AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Del Skrevet 4. oktober 2023 Var hos frisør i dag og klippet meg fra langt hår midt på ryggen til en ganske kort bob-aktig frisøre, til ca midt på halsen. I utgangspunktet ble jeg ganske fornøyd, men får litt panikk av hva jeg kan gjøre hvis jeg ikke ønsker å ha det løst absolutt hele tiden. Pleier egentlig å ha det mye i hestehale og driver med litt trening der det er en fordel å få håret vekk fra ansiktet. Jeg kan i utgangspunktet få satt det i hestehale, men da er problemet at håret helt bakerst i nakken kun er rundt 5 cm langt og da detter ut. Ser helt dust ut med hestehale/oppsatt hår når det henger en del hår rett ned fra nakken. Hvis jeg prøver å ta bare det øverste laget i en minihestehale bak hodet (for å få det vekk fra ansiktet), detter det fremste håret ut.. Noen som har noen tips til hvordan man kan sette opp eller på en annen måte få håret vekk fra fjeset når det er så kort i nakken/foran? Flette på siden foran hadde vært supert, men det greier jeg ikke - er helt elendig med hår..😅 Anonymkode: 4ab2f...4ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hårbøyle eller hårklemmer. Anonymkode: eed0c...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var hos frisør i dag og klippet meg fra langt hår midt på ryggen til en ganske kort bob-aktig frisøre, til ca midt på halsen. I utgangspunktet ble jeg ganske fornøyd, men får litt panikk av hva jeg kan gjøre hvis jeg ikke ønsker å ha det løst absolutt hele tiden. Pleier egentlig å ha det mye i hestehale og driver med litt trening der det er en fordel å få håret vekk fra ansiktet. Jeg kan i utgangspunktet få satt det i hestehale, men da er problemet at håret helt bakerst i nakken kun er rundt 5 cm langt og da detter ut. Ser helt dust ut med hestehale/oppsatt hår når det henger en del hår rett ned fra nakken. Hvis jeg prøver å ta bare det øverste laget i en minihestehale bak hodet (for å få det vekk fra ansiktet), detter det fremste håret ut.. Noen som har noen tips til hvordan man kan sette opp eller på en annen måte få håret vekk fra fjeset når det er så kort i nakken/foran? Flette på siden foran hadde vært supert, men det greier jeg ikke - er helt elendig med hår..😅 Anonymkode: 4ab2f...4ad Hvorfor klippet du håret så kort når det ikke funker med hverken flette eller hårstrikk? Anonymkode: 1a261...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor klippet du håret så kort når det ikke funker med hverken flette eller hårstrikk? Anonymkode: 1a261...e96 Fordi jeg gjerne ville komme inn hit for å stille et spørsmål og få et helt annet spørsmål i retur👍 Anonymkode: 4ab2f...4ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #5 Del Skrevet 4. oktober 2023 Spacebuns, eller hva det heter Altså to "dotter" på hodet med så mye hår du får med. Du kan fint få de til uten at det ser ut som du er fjorten år. Jeg brukte det mye da mitt var kortere. Anonymkode: 773ad...550 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #6 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 4.10.2023 den 16.47): Hvorfor klippet du håret så kort når det ikke funker med hverken flette eller hårstrikk? Anonymkode: 1a261...e96 Enig. Hun har valgt en umulig frisyre selv. Anonymkode: f9af6...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. oktober 2023 #7 Del Skrevet 6. oktober 2023 Da håret mitt nådde ned til ca midt på halsen (hadde nesten ned til korsryggen da jeg mistet håret pga cellegift, holder på å spare til lengre hår igjen nå) så klarte jeg å flette ei fiskebeinsflette/pariserflette på hver side av hodet (var for kort til ei flette midt bak), stakk ut litt hår i nakken, men det gjorde ikke noe Du kan også lage midtskill på toppen og samle håret i front sammen til to «hestehaler» på hver side av midtskillen som du fester med en tynn strikk på hver side øverst på sidene av hårkronen og la resten henge ned/hestehalene blender inn med håret som henger løst (er elendig på å forklare…’ Børst håret på hver side opp og bakover og fest med hårklemme (Glitter har mange fine hårklemmer) Når håret er så kort så anbefaler jeg disse gummistrikk-lignende hårstrikkene, fra Blax, de sitter godt i håret og glir ikke ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå