Gå til innhold

Hotwife?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hotwifing handler i STOR grad om at mannen i forholdet er seksuelt underlegen kvinnen. Det er tilfellet i ALLE par hvor dette skjer. Det er ingen menn som begynner å tenne på at dama skal ligge med andre om han selv er mer attraktiv enn dama, og kan få bedre kvinner enn henne. Hotwifing er veldig ofte en forsvarsmekanisme hvorpå menn vet at dama vil ha andre menn som er bedre, og at hun kan få det, og derfor "tillater" henne moroa ihåp om at det ikke skal føre til at hun uansett forlater han når hun finner noen bedre.

Anonymkode: 6ef0b...81d

Dette er ikke tilfellet hos oss. Min mann (som også har tent på dette før meg, altså uavhengig av hvor attraktiv jeg er) er seksuelle sterkere enn meg. Jeg er mer forsiktig, kan ha mer skam og forlegenhet, han er uten skam og stødig seksullt. I det seksuelle er det alltid han som leder vei... 

Jeg opplever at jeg er den som risikerer noe i forholdet - jeg tillater meg å "brukes" av andre menn mens han ser på. Det er jeg som "fornedriges" i dette og som risikerer å få hans fordømmelse mot meg om jeg nyter... Tenk om han ser meg i et totalt annet lys? Opplever meg som billig? For meg vil det alltid være risikabelt å tillate meg å nyte i en slik situasjon. Han skal være der og se på, evnt delta til en viss grad. Så hans totale godkjennelse av meg og situasjonen er helt nødvendig. Denne biten har jeg selv heller aldri forstått før jeg møtte ham, hvor sterkt emosjonellt det er, hvor stor trygghet og åpenhet det innebærer. Fantasiene hans slo også full blomst sammen med meg - nettopp fordi han ikke opplever seg som seksuelt underdanig han opplever å være den som leder meg. 

Han vet også godt at jeg må ha en emosjonell komponent for å tenne og at jeg ikke har tilfeldig sex (det fikk han jo oppleve når vi møttes) så det vil ikke være en risiko at jeg ligger med andre utenom ham noen gang. I en setting med Hotwifing vil hans tilstedeværelse være nødvendig for at jeg skal kunne tenne. Jeg må vite og stole på at han liker det. Det hele handler om meg og ham - den andre er et leketøy, en dildo nesten....

Anonymkode: bd26b...1a4

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er ikke tilfellet hos oss. Min mann (som også har tent på dette før meg, altså uavhengig av hvor attraktiv jeg er) er seksuelle sterkere enn meg. Jeg er mer forsiktig, kan ha mer skam og forlegenhet, han er uten skam og stødig seksullt. I det seksuelle er det alltid han som leder vei... 

Jeg opplever at jeg er den som risikerer noe i forholdet - jeg tillater meg å "brukes" av andre menn mens han ser på. Det er jeg som "fornedriges" i dette og som risikerer å få hans fordømmelse mot meg om jeg nyter... Tenk om han ser meg i et totalt annet lys? Opplever meg som billig? For meg vil det alltid være risikabelt å tillate meg å nyte i en slik situasjon. Han skal være der og se på, evnt delta til en viss grad. Så hans totale godkjennelse av meg og situasjonen er helt nødvendig. Denne biten har jeg selv heller aldri forstått før jeg møtte ham, hvor sterkt emosjonellt det er, hvor stor trygghet og åpenhet det innebærer. Fantasiene hans slo også full blomst sammen med meg - nettopp fordi han ikke opplever seg som seksuelt underdanig han opplever å være den som leder meg. 

Han vet også godt at jeg må ha en emosjonell komponent for å tenne og at jeg ikke har tilfeldig sex (det fikk han jo oppleve når vi møttes) så det vil ikke være en risiko at jeg ligger med andre utenom ham noen gang. I en setting med Hotwifing vil hans tilstedeværelse være nødvendig for at jeg skal kunne tenne. Jeg må vite og stole på at han liker det. Det hele handler om meg og ham - den andre er et leketøy, en dildo nesten....

Anonymkode: bd26b...1a4

Det kalles Stag/Vixen ikke hotwifing. 

Anonymkode: 6ef0b...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kalles Stag/Vixen ikke hotwifing. 

Anonymkode: 6ef0b...81d

Takk for dette viktige bidraget til debatten!

Anonymkode: bd26b...1a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kalles Stag/Vixen ikke hotwifing. 

Anonymkode: 6ef0b...81d

Ikke helt enig. Hårfin semantisk grense vil jeg si. Hotwifing inneholder en større komponent av felles emosjoner enn stag/vixen. Det første er mer å gjøre noe sammen, det andre er mer samtidig. Da deles en lyst, ikke en følelse for hverandre.

Denne formuleringen er god:

I'd say a Hotwife relationship exists within a marriage, and a Stag/Vixen relationship is a similar dynamic in an unmarried couple.

Altså noen som har funnet sammen pga en felles interesse, ikke dyrker hverandre gjennom interessen.

Anonymkode: 58dc1...c1b

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva man kaller det er underordnet. Jeg tenner på at kona har sex med andre. Om jeg ser på, deltar eller ikke er der spiller ingen rolle. Jeg tenner på at andre tenner på henne og at hun har gode opplevelser. 

Anonymkode: 1547f...76e

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva man kaller det er underordnet. Jeg tenner på at kona har sex med andre. Om jeg ser på, deltar eller ikke er der spiller ingen rolle. Jeg tenner på at andre tenner på henne og at hun har gode opplevelser. 

Anonymkode: 1547f...76e

😍👏:humpe: Skulle ønske min kone ville det samme. Dessverre en uforløst fantasi foreløpig.

Anonymkode: 71bd4...7f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.3.2024 den 8.26):

😍👏:humpe: Skulle ønske min kone ville det samme. Dessverre en uforløst fantasi foreløpig.

Anonymkode: 71bd4...7f7

Villig til å ta kona mi da? ;)

Anonymkode: a2fc4...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/13/2024 at 11:09 AM, AnonymBruker said:

Dette er ikke tilfellet hos oss. Min mann (som også har tent på dette før meg, altså uavhengig av hvor attraktiv jeg er) er seksuelle sterkere enn meg. Jeg er mer forsiktig, kan ha mer skam og forlegenhet, han er uten skam og stødig seksullt. I det seksuelle er det alltid han som leder vei... 

Jeg opplever at jeg er den som risikerer noe i forholdet - jeg tillater meg å "brukes" av andre menn mens han ser på. Det er jeg som "fornedriges" i dette og som risikerer å få hans fordømmelse mot meg om jeg nyter... Tenk om han ser meg i et totalt annet lys? Opplever meg som billig? For meg vil det alltid være risikabelt å tillate meg å nyte i en slik situasjon. Han skal være der og se på, evnt delta til en viss grad. Så hans totale godkjennelse av meg og situasjonen er helt nødvendig. Denne biten har jeg selv heller aldri forstått før jeg møtte ham, hvor sterkt emosjonellt det er, hvor stor trygghet og åpenhet det innebærer. Fantasiene hans slo også full blomst sammen med meg - nettopp fordi han ikke opplever seg som seksuelt underdanig han opplever å være den som leder meg. 

Han vet også godt at jeg må ha en emosjonell komponent for å tenne og at jeg ikke har tilfeldig sex (det fikk han jo oppleve når vi møttes) så det vil ikke være en risiko at jeg ligger med andre utenom ham noen gang. I en setting med Hotwifing vil hans tilstedeværelse være nødvendig for at jeg skal kunne tenne. Jeg må vite og stole på at han liker det. Det hele handler om meg og ham - den andre er et leketøy, en dildo nesten....

Anonymkode: bd26b...1a4

Dette er stag/vixen, ikke hotwifing. 

Anonymkode: 6ef0b...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/13/2024 at 11:33 AM, AnonymBruker said:

Ikke helt enig. Hårfin semantisk grense vil jeg si. Hotwifing inneholder en større komponent av felles emosjoner enn stag/vixen. Det første er mer å gjøre noe sammen, det andre er mer samtidig. Da deles en lyst, ikke en følelse for hverandre.

Denne formuleringen er god:

I'd say a Hotwife relationship exists within a marriage, and a Stag/Vixen relationship is a similar dynamic in an unmarried couple.

Altså noen som har funnet sammen pga en felles interesse, ikke dyrker hverandre gjennom interessen.

Anonymkode: 58dc1...c1b

Tldr; hotwifing er når folk er så gamle at de gir faen (40+)

Anonymkode: 6ef0b...81d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er stag/vixen, ikke hotwifing. 

Anonymkode: 6ef0b...81d

Syntes du du bragte et nyttig bidrag til debatten?

Veldig mange (også innen subkulturen, nettsteder, podcaster osv) bruker ordene om hverandre. Hotwifing kan innebære at han er aktiv eller ikke aktiv. Og for en side som denne, som ikke er en fetisjside er det kanskje ikke nødvendig å dele et relativt sjeldent tema opp i tre undergrupper? 

Anonymkode: bd26b...1a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Syntes du du bragte et nyttig bidrag til debatten?

Veldig mange (også innen subkulturen, nettsteder, podcaster osv) bruker ordene om hverandre. Hotwifing kan innebære at han er aktiv eller ikke aktiv. Og for en side som denne, som ikke er en fetisjside er det kanskje ikke nødvendig å dele et relativt sjeldent tema opp i tre undergrupper? 

Anonymkode: bd26b...1a4

Synes du du bragte et nyttig bidrag til debatten? 
 

Det er markant forskjell. En stag er attraktiv og seksuelt kapabel og kan få andre damer minst like attraktiv som egen dame. Mannen i et hotwife scenario kan IKKE det. Derfor har de den dynamikken og ikke en annen.

Anonymkode: 6ef0b...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Synes du du bragte et nyttig bidrag til debatten? 
 

Det er markant forskjell. En stag er attraktiv og seksuelt kapabel og kan få andre damer minst like attraktiv som egen dame. Mannen i et hotwife scenario kan IKKE det. Derfor har de den dynamikken og ikke en annen.

Anonymkode: 6ef0b...81d

Her blander du inn en cuckold som nyter ydmykelsen i egen, ofte innbilt, utilstrekkelighet. En stag er en mann med seksuell ADHD, ikke en casanova, selv om det hjelper når han skal gi utløp for sin lyst. Det går et klart skille ved at mannen i et hotwifeforhold har avgjørende innflytelse på kvinnens seksualitet, er selv avhengig av den, og tilpasser den sine behov, sammen med henne, og hennes behov. Det er et helt annet samspill.

Anonymkode: 58dc1...c1b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Synes du du bragte et nyttig bidrag til debatten? 
 

Det er markant forskjell. En stag er attraktiv og seksuelt kapabel og kan få andre damer minst like attraktiv som egen dame. Mannen i et hotwife scenario kan IKKE det. Derfor har de den dynamikken og ikke en annen.

Anonymkode: 6ef0b...81d

Sukk.... Jeg tror neppe ta var interessert i terminologien. 

Du blander forøvrig hotwife og cuccoldress. En hotwife har ikke en cuccold mann. En hotwife er ikke dominant over sin mann. Men bør ikke du henge på andre fora enn dette dersom dette interesserer deg. For her inne strekker vi oss max til å tåle tanken på at det finnes to typer menn som ønsker at kvinnen skal ha sex med andre - en submissive versjon og en likeverdig/dominant versjon. Alt annet blir alt for avansert for KG

Anonymkode: bd26b...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.7.2024 den 11.46):

Tldr; hotwifing er når folk er så gamle at de gir faen (40+)

Anonymkode: 6ef0b...81d

Jeg har vært bevisst på at dette tenner meg siden jeg var 16 år gammel, så nei, her tror jeg faktisk du tar feil.

Anonymkode: 696de...a66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/7/2023 at 10:36 AM, Sprøtt said:

hold nå opp dere menn som syns dette er utfordrende! mannen min er like mye mann selv om han tillater meg å være meg.

On 2/27/2024 at 12:09 PM, Ingv38 said:

Jeg møter exen ved jevne mellomrom og typen både vet, liker og tenner på det jeg har med exen

Kjære begge! Kunne dere holde kurs for damer..? Værsåsnill.. :) Fikser både det praktiske og et par damer som med fordel kunne inviteres.. (Og så trenger jeg et sted å leve i skjul etterpå, men det er en annen sak :D )

On 3/13/2024 at 1:52 AM, AnonymBruker said:

Dette er nok helt feil sted å skrive dette på, men jeg skjønner ikke hvorfor damer trenger et fancy ord for å ligge med andre. Anonymkode: cd630...362

Jeg tror langt fra damene er først med rare ord, men er helt enig: kurset kan med fordel holdes på norsk.

Litt som blandingen av brente, malte kaffebønner, kokende vann og kald eller varm melk: det er ingen ende på hvor mange rare betegnelser det kan gi. Alle har en fornemmelse av hva de (betegnelsene) er og alle lurer litt på hva andre tror det er. Artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Cervus skrev (På 4.10.2023 den 10.27):

Vi liker at hun flørter og danser med andre. Begge tenner på at andre menn har lyst på henne. 

Dette har jeg også foreslått for å se om det noe vi kunne ønske oss mer av - hun virker ikke avvisende men får se hva hun kommer fram til :)

Anonymkode: 7b51b...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 2/27/2024 at 11:27 AM, AnonymBruker said:

Dette er kun for sterke menn. Sjalue, usikre idioter bør holde seg unna. 

Anonymkode: b9290...b72

Er vel heller for menn som ikke bryr seg så innmari mye. Ingen følelser, ingen sjalusi ;) 

Anonymkode: 394fd...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...