Gå til innhold

Noen klarsynte som kan hjelpe?🙏🏻💫

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du spør om noe av det som du skrev i første legg, egentlig til ts, passer for meg. Jeg syns som sagt det er vanskelig å si når du ikke visste om kortene var upright eller reversed, som i eksempelet over. Det er jo helt motstridende. På den ene siden kan det se ut om forholdet ser ut til å bli bra, på den andre side er det sadness og pain osv. Jeg vet jo enda ikke hvordan dette går med oss to.

Det der med ildtegnet, ja jeg har et ildtegn til stjernetegn, men ikke væren. Også har jeg en følsom ascendant, har jeg blitt fortalt, så et rolig ildtegn, vil jeg si😅 

Generelt i dette første legget er det mye motstridende, jeg syns det var vanskelig å tolke. Du nevner «the player» i begge leggene, og ingen av oss er en player, vi vil begge ha noe seriøst. Men kanskje er vi begge usikre på om vi er rett for hverandre? Men så vil vi så gjerne begge to? Kanskje utfallet enda ikke er «bestemt», og derfor er kortene motstridende? Så vanskelig😅

Jeg sender tilbakemelding på det siste legget ditt i eget innlegg😊

Anonymkode: 7b733...bbf

Det er nok fordi kortene føk rundt og var usikker, altså turbulent energi, og med din generelle energi som da er potensielt 9 of swords: angst og stress. Men før jeg hører fra TS, er jeg usikker om jeg plukker opp begge i samme reading. Men NOE stemmer da, og det er jo spennende! :) Er du skytte

PS! Tror kanskje 5 of wands var dere to der og da, litt bickering :ninja:

Men ja, jeg venter på tilbakemelding. Hele nr. 2 er nok musikk, mens den siste er jeg usikker på er kjærlighet. Men. Dersom jeg fokuserer på kjærlighet igjen. Trekker alle kort tilbake.

Får en svært dårlig følelse; vil anbefale deg å holde deg hjemme denne dagen, uten å gå ut.

Anonymkode: 81626...ba1

Kjærlighet? Hva plukker du opp? Jeg fikk dårlige vibber der også, uten å si så mye. Men det er noe med det, turbulent. Ekstremt positivt, til ekstremt negativt. Jeg er usikker på hva som er hva.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som nevnt, så er ingen av oss en player. Vi vet begge at vi vil noe seriøst, men er vel begge foreløpig litt usikre på om det blir oss til slutt. Ja, jeg stresser nok litt med kjærlighet generelt, det stemmer.

Veldig fine kort på dette med musikk da! Gøy! Også ser jeg videre at kortene som angår kjærlighet og musikk blir blandet litt. Først soulmates, partnerships, unity, harmony, balance. Dette kan tyde på suksess i kjærlighet. Men deretter painful endings, backstabbing.. Så først suksess i kjærlighet, deretter endings på en vond måte? Eller gjaldt det siste musikk? Dette ble vanskelig å tolke🤔 

Er dette ord som beskriver meg i fremtiden? «ungrounded, overly ambitious, social climber, meanspirited, shallow, JEALOUS.»? Jeg er definitivt ikke mean spirited altså. Har kanskje alltid hatt store ambisjoner, men er hard mot meg selv og har store krav til meg selv som jeg ikke føler jeg klarer å innfri. Både sosialt og faglig. Eller mente du at andre rundt meg var sjalu? Det er jo heller ikke bra.. 

Var litt vanskelig å trekke konklusjoner og tolke kortlegget, men prøvde å gi så god tilbakemelding som mulig😊 Tusen takk for kortlegg! ❤️

Jeg er usikker selv her. Er du skytte? Dette tok vanvittig mye med energi fra meg (er syk) så jeg tror du må tolke resten selv. Jeg tror også ts må se om noe stemmer, så jeg ikke blander.

Anonymkode: bd6af...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Får en svært dårlig følelse; vil anbefale deg å holde deg hjemme denne dagen, uten å gå ut.

Anonymkode: 81626...ba1

Kjærlighet? Hva plukker du opp? Jeg fikk dårlige vibber der også, uten å si så mye. Men det er noe med det, turbulent. Ekstremt positivt, til ekstremt negativt. Jeg er usikker på hva som er hva.

Denne personen skrev nok til ts ang åpningsinnlegget i tråden, og ikke meg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS her. Dersom du har sterk intuisjon så ville du nok senset at dette ikke handler om kjærlighet…..😘

Anonymkode: dca16...62a

Jeg snakket ikke om deg, men jeg senser energier slik du gjør  :) ikke bekymre deg så mye for helgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Denne personen skrev nok til ts ang åpningsinnlegget i tråden, og ikke meg😊

Men hvis du er så sikker på kjærlighet, hvorfor henge deg opp i det i tarot? Jeg er helt utkjørt etter readingen din. Det tar vanvittig med krefter og er ikke bare å legge kort

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er nok fordi kortene føk rundt og var usikker, altså turbulent energi, og med din generelle energi som da er potensielt 9 of swords: angst og stress. Men før jeg hører fra TS, er jeg usikker om jeg plukker opp begge i samme reading. Men NOE stemmer da, og det er jo spennende! :) Er du skytte

PS! Tror kanskje 5 of wands var dere to der og da, litt bickering :ninja:

Men ja, jeg venter på tilbakemelding. Hele nr. 2 er nok musikk, mens den siste er jeg usikker på er kjærlighet. Men. Dersom jeg fokuserer på kjærlighet igjen. Trekker alle kort tilbake.

Jeg er usikker selv her. Er du skytte? Dette tok vanvittig mye med energi fra meg (er syk) så jeg tror du må tolke resten selv. Jeg tror også ts må se om noe stemmer, så jeg ikke blander.

Masse god bedring❤️ Du trenger ikke se mer på dette altså, ta heller godt vare på deg selv så du blir fort frisk😊 Jeg ville mest av alt bare gi deg en tilbakemelding, og takke for legget. Tør ikke si stjernetegn i frykt for at noen skal skjønne hvem jeg er😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du er så sikker på kjærlighet, hvorfor henge deg opp i det i tarot? Jeg er helt utkjørt etter readingen din. Det tar vanvittig med krefter og er ikke bare å legge kort

Uff, her har vi totalt misforstått hverandre. Jeg er for det første ikke sikker på kjærlighet på noen som helst måte, prøvde bare å sortere litt for deg, for jeg tror du blander sammen svarene fra ulike folk her. Og for det andre så var det du som tilbydde å legge kort for meg, og jeg takket ja. Veldig lei meg for at du ble utkjørt av readingen min😔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, her har vi totalt misforstått hverandre. Jeg er for det første ikke sikker på kjærlighet på noen som helst måte, prøvde bare å sortere litt for deg, for jeg tror du blander sammen svarene fra ulike folk her. Og for det andre så var det du som tilbydde å legge kort for meg, og jeg takket ja. Veldig lei meg for at du ble utkjørt av readingen min😔

Det virker ikke helt ut som om du forstår hvor mye energi slike ting tar, og forstår heller ikke hvorfor du spør om råd ang. kjærlighet når du ikke vil ha råd der. Ja, jeg tilbudte meg, men skulle nok ha fokusert på ts sin energi og du burde nok ha opprettet egen tråd.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke helt ut som om du forstår hvor mye energi slike ting tar, og forstår heller ikke hvorfor du spør om råd ang. kjærlighet når du ikke vil ha råd der. Ja, jeg tilbudte meg, men skulle nok ha fokusert på ts sin energi og du burde nok ha opprettet egen tråd.

Jeg ble oppriktig skikkelig lei meg nå. Jo, jeg skjønner at det krever mye energi, og jeg er takknemlig for hjelpen. Jeg trodde du ville legge kort, tonen og energien din var så positiv og hjelpsom. Jeg vet ikke hva som plutselig endret seg, eller hva jeg sa som var galt her, siden du plutselig ble irritert på meg. Jeg skjønner heller ikke hvorfor du skriver at jeg ikke vil ha råd i kjærlighet, for det vil jeg jo? Har ikke sagt noe annet? Nei nå skjønte jeg ingenting, og ble veldig lei meg. Unnskyld for hva jeg enn har sagt feil.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble oppriktig skikkelig lei meg nå. Jo, jeg skjønner at det krever mye energi, og jeg er takknemlig for hjelpen. Jeg trodde du ville legge kort, tonen og energien din var så positiv og hjelpsom. Jeg vet ikke hva som plutselig endret seg, eller hva jeg sa som var galt her, siden du plutselig ble irritert på meg. Jeg skjønner heller ikke hvorfor du skriver at jeg ikke vil ha råd i kjærlighet, for det vil jeg jo? Har ikke sagt noe annet? Nei nå skjønte jeg ingenting, og ble veldig lei meg. Unnskyld for hva jeg enn har sagt feil.

Helt ærlig? Jeg brukte vanvittige krefter, er kroniker og du tok veldig lett på readingen og virket utakknemlig ut. Du ville diskutere ang. kjærlighet, altså ville ikke ha råd. Jeg fokuserte mest på karrieren, det var det jeg plukket opp og fokuserte på og som faktisk ser lovende ut! Du avfeide det helt og ville ha det over på kjærlighet, som du igjen ikke egentlig ønsker råd på. Så jeg gjør deg oppmerksom på at det er ikke bare-bare, i fremtiden. Lærepenge for meg dette også

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Helt ærlig? Jeg brukte vanvittige krefter, er kroniker og du tok veldig lett på readingen og virket utakknemlig ut. Du ville diskutere ang. kjærlighet, altså ville ikke ha råd. Jeg fokuserte mest på karrieren, det var det jeg plukket opp og fokuserte på og som faktisk ser lovende ut! Du avfeide det helt og ville ha det over på kjærlighet, som du igjen ikke egentlig ønsker råd på. Så jeg gjør deg oppmerksom på at det er ikke bare-bare, i fremtiden. Lærepenge for meg dette også

Kjærlighetsliv: hierophant og knight of wands igjen. dersom det ikke er noe bief er dette full av passion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du misforstått meg helt. Jeg beklager sterkt hvis jeg virket utakknemlig, for som jeg har skrevet flere ganger, så er jeg takknemlig for hjelpen. Og det var ikke min mening å diskutere kjærlighet og gi et inntrykk av at jeg ikke ville høre på råd. Jeg prøvde bare å gi tilbakemelding så godt jeg kunne, og tolke det du skrev på best mulig måte. Det var ikke alt jeg forstod. Kanskje det var derfor du følte jeg diskuterte. Men det var altså ikke hensikten, jeg ville bare prøve å forstå det du skrev. Jeg sitter her fortsatt som et spørsmålstegn, da tonen i det du skrev gikk fra veldig god til irritert fra det ene innlegget til det andre. Jeg skrev også «god bedring» til deg lenger opp, og skrev at du måtte ta vare på deg selv, at du ikke trengte forklare mer av kortlegget. Her har det oppstått en totalt misforståelse, som ikke hadde skjedd om vi satt fysisk tilstede i samme rom. Kanskje er det det skrevne ord uten tonefall som har ødelagt litt her. Uansett ønsker jeg deg alt godt! Og beklager igjen for følelsen dette ga deg, det var på ingen måte ikke meningen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da har du misforstått meg helt. Jeg beklager sterkt hvis jeg virket utakknemlig, for som jeg har skrevet flere ganger, så er jeg takknemlig for hjelpen. Og det var ikke min mening å diskutere kjærlighet og gi et inntrykk av at jeg ikke ville høre på råd. Jeg prøvde bare å gi tilbakemelding så godt jeg kunne, og tolke det du skrev på best mulig måte. Det var ikke alt jeg forstod. Kanskje det var derfor du følte jeg diskuterte. Men det var altså ikke hensikten, jeg ville bare prøve å forstå det du skrev. Jeg sitter her fortsatt som et spørsmålstegn, da tonen i det du skrev gikk fra veldig god til irritert fra det ene innlegget til det andre. Jeg skrev også «god bedring» til deg lenger opp, og skrev at du måtte ta vare på deg selv, at du ikke trengte forklare mer av kortlegget. Her har det oppstått en totalt misforståelse, som ikke hadde skjedd om vi satt fysisk tilstede i samme rom. Kanskje er det det skrevne ord uten tonefall som har ødelagt litt her. Uansett ønsker jeg deg alt godt! Og beklager igjen for følelsen dette ga deg, det var på ingen måte ikke meningen. 

Nå har jeg lest med den andre som leste deg, og faktisk, vi fikk opp det samme! Både på karrieren og kjærlighetslivet. Når personen da sier til deg at kjærlighetslivet ikke er noe, og jeg bekrefter det, ta det til deg. Du bør også jobbe med selvtillitt og selvfølelse. Coaching? Skal du være klar for suksess, så MÅ du ha noen som kan støtte deg- ikke han du dater. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/1/2023 at 5:32 PM, AnonymBruker said:

Neste helg skjer det noe som betyr mye for meg. Er det noen som vil spå/legge kort eller får inn noe om utfallet av neste helg? Utrolig takknemlig om noen vil hjelpe💜💜

Du blir glad, du kommer til å smile og du kommer til å tisse iløpet av dagen 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/1/2023 at 8:51 PM, AnonymBruker said:

Ja, men føkk det, du har en kjempefin sjanse her til å få til noe bra, men måten du leter etter bekreftelse og anerkjennelse utenfra kan ødelegge hele greia ved at du kommer til å føle at det er mislykket eller ikke funker pga feil prioriteringer. Fint å bli anerkjent og likt og sett, og det vil du bli, men også det motsatte bare fordi det er sånn livet er. Som jeg sa. Du er på vei til noe bra her, ikke ødelegg det ved å ikke se hva du har foran deg fordi du leter etter noe annet, se i deg selv og stol på deg selv ellers krasjer dette  før det tar av. Tenk at dette gjør du for deg selv og hvis folk liker det så bra det, hvis ikke så dauer du ikke av det heller, for du gjør noe som teller for deg. God tur ned denne veien, det blir bra. 

Anonymkode: 39886...d04

Klarer du å være mer generaliserende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nå har jeg lest med den andre som leste deg, og faktisk, vi fikk opp det samme! Både på karrieren og kjærlighetslivet. Når personen da sier til deg at kjærlighetslivet ikke er noe, og jeg bekrefter det, ta det til deg. Du bør også jobbe med selvtillitt og selvfølelse. Coaching? Skal du være klar for suksess, så MÅ du ha noen som kan støtte deg- ikke han du dater. Lykke til!

Tusen takk❤️ Ja jeg tar til meg alt jeg❤️ Jeg slet nok bare litt med å tolke kortene. Tusen takk igjen❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 17.36):

Sorry men jeg må bare... de to hendene er ikke å be, det er HIGH 5 Emoji.. 

Det kommer opp på min Iphone når man skriver "be". Hadde det vært high five, hadde vel genserene hatt ulik farge for å illustrere dette. Men de lærde strides: https://www.aa.com.tr/en/life/prayer-high-five-users-confused-over-emojis-meaning/1512339

Anonymkode: 9ee4f...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Syns det er rart at du føler jeg har så dominerende energi, for i virkeligheten er jeg langt fra dominerende. Jeg er forsiktig, jeg innretter meg etter andre og setter alltid andres behov før meg selv og mine behov. Det var virkelig ikke meningen å kuppe tråden din. Denne siste lesningen var det tarot-leseren selv som på eget initiativ sa hun kunne prøve å legge kort. Det må jeg få lese og svare på, og så skal jeg forsvinne fra tråden.

Din dominerende energi her trenger ikke å henge sammen med hvordan du er personlig i hverdagen. Vi har ulik energi i ulike settinger, og i denne tråden ville du noe så sterkt at du ble dominerende😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, i fare for å kuppe tråden. ..  hvis en ikke kan kalle det som foregår i tråden her som kniving og kriging så er det iallefall gnisninger. 

Har jeg tolket det riktig så starta det med at ts ville ha oppmerksomhet.  Den barmhjertige samaritan gav oppmerksomhet til ts men det var ikke godt nok. 

Så kom nr to å ville ha oppmerksomhet. Den barmhjertige samaritan sviktet ikke denne gang heller. Nr to likte det godt. Ts ble så sur. Det var hennes tråd! 

Nr to ville ha mer. Den barmhjertige samaritan fikk nok. Så sko hun seg sammen med ts i motangrep mot nr to som bare ville ha og ha og ha..

Anonymkode: 90c25...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jaja, i fare for å kuppe tråden. ..  hvis en ikke kan kalle det som foregår i tråden her som kniving og kriging så er det iallefall gnisninger. 

Har jeg tolket det riktig så starta det med at ts ville ha oppmerksomhet.  Den barmhjertige samaritan gav oppmerksomhet til ts men det var ikke godt nok. 

Så kom nr to å ville ha oppmerksomhet. Den barmhjertige samaritan sviktet ikke denne gang heller. Nr to likte det godt. Ts ble så sur. Det var hennes tråd! 

Nr to ville ha mer. Den barmhjertige samaritan fikk nok. Så sko hun seg sammen med ts i motangrep mot nr to som bare ville ha og ha og ha..

Takk for den barmhjertig samaritan beskrivelsen hehe, men jeg ga meg etter å ha lest for nr 2.. denne tråden har sklidd helt ut.

Her er en melding til deg som leser kort her inne, aldri aldri aldri invester energi for andre med tanke på tilbakemelding eller det du får igjen. Ikke gjør noe for noe. Gjør det fordi du vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Takk for den barmhjertig samaritan beskrivelsen hehe, men jeg ga meg etter å ha lest for nr 2.. denne tråden har sklidd helt ut.

Her er en melding til deg som leser kort her inne, aldri aldri aldri invester energi for andre med tanke på tilbakemelding eller det du får igjen. Ikke gjør noe for noe. Gjør det fordi du vil. 

Bare hyggelig. Jeg syntes du var riktig så snill og god som brukte både tid og ressurser energi på dem begge. 

Ja, det stemmer det du sier. En bør ikke gjøre noe for å få noe i gjengjeld her inne.

I denne settingen så må du kanskje se hva det var du fikk ut av dette, en verdifull lærdom som er riktig så god å ha faktisk. 

Hvorfor er man snill? For å få lønn, i form av penger, bytte, et godt omdømme, skryt og ros, en følelse av å være god.. Man kan jo egentlig alltid vinkle det å være snill med andre som noe egoistisk. Og da vil jeg påstå at den beste måten å være egoistisk på er fordi en vil ha den gofølelsen av å glede andre. Man må bare vite når en skal stoppe, før man føler seg brukt.

Lærdommen var; Det å stoppe i tide 😁

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...