Gå til innhold

Hvor ofte har dere analsex?9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt analsex før. Prøver nok en gang bare for å prøve, men vet ikke når det blir.

Anonymkode: 2ecc3...711

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri. 

Anonymkode: c9ada...2c1

Skrevet

1-2 ganger i året. Jeg tar initiativ. Har erfaringer med at vi begge blir litt ivrige, så er avhengig av at dagen etter er en «rolig» dag, men uten så mye av at jeg MÅ sitte. Kommer raskt og intenst selv ved analsex.

Anonymkode: caea9...ac8

Skrevet

Aldri, jeg synes det er vondt og ekkelt, og han har null ønske om det.

Anonymkode: f5273...0a5

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det kommer litt ann på, men vil si 2-4 ganger i uken kanskje avhengig av hvor mye sex vi har. Vi har analsex majoriteten av gangene vi har sex da det er hva vi liker best og som gir meg lettere orgasme, da trenger jeg ikke å hjelpe til med hånden eller vibrator for å få orgasmen. Vi har sex 3-5 ganger i uken og vaginalt pleier å være ca en gang i snitt hver uke vil jeg si. 

Vi har prøvd såkalt "anal only life style" og klarer å holde oss 1-2 måneder de gangene, men da blir det jo litt savn så vi havner tilbake til vaginalt en gang i uken igjen. Ellers så er jo "anal only" spennende og vi forstår at noen går for livsstilen, men vi trenger litt andre veien også iblant, spesielt i perioden vi prøvde å bli gravid igjen 😄

Anonymkode: c4d3a...abf

Nysgjerrig, hva er spennende med "anal only"? Hva gjør begrensning til ett type samleie mer spennende enn en både-og løsning som dere ofte faller tilbake på?

Skrevet
Fremmed fugl skrev (34 minutter siden):

Bare lurer, hvordan kan "kun analt" bli en livsstil? Det må bety at det påvirker flere viktige domener i livet og ikke kun handler om sex.

Eller er det slikt at livsstil kan brukes som synonym til fetish når det gjelder seksualitet. Slik at jeg burde skjønne at det egentligen ikke handler om en livsstil.

Er mye mellom himmel og jord med oss menesker, og syntes det hørtes spennende ut at noen har en hel livsstil basert på "kun analt". 

Akkurat hvorfor det heter det vet jeg ikke, skulle jeg satt navn på det så kunne det ha hetet "vi som har sex analt fremover vaginalt da det føles bedre" 

Det er ikke en fetisj for oss, vi har sex på helt vanlig måte (altså analt er vanlig sex for oss), hardt eller mykt som ellers, vi kan ha sex lenge hvor vi elsker sammen analt i misjonæren og kliner og nyter intimiteten, eller en kjapp en hvor jeg bøyer meg frem og han knuller meg analt og vi kommer raskt. Altså ikke noe uvanlig for oss, det er vanlig sex i alle vanlige stillinger. Men vi begynte å lese litt på nett om dette og kom altså frem til en gruppe som kaller seg "anal only lifestyle" som da kun har sex analt, vi har prøvd det og det er deilig det, men etter 1-2 måneder så havner vi tilbake til sex vaginalt en gang i blant, så vi er ikke helt "anal only", men hvis jeg måtte ha valgt en av delene resten av livet så hadde det blitt analt 😄

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har hatt ny kjæreste i tre måneder nå, og vi har hatt analsex 6-7 ganger, i tillegg til diverse omgang med fingre og leketøy. Hun er over 50, men hadde aldri gjort det før. Jeg er ikke spesielt tykk, og hun er ikke så trang, så det går som en lek, og hun liker veldig godt det nye tilskuddet.

Anonymkode: 73847...bb9

Skrevet
Even Tuell skrev (10 minutter siden):

Nysgjerrig, hva er spennende med "anal only"? Hva gjør begrensning til ett type samleie mer spennende enn en både-og løsning som dere ofte faller tilbake på?

Godt spørsmål, jeg vet ikke om jeg har et definitivt svar, kun betraktninger. 

Kan legge til at selv i kun analsex perioden så pleier han å slikke meg. 

Men analsex føles bedre for oss og mannen min liker å se at det andre hullet er tomt og ikke i "bruk" 😄 det ser visuelt pent ut og han liker å se at det blir vått der underveis.

Han/vi liker når jeg får orgasme analt, de er anderledes som oftest kraftigere hvor beina begynner å skjelve. 

Vi pleide tidligere å ha sex selv når jeg hadde mensen, nå bruker jeg tampong og vi har sex uten søl analt. 

Jeg vet ikke hva som er spennende med "anal only", men det bunner vel ut i at det føles bedre. Likevel så havner vi riktignok tilbake til vaginalt en gang i blant da det er litt anderledes. 

Så jeg synes vi har en fin balanse som passer for oss. Er selvfølgelig inneforstått med at de fleste kanskje ikke har like mye sex analt som oss og det er selvsagt helt greit. Men for oss så har vi det som vi liker best 😄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Akkurat hvorfor det heter det vet jeg ikke, skulle jeg satt navn på det så kunne det ha hetet "vi som har sex analt fremover vaginalt da det føles bedre" 

Det er ikke en fetisj for oss, vi har sex på helt vanlig måte (altså analt er vanlig sex for oss), hardt eller mykt som ellers, vi kan ha sex lenge hvor vi elsker sammen analt i misjonæren og kliner og nyter intimiteten, eller en kjapp en hvor jeg bøyer meg frem og han knuller meg analt og vi kommer raskt. Altså ikke noe uvanlig for oss, det er vanlig sex i alle vanlige stillinger. Men vi begynte å lese litt på nett om dette og kom altså frem til en gruppe som kaller seg "anal only lifestyle" som da kun har sex analt, vi har prøvd det og det er deilig det, men etter 1-2 måneder så havner vi tilbake til sex vaginalt en gang i blant, så vi er ikke helt "anal only", men hvis jeg måtte ha valgt en av delene resten av livet så hadde det blitt analt 😄

Takk for tips. Fascinerende. 

"Open communication with your partner, family, and close friends can be beneficial in balancing your anal only lifestyle. This does not mean you have to disclose every aspect of your lifestyle to everyone. Rather, communicating your needs and requirements in order to set aside time for sexual activities, can foster understanding and support from those around you."

Virker som det handler om å ha dette som en nok så tidkrevende hobby, som baseres mer på en fetish enn hva man liker best. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har hatt ny kjæreste i tre måneder nå, og vi har hatt analsex 6-7 ganger, i tillegg til diverse omgang med fingre og leketøy. Hun er over 50, men hadde aldri gjort det før. Jeg er ikke spesielt tykk, og hun er ikke så trang, så det går som en lek, og hun liker veldig godt det nye tilskuddet.

Har merket at menn på 45 og oppover, på datingsider, er ganske opptatt av det. Blitt vanskeligere å finne en som ikke ønsker det. Er vel mange av de som har drømt om det da. Helt uaktuelt for meg

Anonymkode: 66af1...d17

Skrevet

Jeg er 49 år og har aldri hatt analsex og ønsker heller ikke å prøve. Mannen har ikke spurt på våre 17 år sammen. 

Anonymkode: 1e9cb...989

• Liker 1
Skrevet

Aldri.  Har en fissur og tre hemorider 

Fissuren er etter tidligere analsex trolig, hemoridene er fordi jeg er gravid. Null interesse av å få noe opp der

Anonymkode: ffcd1...24b

Skrevet

Vi har aldri analsex. Det er no-go for meg og han har heller aldri prøvd seg. 

Skrevet

Litt forskjellig fra måned til måned..  men vil tro ca 2 ganger i mnd.. jeg klarer ikke ha det for ofte da jeg føler meg sår etterpå. Men liker det når vi først er i gang. Kvier meg noen ganger for å gå i gang med det. Mannen elsker det. 

Anonymkode: 24f14...7f9

Skrevet

Aldri, og hverken jeg eller mannen er interessert i å teste akkurat dette ut.

Rart det ikke er flere som synes det er ekkelt å blande sex og bæsj? Mange helsemessige grunner til å holde seg unna også..

Anonymkode: 9dd1d...3af

Skrevet
Fremmed fugl skrev (13 minutter siden):

Takk for tips. Fascinerende. 

"Open communication with your partner, family, and close friends can be beneficial in balancing your anal only lifestyle. This does not mean you have to disclose every aspect of your lifestyle to everyone. Rather, communicating your needs and requirements in order to set aside time for sexual activities, can foster understanding and support from those around you."

Virker som det handler om å ha dette som en nok så tidkrevende hobby, som baseres mer på en fetish enn hva man liker best. 

For vår del så er ikke analsex mer tidkrevende enn vaginal sex, første penetrering tar 10 sekunder lenger tid kanskje. Så jeg skjønner ikke helt den at man skal sette av tid til den type sex, ikke i større grad enn vaginal sex hvor barna bør være i seng osv. Det med å kommunisere med venner og familie er jo også rart, vi snakker iallefall ikke om sex med nær familie 😄 så det er nok sikkert en del rare folk der. Men det var det nærmeste vi kom til hva vi føler og liker. 

Skrevet

Ikke ofte, kanskje en gang i måneden. Vi liker for øvrig begge å være både giver og mottaker 😛

Anonymkode: e67ff...b08

Skrevet

Aldri. Fullstendig turn-off om ei dame skulle foreslå det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Har merket at menn på 45 og oppover, på datingsider, er ganske opptatt av det. Blitt vanskeligere å finne en som ikke ønsker det. Er vel mange av de som har drømt om det da. Helt uaktuelt for meg

Anonymkode: 66af1...d17

Jeg hadde en del av det sammen med eksen også, så spenningsmomentet var stort sett borte. Jeg har aldri tatt det opp som en greie, i datingsammenheng heller, og har aldri vært et must. Den nye stakk en finger i rumpa på meg, allerede første gang, og da har hun i grunn åpnet dørene for videre utforskning. 

Det blir generelt mer å spille på under akten, og hvis det er flere med i senga.  

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Aldri, og hverken jeg eller mannen er interessert i å teste akkurat dette ut.

Rart det ikke er flere som synes det er ekkelt å blande sex og bæsj? Mange helsemessige grunner til å holde seg unna også..

Anonymkode: 9dd1d...3af

Man blander jo ikke sex og bæsj. Analen er stort sett tom når man ikke sitter på ramma. Bæsjen holdes "lengre opp". I tillegg skjer alt "innendørs". Penis (og bæsjen) er jo stort sett inni henne (eller ham) under akten. Hva som skjer inni der ser man liksom ikke.
Og om det er litt rester, så er det noe man tar hånd om etter man er ferdig. Men det gjelder jo vanlig vaginal sex også. Mange liker jo å ta en tørk eller en liten vask etter en runde... særlig er det en del som ikke vil ha oralsex etter vaginal.

... og det kan jo forekomme søl via vaginal sex også, alt fra utflod til sex under mensen ... sex kan generelt vrære en litt sølete affære. Men man lar jo ikke oppvasken ødelegge for middagen 😉

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...