AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #21 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette underforumet. Hvorfor gidder man å svare på ting man ikke er interessert i? Anonymkode: d5940...fa2 Ps . Jeg er foresten svært interessert i filosofi, og jeg er ikke direkte i mot åndelig/ spirituelle tro så lenge det ikke skader eller går utover noen. Desverre er det mange saker der slikt blir brukt som svindel og / eller feilbehandling 😞 i dette eksemplet tenker jeg at det ikke er greit å kreve penger for å spå/«se» og heller kjipt gjort å potensielt gi feilinfo . Anonymkode: aa90f...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #22 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hm? Hvem skal Marius være? Anonymkode: d5940...fa2 Sikkert han som er i magen til ts Anonymkode: cc776...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #23 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikkert han som er i magen til ts Anonymkode: cc776...10b Hmm. Tror ikke jeg ville kalt han Marius og ingen av oss har krøller, men har bare tenkt "han" om den som eventuelt er i magen Anonymkode: d5940...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #24 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ps . Jeg er foresten svært interessert i filosofi, og jeg er ikke direkte i mot åndelig/ spirituelle tro så lenge det ikke skader eller går utover noen. Desverre er det mange saker der slikt blir brukt som svindel og / eller feilbehandling 😞 i dette eksemplet tenker jeg at det ikke er greit å kreve penger for å spå/«se» og heller kjipt gjort å potensielt gi feilinfo . Anonymkode: aa90f...672 Haha Anonymkode: d5940...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #25 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hm? Hvem skal Marius være? Anonymkode: d5940...fa2 Vetta faen jeg vel, jeg bare kastet ut noe. 🤣 Anonymkode: eb8c7...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #26 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vetta faen jeg vel, jeg bare kastet ut noe. 🤣 Anonymkode: eb8c7...56b Åja, så du svarte på tull? Har du ikke noe annet å gjøre ? Anonymkode: d5940...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 1. oktober 2023 #27 Del Skrevet 1. oktober 2023 Du er ikke gravid like etter samleiet, uansett om det blir en befruktning eller ikke. Sæd bruker tid på å nå egget, deretter tar det noen dager før embryoet kan implantere og ikke bare sviver rundt i mors kroppsvæsker.b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #28 Del Skrevet 1. oktober 2023 Biloba skrev (3 minutter siden): Du er ikke gravid like etter samleiet, uansett om det blir en befruktning eller ikke. Sæd bruker tid på å nå egget, deretter tar det noen dager før embryoet kan implantere og ikke bare sviver rundt i mors kroppsvæsker.b Kall det hva du vil. Du skjønner hva jeg mener Anonymkode: d5940...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #29 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Åja, så du svarte på tull? Har du ikke noe annet å gjøre ? Anonymkode: d5940...fa2 Tull?? Nei, det er det jeg fikk opp sier jeg. Du spør om vi kan se om du er gravid. Svarte deg bare. Har du ikke noe annet å gjøre enn å opprette tulletråder du ikke vil ha svar i? Anonymkode: eb8c7...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #30 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tull?? Nei, det er det jeg fikk opp sier jeg. Du spør om vi kan se om du er gravid. Svarte deg bare. Har du ikke noe annet å gjøre enn å opprette tulletråder du ikke vil ha svar i? Anonymkode: eb8c7...56b Du skrev at du bare kastet ut noe med et lattertegn, det betyr jo det samme som at du bare har kødda. Antagelig driver du bare å troller Anonymkode: d5940...fa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 1. oktober 2023 #31 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kall det hva du vil. Du skjønner hva jeg mener Anonymkode: d5940...fa2 Det var et saklig svar, det skjer ikke noe som kroppen din kan fange opp og fortelle deg så tidlig. Følelsen er bare overtro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #32 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Åja, så du svarte på tull? Har du ikke noe annet å gjøre ? Anonymkode: d5940...fa2 Vel det er jo ingen som kan vite dette . Folk prøver å si det : alle svar du får om folk som kan «se « om du er gravid er tullball. Anonymkode: aa90f...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #33 Del Skrevet 1. oktober 2023 Biloba skrev (1 minutt siden): Det var et saklig svar, det skjer ikke noe som kroppen din kan fange opp og fortelle deg så tidlig. Følelsen er bare overtro. Det har gått en uke. Sæden kan kun overleve i maks 5 dager uten befrukning, så jo. Er umulig å bli befruktet av den sæden nå lenger. At jeg fysisk ikke kan føle noe betyr ikke at man psysisk ikke kan det. Anonymkode: d5940...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #34 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel det er jo ingen som kan vite dette . Folk prøver å si det : alle svar du får om folk som kan «se « om du er gravid er tullball. Anonymkode: aa90f...672 Hva så da? Jeg gjør det bare for moroskyld. Anonymkode: d5940...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #35 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva så da? Jeg gjør det bare for moroskyld. Anonymkode: d5940...fa2 Men så klager du på de kødder / kaster ut noe ? Du kan jo ikke forvente noe bedre svar enn det . Anonymkode: aa90f...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #36 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men så klager du på de kødder / kaster ut noe ? Du kan jo ikke forvente noe bedre svar enn det . Anonymkode: aa90f...672 Ja? Jeg forventer jo at de som svarer er oppriktige. Om det stemmer eller ikke stemmer er en annen sak. Anonymkode: d5940...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #37 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ja. Du er gravid. Anonymkode: 1236c...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #38 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja. Du er gravid. Anonymkode: 1236c...8fc Takk for svar. Er det intuisjon du bruker? Hvor sikker er du på at det stemmer ? Anonymkode: d5940...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #39 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ingen som kunne lagt kort eller noe på det ? -ts Anonymkode: d5940...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå