AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hva er best når man skal løpe utendørs i høstkulda? Nå begynner det å bli for kaldt for bare t-skjorte/singlet. Anonymkode: fe082...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #2 Del Skrevet 3. oktober 2023 Jeg tar en tynn løpejakke over t-skjorten. Eller løper i ull-trøye Anonymkode: f7532...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 3. oktober 2023 #3 Del Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tar en tynn løpejakke over t-skjorten. Eller løper i ull-trøye Anonymkode: f7532...4cb Samme her' tynn jakke som er vindtett foran. Går over fra T-skjorte til superundertøyoverdel (puh, for et ord) under når det blir enda kaldere, da bruker jeg også superundertøy under løpetightsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #4 Del Skrevet 3. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva er best når man skal løpe utendørs i høstkulda? Nå begynner det å bli for kaldt for bare t-skjorte/singlet. Anonymkode: fe082...6a1 Hvilket temperaturområde snakker vi om, og hvor mye vind? Nedbør? Anonymkode: 74dfd...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 3. oktober 2023 #5 Del Skrevet 3. oktober 2023 Bruker tynn vindjakke/løpejakke over t-skjorte nå, trekker på langermet under jakka når det er under 8-10 gr (fortere om det er vind). Ulltøy under jakka på vinteren, da kan jeg bruke to lag om nødvendig og vindvest eller jakke utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 3. oktober 2023 #6 Del Skrevet 3. oktober 2023 Ull innerst mot kroppen og en god løpejakke utenpå evt en løpevest. Pannebånd og tynne hansker. Allerede funnet frem vintertightsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #7 Del Skrevet 7. oktober 2023 Sweatshirt og hettegenser kan jeg godt bruke under en kul T-skjorte, men ikke til trening. Bruker enten ett eller to lag med tights og tilsvarende tettsittende langermet under en t-skjorte, eller en eller to treningsdresser over t-skjorte og shorts. Anonymkode: 538cc...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå