AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Holder på med en fyr som er veldig sjenert. Han sender en del snapper i løpet av dagen, men han byr veldig lite på seg selv. Det er likt når vi er sammen. Han kan komme til meg uten forvarsel, men han sier nesten ingenting. Og når han sier noe mumler han ofte. Han virker usikker på seg selv, og har har nevnt at han sliter med sosial angst. Noen forslag til hvordan jeg kan vekke litt følelser og engasjement i han? Jeg er litt sjenert selv, så kunne hatt godt av noen tips til hva jeg kan skrive/gjøre. Gjerne noe «smalltalk» som gjør underverker😅☺️ Anonymkode: a25f9...de5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg følger denne 😇 Min kjæreste er introvert, men kan absolutt være sosial om vi skal noe sammen med andre. Han sier alt er så naturlig sammen med meg, null stress og han klarer å slappe av og være seg selv. Han har ikke hatt denne type følelser eller forhold før, der alt klaffer og er uanstrengt. At mye foregår inni hodet hans, samtidig som lite blir formidlet, gjør at jeg av og til lurer på hva som kverner der på innsiden. Jeg er ikke i tvil om at han er forelsket, glad i meg, elsker meg, begjærer meg. Samtidig hadde det vært deilig å få enda større innblikk i tankene og følelsene han om meg. Anonymkode: c3f5b...cbe 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #4 Skrevet 3. oktober 2023 Bare vis han at du liker han selv om han ikke sier så mye, så går det mer automatisk etterhvert. Det verste jeg vet, som sjenert dame, er følelsen av at folk sitter og tenker "hvorfor sier hun ingenting, kan hun ikke si noe snart, kan hun si mer?!". Da blir det bare verre. Når man slapper av med folk er det lettere å snakke, selv om man ikke nødvendigvis er av det mest snakkesalige slaget. Anonymkode: e4823...2e5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #5 Skrevet 3. oktober 2023 Overrask han skikkelig med å være rett på sak hvis du har lyst på han. Hvis han ikke tør å ta styringen så blir han bare glad for at du gjør det. Anonymkode: c8466...094
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #6 Skrevet 3. oktober 2023 Morsomt med tråder som dette etter å ha hørt så mye om at jenter går jo for personlighet og selvtillit, ikke utseendet Anonymkode: e2a71...351
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #7 Skrevet 3. oktober 2023 Rusmidler er en fin måte å få det på gli i starten. Anonymkode: 909d9...c9f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #8 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Morsomt med tråder som dette etter å ha hørt så mye om at jenter går jo for personlighet og selvtillit, ikke utseendet Anonymkode: e2a71...351 Det at noen er sjenerte gjør dem ikke automatisk til tomme, men pene skall. Holder på med en fyr, ikke veldig kjekk, men morsom, rar og søt. Desverre så trenger han litt innabords for å åpne seg. Anonymkode: a4a46...34c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #9 Skrevet 3. oktober 2023 Ikke prøv å omvende ham, la ham være seg selv. Og ikke hør på råd om alkohol og rus. Anonymkode: 7545b...713 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #10 Skrevet 4. oktober 2023 Aldri aldri aldri si det rett ut til han. Ta det fra ei som ødela alt etter råd om det her inne. «Da vet du iallefall.» Tull. Alt ble ødelagt. Han ble vettskremt og gikk under jorden. Jeg skulle bare latt ting skje naturlig. Angrer som en hund. Anonymkode: 59067...ae7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå