AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Vi har igjen endel snitter etter et selskap på fredag. Kan de fortsatt spises i dag? De er lagt med pålegg jeg ikke tåler så derfor kan jeg ikke smake på de for å teste selv. Anonymkode: 973ba...b00
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Hva er forskjellen på snitter og smørbrød? Anonymkode: 38029...aa5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er forskjellen på snitter og smørbrød? Anonymkode: 38029...aa5 Snitter er trekantede 😅 Anonymkode: fa91d...8ea 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vi har igjen endel snitter etter et selskap på fredag. Kan de fortsatt spises i dag? De er lagt med pålegg jeg ikke tåler så derfor kan jeg ikke smake på de for å teste selv. Anonymkode: 973ba...b00 "Brødskiver" som har stått ferdig påsmurt i kjøleskapet i tre dager høres ikke akkurat så veldig fristende ut... Anonymkode: fa91d...8ea 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er forskjellen på snitter og smørbrød? Anonymkode: 38029...aa5 Sikkert ikke mye, det het snitter det vi bestilte fra cateringen så da brukte jeg det navnet 😅 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Brødskiver" som har stått ferdig påsmurt i kjøleskapet i tre dager høres ikke akkurat så veldig fristende ut... Anonymkode: fa91d...8ea De ser fine ut enda, så litt synd å kaste de hvis de er bra, men ja er litt enig. 🤷🏼♀️ -TS Anonymkode: 973ba...b00
Elle Melle Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 Nei, dagen etter går fint, men tre dager er litt udelikat. Det er ikke farlig om de har stått kaldt (og ikke en lang periode på bordet på fredagen), men jeg garanterer at brødet er vekselvis for tørt og for fuktig, agurken er slapp og skinken tørr i kantene. Man ville ikke spist en tre dager gammel matpakke heller? 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #7 Skrevet 2. oktober 2023 Forutsatt at de har stått på kjøl er de neppe direkte helsefarlige, bare litt redusert i kvalitet (vått brød, slapt garnityr etc). Jeg ville nok spist av dem selv minus salatblad/agurk osv, men jeg ville ikke servert dem til andre. Anonymkode: d98d7...3c9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå