Gjest Mamseboms Skrevet 23. januar 2006 #1 Del Skrevet 23. januar 2006 Tenker på reklamen på tv, der den sier: "Dersom du tenker på hva du spiser"... Jeg kunne tenkt meg et alternativ til brødmat, men er ikke veldig glad i musli, havregryn og slike "kjedelige" frokostblandinger. Kom gjerne med andre tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 23. januar 2006 #2 Del Skrevet 23. januar 2006 Den smaker iallfall veldig sunt.... :icon_neutral: tenkte jeg skulle teste den ut men foreløpig har jeg bare smakt en gang. Ganske tam smak, etter min mening. Derfor tipper jeg at den er sunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamseboms Skrevet 23. januar 2006 #3 Del Skrevet 23. januar 2006 Tusen takk for kjapt svar.... Jeg synes smaken var ok jeg Men blir veldig usikker om det er bra. Eh.. den havnet vel feil denne, skulle kanskje vært under Mat og drikke.. Gikk litt fort her. Får skylde på at jeg er helt fersk (Selv om det ikke ser sånn ut på dato'en). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 23. januar 2006 #4 Del Skrevet 23. januar 2006 Hva med å sjekke ingrediensene på boksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 24. januar 2006 #5 Del Skrevet 24. januar 2006 Æsj, Havrefras er ekkelt! Gikk rett i peisen hos oss, brenner overraskende bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #6 Del Skrevet 24. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 24. januar 2006 #7 Del Skrevet 24. januar 2006 Havrefras er ganske så sunt, ja. Det er en av de frokostblandingene som Grete Roede kursene anbefaler, høy i fiber og lavt i sukkerinnhold. Liker havrefras, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. januar 2006 #8 Del Skrevet 24. januar 2006 Æsj, Havrefras er ekkelt! Gikk rett i peisen hos oss, brenner overraskende bra! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #9 Del Skrevet 24. januar 2006 Hehe... jeg har smakt det bare en gang jeg da Men barna liker det svært godt i alle fall. Jeg har kastet emballasjen, så jeg får ikke sjekket det - ja, for når jeg er på butikken glemmer jeg det... Hjernestress Regner med at Roede dama har peiling da, så satser på at det er ganske sunt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamseboms Skrevet 24. januar 2006 #10 Del Skrevet 24. januar 2006 Glemte å logge inn *ss* Men takk for svar alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 24. januar 2006 #11 Del Skrevet 24. januar 2006 Næringsinnhold per 100 g er 347 kcal, altså ikke ille. Innhold: Havremel (70%), hvetekli, sukker, salt, malt, hevemiddel (natriumhydrogenkarbonat) Sjekk ut her: http://www.havrefras.dk/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamseboms Skrevet 24. januar 2006 #12 Del Skrevet 24. januar 2006 Så kjekt Tusen takk for link. Da kan vi spise det med god samvittighet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 24. januar 2006 #13 Del Skrevet 24. januar 2006 Så kjekt Tusen takk for link. Da kan vi spise det med god samvittighet da. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #14 Del Skrevet 25. januar 2006 Ååå så bra dersom det stemmer at det er sunt. Det er jo kjempegodt. Trodde det var for godt til å være sunt smaker jo litt søtaktig da. Da kan jeg kanskje begynne å spise litt av det igjen selv om jeg er på slankern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 25. januar 2006 #15 Del Skrevet 25. januar 2006 Havrefras vant sin kategori i en tenst "Shape up" gjorde i sommer. Der var havrefras, cornflakes og liknende i en kategori, mens musli og liknenede var i en annen kategori. I kategorien for musli vant "god dag" fra axa med blåbær. De andre i samme serie var ok, men ikke like sunne(for mye sukker). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå