Gå til innhold

Pantelotteriet - hva er vinnersjansen?

Anbefalte innlegg

Av og til trykker jeg på pantelotteriet når jeg skal pante flasker. Men i motsetning til Lotto, hvor jeg iløpet av 10 uker vinner ihvertfall en liten premie 2 - 3 ganger, så har jeg aldri vunnet i pantelotteriet. Noen som vet hva vinnersjansen er?

Anonymkode: 0845b...5c4

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1715930-pantelotteriet-hva-er-vinnersjansen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trykker alltid pantelotteriet hvis jeg f.eks panter en flaske jeg har i veska. Aldri når jeg "storpanter". Nevøen min vant 1000 kroner i vår, men han er den eneste jeg har hørt om. 

Anonymkode: 35772...3a0

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg trykker alltid pantelotteriet hvis jeg f.eks panter en flaske jeg har i veska. Aldri når jeg "storpanter". Nevøen min vant 1000 kroner i vår, men han er den eneste jeg har hørt om. 

Anonymkode: 35772...3a0

Samme her. Eller - flasker jeg finner og tar med meg for å pante - de "gir" jeg til pantelotteriet. De burde jo gått ut med tall. 

Tenker at det er bedre å bli fast giver til Røde Kors og få skattefradrag. Gir mest sannsynlig bedre gevinst....

• Nyttig 1

Annonse

Det er noe muffens med Pantelotteriet, den vinneralgoritmen er ikke spesielt god. Det går lang tid da ingen vinner noe til plutselig det er et ras med vinnere. Det er til og med en som har vunnet to førstepremier på en pantelapp

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/o68J70/vant-to-millioner-i-pantelotteriet-sjokkerende-opplevelse

Dessuten eies Pantelotteriet av Thon Gruppen og av den grunnen spiller jeg ikke, trenger ikke gi penger dit.

Anonymkode: 0fe6c...94d

• Nyttig 1

Jeg har vunnet en 50 lapp flere ganger, både broren min og en kompis har vunnet 10000 men ingen av oss spiller for å vinne, hele poenget er jo at man donerer panten. Det er derfor det står doner på knappen, ikke spill og vinn. 

Ærlig talt, er voksne mennesker så dumme at de tror det er særlig med vinnersjangse på pantelotteriet? Hvordan tror dere da det hadde gått rundt og gitt penger til Røde Kors?

Anonymkode: 511b3...b33

• Liker 2

Annonse

Annonse

Når det står med stor skrift at man kan vinne 1 million, så er det jo for å lure folk til å tro man har en sjanse... men som alle spill, så taper man, for de skal såklart ha pengene selv.

Anonymkode: 371f1...3fb

2 hours ago, AnonymBruker said:

Av og til trykker jeg på pantelotteriet når jeg skal pante flasker. Men i motsetning til Lotto, hvor jeg iløpet av 10 uker vinner ihvertfall en liten premie 2 - 3 ganger, så har jeg aldri vunnet i pantelotteriet. Noen som vet hva vinnersjansen er?

Hvor mange rekker leverer du hvis du vinner 2-3 ganger på 10 uker? Jeg har 10 faste rekker, tror jeg vinner kanskje 4 ganger i året.

Anonymkode: 15a66...782

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...