Gjest Gamle Alex Skrevet 24. januar 2006 #1 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har blit bedt om å finne å lese et dikt i en begravelse. Er det noen som har noen tips, jeg er så fryktelig dårlig ¨på sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gamle Alex Skrevet 24. januar 2006 #2 Del Skrevet 24. januar 2006 *dytter litt på den jeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. januar 2006 #3 Del Skrevet 24. januar 2006 Kanskje du kan finne noen her? Eller i denne tråden Denne siden kan også kanskje være aktuell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gamle Alex Skrevet 24. januar 2006 #4 Del Skrevet 24. januar 2006 Tusen takk Lillebille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. januar 2006 #5 Del Skrevet 24. januar 2006 Bare hyggelig .. håper du finner noe du kan bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gamle Alex Skrevet 24. januar 2006 #6 Del Skrevet 24. januar 2006 vet du om flere sider? fant ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. januar 2006 #7 Del Skrevet 24. januar 2006 Det er jo vanskelig å vite hva som kan passe men Her .. feks. Tusen tårer Her .. barnedødsfall T-bane diktene Her Her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gamle Alex Skrevet 24. januar 2006 #8 Del Skrevet 24. januar 2006 tusen tårer tror jeg er perfekt tusen tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. januar 2006 #9 Del Skrevet 24. januar 2006 Bare hyggelig - (Alltid greit å samle litt på sånne sider .. de kommer ofte til nytte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå