AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Hvorfor ikke? Jeg får jo gratis mat, noen spanderer jo skikkelig mat også. Tar meg kanskje etpar timer med litt prat, etterpå en liten rusletur der jeg avbryter med å si at jeg må hjem Penger spart for min del, å date 1-2 ganger i uken gjør at jeg kan spare endel. Anonymkode: 387ed...2b3 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Du selger deg billig m.a.o. -good to know! Anonymkode: e8322...f31 7 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Hadde glatt gjort det samme om jeg måtte spare eller hadde lite penger Anonymkode: 49b6f...d08 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg har aldri dømt prostituerte. Eller snyltere. Anonymkode: 99e78...fd0 3 1 2
Sykkelkopp Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 Verdens eldste yrke. Ingen skam i det. 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 Har aldri hatt hjerte til det, ender ofte opp med å betale for alle. Anonymkode: 475a1...bc5 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 Veldig dårlig betalt når du må sette av så mange timer til en person du ikke vil ha noe med å gjøre. Billigere å kjøpe mat selv. Anonymkode: c4888...e01 11 2 2
exictence Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor ikke? Jeg får jo gratis mat, noen spanderer jo skikkelig mat også. Tar meg kanskje etpar timer med litt prat, etterpå en liten rusletur der jeg avbryter med å si at jeg må hjem Penger spart for min del, å date 1-2 ganger i uken gjør at jeg kan spare endel. Anonymkode: 387ed...2b3 Men er du sikker på at de er villig til å betale for deg også? 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Skrevet 1. oktober 2023 Snylting? De inviterer meg jo av fri vilje, jeg sier jo bare ja. Husk at de fleste dater ender uten noen ting uansett...så like greit å få noe ut av det. Men avstår alkohol etc, kun mat Anonymkode: 387ed...2b3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Skrevet 1. oktober 2023 Sykkelkopp skrev (8 minutter siden): Verdens eldste yrke. Ingen skam i det. I verdens eldste yrke er man åpen om det, ingen føler seg lurt eller snytt der, men TS scenario er å lure/svindle folk, det er ganske forkastelig. Anonymkode: e8322...f31 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #12 Skrevet 1. oktober 2023 Sykkelkopp skrev (10 minutter siden): Verdens eldste yrke. Ingen skam i det. Dette har da ingenting med det å gjøre... i verdens eldste yrke får begge noe ut av det! Anonymkode: e8322...f31 4
Sykkelkopp Skrevet 1. oktober 2023 #13 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I verdens eldste yrke er man åpen om det, ingen føler seg lurt eller snytt der, men TS scenario er å lure/svindle folk, det er ganske forkastelig. Anonymkode: e8322...f31 Har lite sympati for menn som er dum nok til å bruke mye penger på en dame de nettopp har møtt. Kvinner som utnytter menn for sine ressurser erikke akkurat noe nytt heller. 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #14 Skrevet 1. oktober 2023 Høres utrolig slitsomt ut. Høre på masse tomprat og babbel i timevis for å få gratis mat. Er du også en sånn som sulter deg på forhånd sånn at du kan spise ekstra mye på buffet/koldtbord? 😂 Anonymkode: 12f76...62f 6 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #15 Skrevet 1. oktober 2023 exictence skrev (9 minutter siden): Men er du sikker på at de er villig til å betale for deg også? Det gjør jo alltid det, er jo de som inviterer. Anonymkode: 387ed...2b3
Sykkelkopp Skrevet 1. oktober 2023 #16 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette har da ingenting med det å gjøre... i verdens eldste yrke får begge noe ut av det! Anonymkode: e8322...f31 Kvinner har blitt flinkere, menn har blitt mer desperat. Slik jeg ser det er det menn sin feil, som gir fra seg ressursene sine for alt for lite. Samme med patetiske menn som bruker onlyfans i stedet for å gå til noen fysisk om de absolutt skal betale. Så tjener kvinner millioner av kroner på menn som er for desperate og naive til å vite sin verdi. 2
exictence Skrevet 1. oktober 2023 #17 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det gjør jo alltid det, er jo de som inviterer. Anonymkode: 387ed...2b3 Men synes ikke du det da er dumt å avvise dem i etterkant hvis de vil ha mer kontakt med deg, og ringer for å avtale videre treff? 2
Bigote Skrevet 1. oktober 2023 #18 Skrevet 1. oktober 2023 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor ikke? Jeg får jo gratis mat, noen spanderer jo skikkelig mat også. Tar meg kanskje etpar timer med litt prat, etterpå en liten rusletur der jeg avbryter med å si at jeg må hjem Penger spart for min del, å date 1-2 ganger i uken gjør at jeg kan spare endel. Anonymkode: 387ed...2b3 Når alt kommer til alt så er du som må se deg i speilet når du kommer hjem igjen. Å være stolt av å spare penger av svindle uskyldige mennesker for mat er så lavmålt at jeg tror mennene du dater står igjen som vinnerne av å faktisk slippe å date deg mer enn en gang Om du derimot har null selvsrespekt og at du mangler fullstendig et moralsk kompass i forhold til måten du behandler andre mennesker på her i verden på så antar jeg at du ikke har noen hindringer her. Endret 1. oktober 2023 av Bigote 5 2 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #19 Skrevet 1. oktober 2023 Bigote skrev (Akkurat nå): Når alt kommer til alt så er du som må se deg i speilet når du kommer hjem igjen. Å være stolt av å spare penger av svindle uskyldige mennesker for mat er så lavmålt at tror mennene du dater står igjen som vinnerne av å faktisk slippe å date deg mer enn en gang Om du derimot har null selvsrespekt og at du mangler fullstendig et moralsk kompass i forhold til måten du behandler andre mennesker på her i verden så antar jeg at du ikke har noen hindringer her. Det er jo ikke svindel, blir som å gå på en date. Helt vanlig. De fleste dater ender ut i ingenting, husk det. Den som inviterer betaler Som kvinne er det vanlig at mannen gjør dette. Anonymkode: 387ed...2b3 3
Gjest T-AA Skrevet 1. oktober 2023 #20 Skrevet 1. oktober 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig dårlig betalt når du må sette av så mange timer til en person du ikke vil ha noe med å gjøre. Billigere å kjøpe mat selv. Anonymkode: c4888...e01 Da forutsetter du at en person som dette har evner som kan generere inntekt i den perioden hun velger å snylte 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå