Gå til innhold

Norsk tipping, Flax lodd online?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stoler dere på Flaxlodd man kjøper online? Vet ikke, føler det er scam når en datamaskin styrer dette, kontra når man kjøper i papirform - der ligger jo beløpene ute og er man heldig så kan man være akkurat den som trekker vinnerloddet den dagen, den timen. Mens datamaskin som styrer kan vel gjøre at du aldri blir den heldige. 

Hva tenker dere?

Anonymkode: 3bf9e...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flaxlodd er også scam. Vinnersjanse er omtrentlig 50%, så man går i tap. 

Bedre å bruke pengene sine på fornuftige ting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pengespill er uansett en frivillig avgift på egen naivitet.

Anonymkode: 5a3e9...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn konspirasjonsteori. Jeg tror på at de på papirform også ble generert og printet av en datamaskin.

:skya:

Anonymkode: 01c39...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Stoler dere på Flaxlodd man kjøper online? Vet ikke, føler det er scam når en datamaskin styrer dette, kontra når man kjøper i papirform - der ligger jo beløpene ute og er man heldig så kan man være akkurat den som trekker vinnerloddet den dagen, den timen. Mens datamaskin som styrer kan vel gjøre at du aldri blir den heldige. 

Hva tenker dere?

Anonymkode: 3bf9e...f9a

Det er selvsagt akkurat samme vinnersjanser på nett som på papir. Men du er litt tryggere på nett siden du ikke risikerer å miste loddet eller at kommisjonæren tar det og løper 😛 Jeg spiller en del på nett, hovedsaklig Flax for livet. Vinner småsummer akkurat like ofte som da jeg kjøpte på papir. 

Anonymkode: d1176...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...