AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Del Skrevet 2. oktober 2023 Etter flere svangerskap strever jeg med inkontinens ved trening, spesielt høyintensiv trening. Har prøvd bind i flere varianter men finner ingen optimal løsning. Det krøller seg og sklir unna. Noen erfaring med mens-trusene for bruk på inkontinens eller andre lure triks? Anonymkode: c7e21...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2. oktober 2023 #2 Del Skrevet 2. oktober 2023 Er det virkelig slik at det må kvinner finne seg i? Fins det ikke noe som kan gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Del Skrevet 3. oktober 2023 cerruti skrev (10 timer siden): Er det virkelig slik at det må kvinner finne seg i? Fins det ikke noe som kan gjøres? Jo, det gjør det absolutt. Jeg fikk operasjon for noen år siden. Angrer på at jeg ikke gjorde det før. Er så deilig å kunne utfolde meg fysisk akkurat som jeg ønsker uten å være redd for lekkasje. Anonymkode: ef632...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hva slags operasjon er dette? Sliter med det samme selv etter fødsler. Siste løp jeg deltok i mistet jeg kontrollen på blæren, og bildene som ligger ute gremmes jeg av selv om jeg gjorde det veldig bra tidsmessig 😫 Anonymkode: 4ef30...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 4. oktober 2023 #5 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags operasjon er dette? Sliter med det samme selv etter fødsler. Siste løp jeg deltok i mistet jeg kontrollen på blæren, og bildene som ligger ute gremmes jeg av selv om jeg gjorde det veldig bra tidsmessig 😫 Anonymkode: 4ef30...288 TVT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå