AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Hva er best når man skal løpe utendørs i høstkulda? Nå begynner det å bli for kaldt for bare t-skjorte/singlet. Anonymkode: fe082...6a1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #2 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg tar en tynn løpejakke over t-skjorten. Eller løper i ull-trøye Anonymkode: f7532...4cb
-jk- Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tar en tynn løpejakke over t-skjorten. Eller løper i ull-trøye Anonymkode: f7532...4cb Samme her' tynn jakke som er vindtett foran. Går over fra T-skjorte til superundertøyoverdel (puh, for et ord) under når det blir enda kaldere, da bruker jeg også superundertøy under løpetightsen.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #4 Skrevet 3. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva er best når man skal løpe utendørs i høstkulda? Nå begynner det å bli for kaldt for bare t-skjorte/singlet. Anonymkode: fe082...6a1 Hvilket temperaturområde snakker vi om, og hvor mye vind? Nedbør? Anonymkode: 74dfd...be1
Kicki_90 Skrevet 3. oktober 2023 #5 Skrevet 3. oktober 2023 Bruker tynn vindjakke/løpejakke over t-skjorte nå, trekker på langermet under jakka når det er under 8-10 gr (fortere om det er vind). Ulltøy under jakka på vinteren, da kan jeg bruke to lag om nødvendig og vindvest eller jakke utenpå.
Metalbitch Skrevet 3. oktober 2023 #6 Skrevet 3. oktober 2023 Ull innerst mot kroppen og en god løpejakke utenpå evt en løpevest. Pannebånd og tynne hansker. Allerede funnet frem vintertightsen.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #7 Skrevet 7. oktober 2023 Sweatshirt og hettegenser kan jeg godt bruke under en kul T-skjorte, men ikke til trening. Bruker enten ett eller to lag med tights og tilsvarende tettsittende langermet under en t-skjorte, eller en eller to treningsdresser over t-skjorte og shorts. Anonymkode: 538cc...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå