5-8 faner oppe. Da blir det akkurat passe størrelse på fanen slik at det er mulig å se nok av overskriften til at jeg ser hva det er. 

Med meg så er det nok mer tvangstanker at jeg må lukke faner så fort jeg er ferdige med de 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 30 på pcen, 10 på mobilen. Stort sett er det sider jeg er innom en gang i uka eller oftere, det er enklere å ha dem liggende klare enn å finne dem fram hver gang jeg vil sjekke noe. Googlesøk og andre engangsbesøk lukker jeg når jeg er ferdig med dem, så mengden er ganske stabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (8 timer siden):

79? :hakeslepp:
Spart opp siden nyttår da? 😅

Åpner en ny hver gang jeg skal sjekke noe😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...