Gå til innhold

Havrefras


Gjest Mamseboms

Anbefalte innlegg

Gjest Mamseboms

Tenker på reklamen på tv, der den sier: "Dersom du tenker på hva du spiser"... Jeg kunne tenkt meg et alternativ til brødmat, men er ikke veldig glad i musli, havregryn og slike "kjedelige" frokostblandinger.

Kom gjerne med andre tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den smaker iallfall veldig sunt.... :icon_neutral: tenkte jeg skulle teste den ut men foreløpig har jeg bare smakt en gang. Ganske tam smak, etter min mening. Derfor tipper jeg at den er sunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamseboms

Tusen takk for kjapt svar.... :) Jeg synes smaken var ok jeg :) Men blir veldig usikker om det er bra.

Eh.. den havnet vel feil denne, skulle kanskje vært under Mat og drikke.. Gikk litt fort her. Får skylde på at jeg er helt fersk :) (Selv om det ikke ser sånn ut på dato'en).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Havrefras er ganske så sunt, ja. Det er en av de frokostblandingene som Grete Roede kursene anbefaler, høy i fiber og lavt i sukkerinnhold.

Liker havrefras, jeg.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... jeg har smakt det bare en gang jeg da :) Men barna liker det svært godt i alle fall. Jeg har kastet emballasjen, så jeg får ikke sjekket det - ja, for når jeg er på butikken glemmer jeg det...

Hjernestress :sjenert:

Regner med at Roede dama har peiling da, så satser på at det er ganske sunt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå så bra dersom det stemmer at det er sunt. Det er jo kjempegodt. Trodde det var for godt til å være sunt :) smaker jo litt søtaktig da. Da kan jeg kanskje begynne å spise litt av det igjen selv om jeg er på slankern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havrefras vant sin kategori i en tenst "Shape up" gjorde i sommer. Der var havrefras, cornflakes og liknende i en kategori, mens musli og liknenede var i en annen kategori. I kategorien for musli vant "god dag" fra axa med blåbær. De andre i samme serie var ok, men ikke like sunne(for mye sukker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...