Gjest Gjest_meg_* Skrevet 23. januar 2006 #1 Skrevet 23. januar 2006 Okey.. litt ekkelt dette, men jeg har ikke vært på do på mange dager. Har ikke telt men jeg tror det kan være en uke kanskje Føler likevel at jeg må på do hele tiden.. Hva kan jeg gjøre? Fiberrike matvarer får jeg bare masse luft i magen av og det hjelper ikke. Ikke har jeg penger til å gå på apoteket og kjøpe masse greier for å få fart i systemet... hva gjør jeg?
Gjest vimse Skrevet 23. januar 2006 #2 Skrevet 23. januar 2006 Svisker? Forøvrig ligger det en forholdsvis ny tråd her inne om det.
Ginen Skrevet 24. januar 2006 #3 Skrevet 24. januar 2006 Drikk masse vann og ta deg en joggetur! Det pleier å løse ting opp. Lykke til!
tommeline Skrevet 24. januar 2006 #4 Skrevet 24. januar 2006 Jeg har vært litt plaget med treig mage, men har funnet et middel jeg syns funker bra: duphalac (tror det er riktig skrevet). Er et flytende middel som jeg tar litt av hvis jeg kjenner at det går tregt. Middelet mykgjør massen slik at det blir lettere å få ut. Funker i alle fall på meg.
tommeline Skrevet 24. januar 2006 #5 Skrevet 24. januar 2006 Bare sånn for ordens skyld: Det middelet jeg skrev om fås kjøpt reseptfritt på apoteket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå