AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg har et par AirPods pro jeg kjøpte i desember 2021, den ene øreproppen er helt på bærtur nå og lager mye rare lyder. Kjøpte de på Elkjøp, men tok ikke med forsikring. Kan jeg likevell dra på Elkjøp og få nye? Mtp garanti? Jeg har kvittering. Anonymkode: 3cc2c...d8e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Skrevet 16. oktober 2023 Hadde nettopp Airpods kjøpt i august 2023 på reparasjon. Han første på Power mente at dette var slik de var (lydlekkasje), og at dette ikke var noe å gjøre med. Ansatt nr to tok gjerne på seg jobben med å sende inn reklamasjon. Jeg hadde ikke forsikring. Etter en tid fikk jeg nye pods i samme etui. Så ta turen innom og hør du Anonymkode: 75584...c7d
rosabanan Skrevet 16. oktober 2023 #4 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg fikk nye pods i samme etui også etter at jeg opplevde problemer med mine Du har minimum 2 år reklamasjon på dem.
Munchlax Skrevet 16. oktober 2023 #5 Skrevet 16. oktober 2023 (endret) Jeg har vært på Elkjøp og reklamert på AirPods 3 (!) ganger på tre forskjellige enheter. Alle tre gangene har den vestre proppen mistet lyden. Har alltid gått til kundeservice, levert settet og vist kvitteringen. Dagen etter har jeg kunne komme å hente helt nye. Har bestandig fått splitter nye i forseglet eske. Endret 16. oktober 2023 av Munchlax
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå