Gå til innhold

Nettet til telenor


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Jeg HATER telenor!!

Jeg trenger virkelig nett nå, og så funker nesten ingenting!! TYPISK!

Endret av *MissA*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å banne og skyte Telenor akkurat nå (ikke at det hjelper men..) :frustrert::frustrert::frustrert::sur::sur::sur::sur:

Holder på med CV-slriving, jobbsøknader og annet elektronisk og mistet flere timers arbeid bare fordi Telenor ikke klarer å holde orden på nettet sitt - igjen!!

Telenor-nettet var nede i flere dager hos oss og nå dette!!!

Forbannet driit :sur::frustrert::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

For dere som kan det ville jeg byttet til noe annet enn telenor..

Jeg kan dessverre ikke det fordi jeg deler nett med huseieren (og får gratis av de :sjarmor:), men hvis jeg kunne det hadde jeg gjort det med en gang..

Skjerp dere, Telenor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er totalt avhengig av internett i kveld (som ofte ellers) og må ha ferdig en viktig og omfattende jobb, men på grunn av Telenor så går hele greia i vasken.

"Siden kan ikke vises" og så tar det 3 minutter før KG siden vises...det er en av få sider som virker.

Jeg HATER TELENOR!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmppfff... litt irriterende når ting ikke fungerer. Men litt feil i den tekniske hverdagen må man jo regne med. Har hatt Telenor i flere år og har sjeeeeelden opplevd feil. (Å ja, jeg har prøvd andre leverandører også men de hadde mye mer ustabilt nett) Trenger ikke skyte noen fordi noen har litt problemer vel. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Før hadde vi bredbånd fra Nextgentel (bodde et annet sted da), da var nettet helt stabilt utenom et par ganger da det var nede en dag eller to.

Nå, med Telenor, driver det og kobler seg opp og ned hele tida, krøller skikkelig med messenger'n (som "glemmer" at den står på away når nettet svikter), plutselig må vi opp og skru av og på modemet (som Telenor har levert) for å komme på nett igjen, osv osv.

Naboene har akkurat samme problem, og flere her på forumet så vidt jeg har skjønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to forskjellige problemer man snakker om her. Det som hendte i går hveld var sannsyligvis at nettverksforbindelsen fra Telenors servere mot andre servere feilet. Det at et modem kobler seg av uten at man ønsker det er noe annet. Da er det et problem mellom husstanden og Telenors lokalsentral. Selv har jeg aldri hatt problemer av den andre typen i løpet av fem år. Linjekvaliteten varierer sikkert mye omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er to forskjellige problemer man snakker om her. Det som hendte i går hveld var sannsyligvis at nettverksforbindelsen fra Telenors servere mot andre servere feilet. Det at et modem kobler seg av uten at man ønsker det er noe annet. Da er det et problem mellom husstanden og Telenors lokalsentral. Selv har jeg aldri hatt problemer av den andre typen i løpet av fem år. Linjekvaliteten varierer sikkert mye omkring.

Etter hastighetsoppgraderinga har det slått fullstendig krøll på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. Jeg vet iallefall om et tilfelle der hastighetsøkingen medførte at et modem sluttet å virke. Men da var feilen permanent til man forstod hva problemet var og hastigheten ble redusert igjen. Dette var et ganske gammelt ADSL-modem (gammel type).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...