AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Sorel vintersko/støvel - erfaringer? Noen som har erfaring med disse? Ble tipset av barnehagepersonell om å heller gå for denne type vintersko, enn den klassiske vinterstøvelen. De mente disse holdt seg tørrere og varmere enn alle andre. Vil gjerne høre foreldres erfaringer😊 Hvordan er de i størrelse? Anonymkode: d4c58...738
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 Begge mine har hatt disse. Gide og varme, men om det er mye regn blir øverste delen våt. Men så har en jo gjerne regnbukse utenpå. Anonymkode: 2449e...4ea 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Begge mine har hatt disse. Gide og varme, men om det er mye regn blir øverste delen våt. Men så har en jo gjerne regnbukse utenpå. Anonymkode: 2449e...4ea Brukte dere de da det var kald vinter, eller mest som en overgangssko på høst? Anonymkode: d4c58...738
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #4 Skrevet 30. september 2023 Har Sorel selv, og barnet mitt hadde flere par da han var liten. Man holder seg tørr og varm både i slaps og i bitende kulde. Anonymkode: cccb3...5be 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #5 Skrevet 30. september 2023 Gode erfaringer med Sorel, til både meg selv og barna ☺️ jeg bruker mine på vinteren, og er omtrent aldri kald på bena. Stort pluss at man ikke blir like lett våt som ved andre vintersko. Eneste minuset er at de kan føles litt tunge sammenlignet med rene Goretex-sko, men det har ikke vært noe problem her. Anonymkode: 1c4f8...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #6 Skrevet 30. september 2023 Det er en god sko, særlig der vinteren skifter mellom tørr og våt snø. Men skoen er etter min erfaring litt tyngre enn den klassiske vinterskoene. Og jeg ville ikke ha brukt den på de yngste, mtp at den er relativt løs over foten. Anonymkode: 43bc9...dd3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #7 Skrevet 30. september 2023 Dette er jo mer som støvler, de Buster ikke og blir veldig klamme p gå med som vintersko hele vinteren. Tunge også. De kan ikke erstatte vanlige vintersko, disse er mer til slaps og når det er vått og veldig kaldt, noe det sjeldent er. Er det litt kaldt og slaps er vanlige foret gummistøvler like bra. Anonymkode: 65016...b60
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #8 Skrevet 30. september 2023 Dårlig, slafsete i skaftet spesielt når de er våte. Vonde å trekke utebukser over. Anonymkode: 99968...c35
Minlillelykke Skrevet 30. september 2023 #9 Skrevet 30. september 2023 Vi var ikke fornøyd med de. De er vanskelige å få til å sitte skikkelig. De var varme og gode, men de er så tunge at jenta vår endte opp med å subbe de etter seg. Kommer ikke til å kjøpe de igjen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå