AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Skrevet 4. oktober 2023 Har kjæreste, men finner stadig på noe med mine guttevenner, vi drar på kino, resturant, nye byer, henger sammen på rommet deres (vi bare tegner og hører på musikk) aldri kysset de eller tenkt til å gjøre det, de har gitt meg et par komplimenter, da har jg bare sagt takk og ikke gitt noe tilbake. Vi går også tur sammen med hunden deres osv, for meg vil jeg bare ha venner og noen å snakke med og jeg synes det er kjekt å bli kjent med nye mennesker, men sees det jeg beskrev som utroskap? Jeg chatter med noen av dem daglig også, men det er ikke flørting, bare chatting om hverdagen og livet. Anonymkode: 5fd4a...5ca
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Skrevet 4. oktober 2023 Utroskap har i utgangspunktet ikke noe med kjønn å gjør men hva man gjør. Det du beskriver er normale ting en gjør med en venninne, så hvorfor skulle det da plutselig vært utroskap når det er med gutter istedenfor... Anonymkode: 04610...31b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg synes ikke det. Hvis kjæresten din synes det står han fritt til å avslutte forholdet, og jeg synes ikke man trenger å kunne kalle noe utroskap for at det skal være uakseptabelt. Det får være opp til ham. Anonymkode: ee90f...db0
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Skrevet 4. oktober 2023 Er kommunikasjonen på en måte som at du ikke hadde vært redd for at han visste hva dere snakket om og skrev om? Siden du spør her, så er du vel usikker på om du har tråkket over noen grenser, at han kanskje hadde reagert om han visste absolutt alt? Spør han du, så finner du det nok ut. Selv er det helt greit dama er venner med menn, men det forutsetter full åpenhet, de gangene noen har tråkket over grenser, så har jeg fått høre det med en gang, og vennskap avsluttet. Så lenge jeg vet hun har den egenskapen, så er det helt greit for meg. Så åpenhet er viktig. Få damer ville vel heller akseptert at en mann gang med andre damer bak hennes rygg, selv om de var venner Men husk, de fleste menn som er venner med damer ville takket ja til ett knull om muligheten skulle komme, så vennskapet er sjeldent balansert, dette er noe mange kvinner ikke forstår, dere skulle bare visst hvor mange mannfolk som er "venn" med damer i håp om at det er investering for ett godt knull i fremtiden, ja vi er så utspekulerte, og dere faller for det Anonymkode: 2d0ce...e5f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #5 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg har mange guttevenner selv, og eks min hilste på de i blant når vi drakk kaffe på kafé ol. Engang var ene vennen min med oss på hyttetur! Aldri hatt lyst å kysse noen av kompisene mine, de vet hvor skapet står 🙂 Anonymkode: 25b40...5f4
Artmo3 Skrevet 4. oktober 2023 #6 Skrevet 4. oktober 2023 Her spørs det litt hvor åpen man er. Hadde kjæresten møtt mannfolk jevnlig uten at jeg visste noe om det, så hadde det blitt ett problem, for da har hun åpenbart noe å skjule
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #8 Skrevet 4. oktober 2023 Det er fullt mulig at noen av de gutta har crush på deg.. Dette virker mange jenter totalt blinde for. Hvis kjæresten din vet det og ser at du tilbringer mye tid med dem så er det klart han blir bekymret. Her må åpen kommunikasjon være i høysete ellers er du garantert en eller annen form for drama. Hvis du er ganske pen og såpass sosial må du regne med at fler enn 1 person er keen på deg. Anonymkode: 36f3e...216
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #9 Skrevet 4. oktober 2023 De som tror at det kun handler om man selv gjør noe galt eller ikke skjønner ikke tegninga. Det er som å si at jeg gjorde ingen ting galt på hyttetur med guttevenner, selv om de en og en gikk på badet og sa de måtte runke til meg... Er det så vanskelig, enhver menneskelig samhandling inneholder andre personer, og dermed er det relevant hva de tenker og gjør.. Anonymkode: 0dddd...304
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #10 Skrevet 4. oktober 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har mange guttevenner selv, og eks min hilste på de i blant når vi drakk kaffe på kafé ol. Engang var ene vennen min med oss på hyttetur! Aldri hatt lyst å kysse noen av kompisene mine, de vet hvor skapet står 🙂 Anonymkode: 25b40...5f4 Men de hadde nok alle kysset deg om sjangsen byr seg. Ellers hadde dere ikke blitt venner i utgangspunktet. Menn og kvinner blir venner når kvinnen ikke er intr i mannen og alt går i retning vennskap. Om ikke mannen i utgangspunktet er bare LITT intr så er de ikke villig til å bruke nok tid på henne til at det i det hele tatt blir vennskap. Så finnes det selvfølgelig unntak. Anonymkode: 685ea...bd9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå