AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ønsker tips til en god løpetights, som gjerne har litt kompressjon, og som ikke sklir ned under økta. Helst med lomme til mobil. Til informasjon er jeg en dame på rundt 160 cm med former (smal midje, bredere rundt hofte og lår), så underdeler kan ofte bli for løse i livet når de passer underkroppen. Anonymkode: 3eb94...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 1. oktober 2023 #2 Del Skrevet 1. oktober 2023 Du kommer sannsynligvis til å få tips om flere dyre tightser. Men hvis du ser etter en rimeligere tights, vil jeg se etter Endurance Franza på sport outlet. Jeg har den i shorts, og er veldig fornøyd. Den finnes også i tights. Liker spesielt godt midjen. Jeg er smal i midjen, men stor over rompa/lår. Livet ruller ikke pga det bedre midjebåndet. Jeg har veldig mye løshud etter vektnedgang og alt holdes på plass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 1. oktober 2023 #3 Del Skrevet 1. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ønsker tips til en god løpetights, som gjerne har litt kompressjon, og som ikke sklir ned under økta. Helst med lomme til mobil. Til informasjon er jeg en dame på rundt 160 cm med former (smal midje, bredere rundt hofte og lår), så underdeler kan ofte bli for løse i livet når de passer underkroppen. Anonymkode: 3eb94...088 Bara sine med sidelomme synes jeg sitter meget godt på, og er i tillegg myke i stoffet (noe jeg føler mange med lommer ikke er, de er ofte stive). Hvis du skal løpe med mobilen i lomma, anbefaler jeg å gå en størrelse ned dersom du vipper mellom to - rett og slett for at mobilen ikke skal "dingle" Edit: har testet en del modeller etterhvert, og opplever at Bumpro, Levity og en god del andre er helt ok, og tights jeg digger til styrke, men med mobilen i sidelomma sitter de ikke like "som støpt" som f.eks Bara sine Endret 1. oktober 2023 av Lill3My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Del Skrevet 2. oktober 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Ønsker tips til en god løpetights, som gjerne har litt kompressjon, og som ikke sklir ned under økta. Helst med lomme til mobil. Til informasjon er jeg en dame på rundt 160 cm med former (smal midje, bredere rundt hofte og lår), så underdeler kan ofte bli for løse i livet når de passer underkroppen. Anonymkode: 3eb94...088 Kjøp tights som passer i livet og la elastanen ta seg av resten. Det hjelper også med bindebånd i livet. Anonymkode: 08def...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjøp tights som passer i livet og la elastanen ta seg av resten. Det hjelper også med bindebånd i livet. Anonymkode: 08def...e19 Støtter denne! Det gjør ikke noe om den sitter litt ekstra tight rundt rumpe, hofte og lår, det gir bare ekstra god kompresjon og støtte. Og forhindrer at den sklir ned. Jeg liker tightser fra 2XU og Skins til løping. Finn på noe annet smart til mobilen også. ☺️ Anonymkode: 1b2b0...928 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg elsker Bara sine tights. Jeg har også smal midle og brede hofter, og har samme problem som deg. Jeg har prøvd diverse merker, men kun Bara som duger for meg. De har med ulik kompresjonsgrad. Jeg liker å bruke de med 4/4 i kompresjon til løping. De har mange varianter med lomme på låret til mobilen, og de sitter som støpt under hele økten. Jeg har også et par med "bare" 2/4 i kompresjon, og de sitter også som støpt på kroppen. Jeg har også shorts og capri derfra. De har veldig ofte salg, så ikke kjøp til fullpris.. Anonymkode: 3badc...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacuzzi Skrevet 2. oktober 2023 #7 Del Skrevet 2. oktober 2023 2XU Form Stash Hi-rise! God kompresjon, sklir ikke ned. Jeg er 158cm/52kg, med hofter som sitter ganske høyt i forhold til rumpa. Jeg har også en billigtights fra Levity. Den puster ikke i det hele tatt og er i sånt glatt, glinsende "sel"-stoff. Kommer nok til å kaste den, bruker den aldri. Har ikke prøvd Bara, men er nysgjerrig på å prøve. Hvilken modell er best til lange joggeturer, er det noen som vet? Og er de utprega tjukke eller tynne? Enkelte tights er jo så tynne at man kan se cellulittene gjennom stoffet 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #8 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jacuzzi skrev (2 minutter siden): 2XU Form Stash Hi-rise! God kompresjon, sklir ikke ned. Jeg er 158cm/52kg, med hofter som sitter ganske høyt i forhold til rumpa. Jeg har også en billigtights fra Levity. Den puster ikke i det hele tatt og er i sånt glatt, glinsende "sel"-stoff. Kommer nok til å kaste den, bruker den aldri. Har ikke prøvd Bara, men er nysgjerrig på å prøve. Hvilken modell er best til lange joggeturer, er det noen som vet? Og er de utprega tjukke eller tynne? Enkelte tights er jo så tynne at man kan se cellulittene gjennom stoffet 😬 De har ørten modeller. Jeg ville gått for en med høy kompresjon til langeløpeturer. Om du går inn på tightsene og ser på detaljer, så står det kompresonsgrad som et tall fra 1-4 på dem. Jeg har to ulike modeller med 4/4 på kompresjon, tror den ene heter stripes, elns, er svart med noe stripe-detaljer nederst på ene ankelen. De er squat-proof, og "normal tykk", vil jeg si. Ikke kjempetynne, kan ikke se cellulittene 😛 Anonymkode: 3badc...2f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #9 Del Skrevet 2. oktober 2023 Ella-tightsen fra Famme. Akkurat nå er den på salg til 299kr. Holder seg godt oppe ved løping + lomme til mobile bak i linningen. Merker ikke at jeg har med mobilen en gang når jeg er ute og løper. Eneste lange tightsen jeg bruker til løping Anonymkode: 92724...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #10 Del Skrevet 2. oktober 2023 Løper helst i Trine ultralight fra Eyda. De har knyting i livet, er lette på og har en egen versjon med lomme. Selv løper jeg helst uten mobil eller med mobil i en egen veske i korsryggen. Anonymkode: f0caa...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #11 Del Skrevet 2. oktober 2023 Tusen takk for alle tips! Ikke et must å ha mobillomme egentlig, den blir mest brukt til gåturer med hunden, og ikke løping. Må nok få testet Bara iallefall ser jeg. Har den eldste modellen fra 2XU, men de nye her ser jo mye mer behagelige ut da! 😅 Har testet en type fra Bumpro, følte jeg måtte dra den opp hele tiden, og Levity har jeg heller ikke helt troa på nei 🙈 Anonymkode: 3eb94...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #12 Del Skrevet 2. oktober 2023 Bara ❤️❤️ Anonymkode: e11aa...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 2. oktober 2023 #13 Del Skrevet 2. oktober 2023 Nine pine🙌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #14 Del Skrevet 3. oktober 2023 Olive_North skrev (8 timer siden): Nine pine🙌🏼 Er de gode altså? Har vurdert å kjøpe en bukse derfra etter å ha fått såå mye reklame fra dem (Asana Joggers), men ikke turt å bestille! Hvilken tights har du, og hvordan er den i størrelsen? Anonymkode: 3eb94...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #15 Del Skrevet 3. oktober 2023 Min favoritt tights kjøpte jeg faktisk på H&M for noen år siden. Men den er nok ikke i salg lenger. Jeg er faktisk veldig fornøyd med Bumpro fra tights.no. de er rimelig og sitter godt på. Jeg har sammen fasong som deg og den tightsen sitter godt på. Men har ikke lomme til mobil, men har et løpebelte rundt livet. Anonymkode: b9baf...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 4. oktober 2023 #16 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 6.35): Er de gode altså? Har vurdert å kjøpe en bukse derfra etter å ha fått såå mye reklame fra dem (Asana Joggers), men ikke turt å bestille! Hvilken tights har du, og hvordan er den i størrelsen? Anonymkode: 3eb94...088 Ja jeg elsker dem! Det eneste minuset jeg har er snøret i livet som kryper ut om man ikke knyter en knute før man legger den i vaskemaskina. Jeg har asana uncuffed og relaxed, men de er ganske mjuke og gode. Så de bruker jeg ikke til trening. Også har jeg AM 2.0 i lang og i sykkeshorts. Jeg bruker til vanlig L, men har M i alle buksene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #17 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hva mener dere kompresjonsgreia skal gjøre, egentlig? Anonymkode: 84b4c...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #18 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva mener dere kompresjonsgreia skal gjøre, egentlig? Anonymkode: 84b4c...407 Holder fettet litt på plass slik at det ikke disser synlig når vi springer, for eksempel 😬 Noen mener også at kompresjon hemmer oppbygning av melkesyre og stølhet i musklene og gir raskere restitusjon etter trening. Selv er jeg ikke så opptatt av dette. Men jeg liker at tightsen sitter stramt på og holder ting på plass. Anonymkode: ed484...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #19 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva mener dere kompresjonsgreia skal gjøre, egentlig? Anonymkode: 84b4c...407 Du kan for eksempel google det... Anonymkode: 3badc...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #20 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva mener dere kompresjonsgreia skal gjøre, egentlig? Anonymkode: 84b4c...407 Ingenting i følge forskning, mye i følge produsenter. Tenker det er fint for folk som liker følelsen, men for prestasjon er det nada effekt. Anonymkode: f0caa...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå