AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Del Skrevet 1. oktober 2023 Jeg har aldri prøvd å bli gravid, og er det noe jeg har fryktet så er det nettopp det å bli gravid før jeg har fast, trygg parner å dele dette med osv. Har alltid vært veldig klar på at da blir det abort og at det ikke ville vært noe problem for meg å utføre det. Er ikke klar for sånt. For 1 uke siden hadde jeg samleie og følte med en gang at nå har jeg blitt gravid.. etter dette har ikke følelsen sluppet taket og jeg tenker på det ufrivillig HELE tiden og det er ganske slitsomt. Det som også er rart at hele min mening om det å bli gravid har blitt endret på dagen. Plutselig tenker jeg at hvis jeg er gravid nå så vil jeg ikke ta abort. Nesten så det ville vært en skuffelse og overraskelse om den var negativ 😵💫 det sjokkerer meg. Jeg har alltid vært nøye med prevensjon, men denne dagen skjedde det en glipp kort fortalt. Har skjedd glipper før da for lenge siden uten at jeg har hatt noe som helst følelse i kroppen av at jeg er gravid, og har ikke blitt det heller. Noen som kan si noe om det ? Anonymkode: d5940...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ofte så ser/ føler en mor det når datteren er gravid, så en mor blir sjeldent overrasket når datteren kommer med nyheten. Anonymkode: 4d32f...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ofte så ser/ føler en mor det når datteren er gravid, så en mor blir sjeldent overrasket når datteren kommer med nyheten. Anonymkode: 4d32f...a98 Jeg har ingen mor da, hun er død. Anonymkode: d5940...fa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 1. oktober 2023 #4 Del Skrevet 1. oktober 2023 Hei, jeg er her for å hjelpe. Du må ta en graviditetstest om en ukes tid. Da får du svaret. uansett svaret så velger du selv om du vil ha barn nå eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Del Skrevet 1. oktober 2023 Tone83 skrev (Akkurat nå): Hei, jeg er her for å hjelpe. Du må ta en graviditetstest om en ukes tid. Da får du svaret. uansett svaret så velger du selv om du vil ha barn nå eller ikke. Hehe jeg vet jeg må ta en test ja. Nå spurte jeg her på denne gruppen for å høre hva andre kan "få inn/føle". Det er en hel uke til jeg kan teste. Anonymkode: d5940...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Del Skrevet 1. oktober 2023 Nei, det kan nok ingen. Det er liksom å se i en glasskule og se de neste lottotallene… Anonymkode: f2354...659 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Del Skrevet 1. oktober 2023 Det er ingen som kan «se» om du er gravid med mindre du tar test eller ultralyd 🙄Vær så snill ikke tro på «synske» . Anonymkode: aa90f...672 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Del Skrevet 1. oktober 2023 Jeg hadde samme følelse da jeg og mannen starter med prøving. Testen var negativ. Anonymkode: fc040...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ingen som kan «se» om du er gravid med mindre du tar test eller ultralyd 🙄Vær så snill ikke tro på «synske» . Anonymkode: aa90f...672 Hvorfor henger du på sånne forum da? Jeg spør bare av nysgjerrighet, er jo ikke sånn at jeg stoler blindt på svarene jeg får her. Men jeg syns det er interessant bare. Anonymkode: d5940...fa2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde samme følelse da jeg og mannen starter med prøving. Testen var negativ. Anonymkode: fc040...3dd Men da har dere prøvd da, og da er det lett for ønsketenkning? For meg er det jo ikke det.. Anonymkode: d5940...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, det kan nok ingen. Det er liksom å se i en glasskule og se de neste lottotallene… Anonymkode: f2354...659 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ingen som kan «se» om du er gravid med mindre du tar test eller ultralyd 🙄Vær så snill ikke tro på «synske» . Anonymkode: aa90f...672 Det har da ingenting med å være hverken spådame eller synsk og gjøre om en mor ser/ føler at datteren er gravid. En mor kjenner sin datter godt å ser fort endringer på henne - endringer ingen andre ser. Anonymkode: 4d32f...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #12 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har da ingenting med å være hverken spådame eller synsk og gjøre om en mor ser/ føler at datteren er gravid. En mor kjenner sin datter godt å ser fort endringer på henne - endringer ingen andre ser. Anonymkode: 4d32f...a98 Jeg har ikke skrevet noe om at noe mor ser at jeg er gravid.. vet ikke hvor det kommer fra. -ts Anonymkode: d5940...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #13 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor henger du på sånne forum da? Jeg spør bare av nysgjerrighet, er jo ikke sånn at jeg stoler blindt på svarene jeg får her. Men jeg syns det er interessant bare. Anonymkode: d5940...fa2 Sånne forum ? Kvinneguiden mener du? Anonymkode: aa90f...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #14 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sånne forum ? Kvinneguiden mener du? Anonymkode: aa90f...672 Dette underforumet. Hvorfor gidder man å svare på ting man ikke er interessert i? Anonymkode: d5940...fa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #15 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette underforumet. Hvorfor gidder man å svare på ting man ikke er interessert i? Anonymkode: d5940...fa2 Jeg svarte fordi tråden kom opp øverst på siden på kg , jeg gikk ikke inn i underforum. Jeg synes folk bør opplyses om dette er tøys og tull så de ikke blir svibdlet for alle pengene sine . Anonymkode: aa90f...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #16 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ja du er gravid. Anonymkode: eb8c7...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #17 Del Skrevet 1. oktober 2023 Jeg får opp Marius og brunt hår og krøller. Det betyr ikke nødvendigvis at Marius har brunt hår og krøller, men det er de tre tingene jeg får opp i denne sammenheng. Anonymkode: eb8c7...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #18 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg svarte fordi tråden kom opp øverst på siden på kg , jeg gikk ikke inn i underforum. Jeg synes folk bør opplyses om dette er tøys og tull så de ikke blir svibdlet for alle pengene sine . Anonymkode: aa90f...672 Så vidt jeg vet så koster ikke dette meg noen ting, så stresser ikke med svindel 😂 Anonymkode: d5940...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #19 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får opp Marius og brunt hår og krøller. Det betyr ikke nødvendigvis at Marius har brunt hår og krøller, men det er de tre tingene jeg får opp i denne sammenheng. Anonymkode: eb8c7...56b Hm? Hvem skal Marius være? Anonymkode: d5940...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #20 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg svarte fordi tråden kom opp øverst på siden på kg , jeg gikk ikke inn i underforum. Jeg synes folk bør opplyses om dette er tøys og tull så de ikke blir svibdlet for alle pengene sine . Anonymkode: aa90f...672 Det er vel ingen som tar betalt for å svare her på KG😅 Anonymkode: 043b3...14f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå