Pimbila Skrevet 23. januar 2006 #1 Skrevet 23. januar 2006 Leste det på tekst-tv i stad, men finner det ikke på nett. Jeg er Friendstilhenger delux (har alle dvdene som er sett mange ganger), men har på en måte innsett at slutten var nådd. Men selvfølgelig blir det morsomt å se mer. Håper bare Ross og Rachel holder sammen. Hva mener dere?
Malama Skrevet 23. januar 2006 #2 Skrevet 23. januar 2006 Jeg har sett dette ryktet (ja, det er ikke bekreftet offisielt, men det skrives altså at det skal... men det er et rykte) i flere nettaviser. Jeg håper det stemmer, det ville vært kjekt å få noen ekstra episoder. Gleder meg til å se Chandler og Monica som tvillingforeldre jeg da....
Marililja Skrevet 23. januar 2006 #3 Skrevet 23. januar 2006 Håper det stemmer! Det hadde vært koselig, men faren er jo der for at episodene ikke blir like bra som de gamle. Men jeg savner "vennene". (Har forresten også lest ryktet på VGnett, men det stod ikke noe om at det var avgjort.)
AnaMaria Skrevet 24. januar 2006 #5 Skrevet 24. januar 2006 Joda greit nok det. Men enig med at slutten er nådd, men men
Cuba Skrevet 24. januar 2006 #7 Skrevet 24. januar 2006 Ja, det hadde vært morsomt det! Leste at forfatterne hadde begynt å skrive manus jeg..
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #8 Skrevet 24. januar 2006 Syns egentlig at det er både bra og synd........ Når noe er avsluttet liksom..............
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #9 Skrevet 24. januar 2006 Sorry men det ser ut til å bare være ett rykte.
tommeline Skrevet 24. januar 2006 #10 Skrevet 24. januar 2006 Sorry men det ser ut til å bare være ett rykte. ← Det var jo litt dumt... Men det hadde kanskje ikke blitt det samme likevel? Gjengen er jo blitt voksen og etablerte etterhvert, så det hadde jo ikke blitt som før....
Cilla Skrevet 24. januar 2006 #11 Skrevet 24. januar 2006 Jeg synes det er like greit at det ikke blir flere episoder. Jeg tenker nok er nok, og kan ikke se for meg at det skulle blitt det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå