Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynner å bli utbrent av å sitte i åpent landskap 8-16 hver dag. Hvilke yrker bør jeg vurdere for en evt. karriereendring? Det meste kan være aktuelt, men ønsker meg mer frihet i hverdagen og med interaksjon med andre mennesker maks 50% av tiden. Det må være noe man kan utdanne/kurse seg til ved siden av jobb.

Anonymkode: db258...327

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det spiller hvor stor rolle hva du har utdanning i? La oss si du har en utdanning i sosiologi. Da kan du ta ppu og bli lektor. Et eksempel. 

Anonymkode: 8f4cf...8e5

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

det spiller hvor stor rolle hva du har utdanning i? La oss si du har en utdanning i sosiologi. Da kan du ta ppu og bli lektor. Et eksempel. 

Anonymkode: 8f4cf...8e5

OP her. Er utdannet siv. ing., men jobber i dag med strategi i energibransjen. Er villig til å endre kurs helt, men ønsker ikke en jobb med veldig mye "tvungen" interaksjon, som jeg ser for meg lektor vil være.

Anonymkode: db258...327

Skrevet

Basert på det du skriver kan det vel tenkes at IT kan passe deg. 

Anonymkode: 740c3...d3d

Skrevet

Det enkleste hadde nok vært å lete etter en jobb uten landskap. Evt med mer hjemmekontor. Siden du er ingeniør kan du vel ta en mer teknisk jobb for å få mindre møter/interaksjon, osv.

Anonymkode: 044e6...f44

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Basert på det du skriver kan det vel tenkes at IT kan passe deg. 

Anonymkode: 740c3...d3d

HVA innen IT tenker du?

det meste innen IT krever at man er i snakk med andre mennesker mer enn 50% av tiden siden. Spesielt konsulenter, uavhengig av om du er utvikler eller i helpdesk. 

Anonymkode: 5d1f4...aa1

Skrevet

Finne en jobb i administrasjonen i det offentlige? Mulig du får eget kontor/hjemmekontor og mindre interaksjon med kunder. Du må ikke nødvendigvis ha ny utdannelse. 

Anonymkode: c7149...e70

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...