AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #21 Del Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg hadde en adblock på youtube, men den telte ikke med ting jeg allerede hadde sett, så ble bare surr og rot 😄 Anonymkode: 7b91c...d9b Oppdater nettleseren/adblocken din. Det skal den nemlig gjøre. Anonymkode: 9acd0...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #22 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 7.15): Slutt på det billigste abonnement fra oktober. Anonymkode: 4aead...084 Blir neppe så stor forskjell Anonymkode: 0b403...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #23 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 2.10.2023 den 20.10): Jeg forstår ikke mennesker som ikke bruker adblockere 🤨 Anonymkode: 65372...d93 Hvordan gjør man det? Anonymkode: 5480b...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. oktober 2023 #24 Del Skrevet 5. oktober 2023 Det er derfor jeg bruker Adblock ❤️ Hadde ikke orka å bruke sider som YouTube uten Adblock. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #25 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 2.10.2023 den 21.33): Løsningen er enkel, dessuten så er YouTube i gang med å blokkere alle som bruker AdBlocker. Anonymkode: 62454...fcc Gjelder det hvis man har premium? Anonymkode: 063a7...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #26 Del Skrevet 6. oktober 2023 Jeg har kjøpt meg YouTube Premium. Merker uansett ikke den lille kostnaden på 119 i måneden, og det er så deilig å slippe reklamen og kunne spole i videoene uten å måtte lide seg gjennom ENDA en reklame etterpå.... Anonymkode: 1eebd...983 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #27 Del Skrevet 6. oktober 2023 Er vel bare å bruke adblock på PC og youtube vanced på mobil som vanlige folk? Anonymkode: 28caa...4c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamer Skrevet 6. oktober 2023 #28 Del Skrevet 6. oktober 2023 Bruker adblock og opera nettleser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #29 Del Skrevet 6. oktober 2023 Reklamene er lengre, men ikke oftere synes jeg. Det jeg reagerer mest på er at youtube konstant viser meg filmtrailere for grøsserfilmer som The Nun og The Exorcist selv hvor mange utallige ganger jeg prøver å fortelle dem at jeg ikke ønsker å se i slikt. Det er ikke sent på kvelden, eller natta. På dagtid, jeg kunne strengt tatt vært et barn, og plutselig får jeg opp grusomme trailere som det der 🥺😳 hater det! Anonymkode: 9f1e5...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #30 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gjelder det hvis man har premium? Anonymkode: 063a7...d0c Jeg deaktiverte AdBlock på YT siden jeg har Premium for sikkerhetskyld, er uansett ikke reklame med Premium bortsett fra den reklamen som skaperne av videoer har lagt inn selv. Skaperne får også ekstra inntekter per avspilling når premium-kunder ser på videoen mot de som bruker YT gratis, de jeg abonnerer på fast synes jeg fortjener litt ekstra. Et annet bonus er jo at YouTube Music er inkludert. Anonymkode: 62454...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #31 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg deaktiverte AdBlock på YT siden jeg har Premium for sikkerhetskyld, er uansett ikke reklame med Premium bortsett fra den reklamen som skaperne av videoer har lagt inn selv. Skaperne får også ekstra inntekter per avspilling når premium-kunder ser på videoen mot de som bruker YT gratis, de jeg abonnerer på fast synes jeg fortjener litt ekstra. Et annet bonus er jo at YouTube Music er inkludert. Anonymkode: 62454...fcc Men de kan vel ikke blokkere hvis man har premium? Anonymkode: 063a7...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #32 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Men de kan vel ikke blokkere hvis man har premium? Anonymkode: 063a7...d0c Nei det tror jeg ikke at de gjør, jeg har skrudd av AdBlock på YT på den ene pc'n min men den andre har jeg glemt å gjøre det på, har ikke fått advarsler enda. Bruker du appen på telefonen eller noe sånt så er det jo heller ikke noe problem. Anonymkode: 62454...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #33 Del Skrevet 6. oktober 2023 Er det reklame på youtube? Hehe det har jeg ikke opplevd en eneste gang. Handler nok om hvilken nettleser man bruker tenker jeg. Greit å være 100% anonym på nettet så ingen kan tjene penger på deg 😎😎👌👌 Anonymkode: f7e95...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #34 Del Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 22.08): Jeg deaktiverte AdBlock på YT siden jeg har Premium for sikkerhetskyld, er uansett ikke reklame med Premium bortsett fra den reklamen som skaperne av videoer har lagt inn selv. Skaperne får også ekstra inntekter per avspilling når premium-kunder ser på videoen mot de som bruker YT gratis, de jeg abonnerer på fast synes jeg fortjener litt ekstra. Et annet bonus er jo at YouTube Music er inkludert. Anonymkode: 62454...fcc Ja, med YTM, kan hele Spotify kuttes ut. Penger spart. Med YX-kredittkort koster Premium nå 19 kr i mnd. Anonymkode: 0b403...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #35 Del Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 2.10.2023 den 21.27): Hva? Reklame på YouTube? Har jeg ikke sett på mange år. Premium for evva! Anonymkode: 26be8...4b9 Enig!! Anonymkode: eb0ec...5ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #36 Del Skrevet 8. oktober 2023 Jeg har brukt adblock i mange år, men plutselig funket ikke adblock på youtube, så jeg måtte finne en annen adblock. Hvis jeg googler noe og trykker på en video i søkeresultatet så kommer det reklame allikevel, så jeg må inn på YT for å slippe reklamen. Hvis videoen starter med reklame så klikker jeg meg ut, jeg gidder ikke se. Anonymkode: d7852...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå