AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Ser på nyhetene og der står det at halvparten av de som har høstferie drar utenlands. Vi har bare mulighet til å ta to dager fri sammen. Resten av dagene må barna på sfo. Vi har i grunn ingen særlig planer heller. Hva er det vanlige her? Hvor får man all ferien fra? Ble veldig nysgjerrig på hvor mange som faktisk har høstferie.. Anonymkode: 73d10...28e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Har høstferie 4 dager, drar vel og merke ikke til utlandet men på hytta Anonymkode: 30e1f...a28 1
Fru Uperfekt Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Vi har delt oss og jeg tar med noen av barna til syden testen blir hjemme med far. Jeg har ikke helt fri men har med laptop og får det til å gå rundt og i år. Far har samme type opplegg, regner med de er hjemme noen dager og på den hytten som er nermest noen dager
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Her blir det fotballskole tre dager og så hyttetur. Vi var i utlandet i sommer. Men årets hetebølge kan det være ev. utenlandsturer flyttes til høstferien fra neste år. Anonymkode: fa38d...4ab
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 Har 1 uke ferie igjen. Tok ut 4 i sommer. Kan ta siste uken i høstferien, om jeg vil. Men i år tar jeg ut 3 dager ferie i høstferien og 2 dager hjemmekontor. De siste 2 feriedagene tar jeg ut i desember. Anonymkode: 0e307...b5f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 Her har mannen høstferie og drar med barna på hytta. Jeg sparer resten av ferien til jul 😊 Mange har avspasering i lange baner, ikke alle 8-16 jobber er i realiteten 8-16, men ganske mye mer enn det. Kunne selv ha avspasert med god samvittighet, men har for mye på jobben til at neste uke passer. Anonymkode: 40e1a...7a2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 Kunne dra på høstferie med ungene hvis vi ikke hadde gjort noe om sommeren. Men aldri to ferier i året nei. Det hadde vi ikke penger til. Anonymkode: 2e955...f6e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 Ts Nå fikk jeg fryktelig dårlig samvittighet. Har ikke tenkt høstferie har vært så big deal så ikke planlagt stort de to dagene. Får håpe ikke barna kjenner på noe negative følelser rundt dette etterhvert. Anonymkode: 73d10...28e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Skrevet 1. oktober 2023 Halvparten av de som har høstferie drar utenlands?? Hvor er egentlig dette? 😂 Jeg har 3 skolebarn og det er ikke mange av de familiene som er utenlands nå. Kanskje et par stykker, resten av oss er på hytta, hjemme med barna eller jobber og har ungene på SFO. Bor i et veletablert boligområde med masse eneboliger ca 20 min øst for Oslo. Anonymkode: 87aaa...ed3 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Skrevet 1. oktober 2023 Vi tar ut de siste to ukene med ferie i slutten av desember Istedenfor og koser oss litt ekstra når det er jul ( men da bare hjemme, en utenlands ferie er nok i året). Så har ingen spesielle planer og vanlig hverdag i høstferien. (Barna er nesten tenåringer så de styrer seg selv når vi er borte, med en nabo som ser til). Anonymkode: 7a784...086
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts Nå fikk jeg fryktelig dårlig samvittighet. Har ikke tenkt høstferie har vært så big deal så ikke planlagt stort de to dagene. Får håpe ikke barna kjenner på noe negative følelser rundt dette etterhvert. Anonymkode: 73d10...28e Her har vi alltid pleid å gjøre det slik at mannen tar vinterferien og jeg tar høstferien. Så tar vi 4 ferieuker hver på sommeren, hvorav 2-3 uker som overlapper. Anonymkode: 87aaa...ed3 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #12 Skrevet 1. oktober 2023 Vi har fri alle ferier siden vi er lærere, men har ikke planlagt det store. Har ikke økonomi til store utskeielser nå. Vi har bestilt 1 natt på hotell, fordi vi har en bonuskupong fra i sommer. Vi skal på et par museum og kino på kvelden, da vi har igjen et kinogavekort i fra jula. En lavbudsjetttur. Anonymkode: 01494...971 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #13 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts Nå fikk jeg fryktelig dårlig samvittighet. Har ikke tenkt høstferie har vært så big deal så ikke planlagt stort de to dagene. Får håpe ikke barna kjenner på noe negative følelser rundt dette etterhvert. Anonymkode: 73d10...28e Hallo, dere har jo to dager 🤗 Hva med bollebaking og kino den ene dagen og bowling og kafé den andre dagen, barna kommer jo til å elske det 🥳 Blir så flott atte 🤗 Anonymkode: 87aaa...ed3 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #14 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Halvparten av de som har høstferie drar utenlands?? Hvor er egentlig dette? 😂 Jeg har 3 skolebarn og det er ikke mange av de familiene som er utenlands nå. Kanskje et par stykker, resten av oss er på hytta, hjemme med barna eller jobber og har ungene på SFO. Bor i et veletablert boligområde med masse eneboliger ca 20 min øst for Oslo. Anonymkode: 87aaa...ed3 8 av 12 elever i min klasse har reist utenlands. De 4 andre skulle jobbe. Så det har nok blitt vanligere og vanligere. Anonymkode: 01494...971
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #15 Skrevet 1. oktober 2023 Har aldr høstferie, ungene skal på SFO. Anonymkode: a497f...453 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #16 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 8 av 12 elever i min klasse har reist utenlands. De 4 andre skulle jobbe. Så det har nok blitt vanligere og vanligere. Anonymkode: 01494...971 Ingen tvil om at det må kraftigere renteøkninger til. Folk fremstår jo rett og slett steinrike. Anonymkode: 87aaa...ed3 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #17 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hallo, dere har jo to dager 🤗 Hva med bollebaking og kino den ene dagen og bowling og kafé den andre dagen, barna kommer jo til å elske det 🥳 Blir så flott atte 🤗 Anonymkode: 87aaa...ed3 Takk ❤️ Anonymkode: 73d10...28e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #18 Skrevet 1. oktober 2023 Utenlands kan jo være så mangt.... Vi skal en dagstur til Danmark, så i teorien kan vi jo si at vi skal Utenlands i høstferien..... Anonymkode: 145ae...f94 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #19 Skrevet 1. oktober 2023 Her har barna fri onsdag-fredag (nordnorge) man rekker ikke til syden på så kort tid! Tar jo en dag bare fly til oslo først... Anonymkode: 398b4...4f5
Kjetil E Skrevet 1. oktober 2023 #20 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Utenlands kan jo være så mangt.... Vi skal en dagstur til Danmark, så i teorien kan vi jo si at vi skal Utenlands i høstferien..... Anonymkode: 145ae...f94 Folk som bor i Halden og tar en tur til Nordby har jo faktisk vært på utenlandstur de også. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå