Gå til innhold

Hva skal jeg trene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har begynt å trene men er etter innfallsmetoden og velger stort sett gruppetimer på senteret jeg har lyst på.

Men, nå føler jeg for å ha et mål med treningen, som å bli sterkere/delta på hinderløp/et-eller-annet mål bortsett fra å bli i generell bedre form (da jeg begynte å røre meg var jeg 100 kg, nå er jeg 80 kg og det siste halvåret-året er jeg blitt i mye bedre form enn før jeg begynte å gå ned, er 160 cm så har en del kg igjen før jeg er ferdig med veknedgang). Begynner å bli klar for  å trene mer bevist/fokusert enn jeg har gjort før. 

Forslag til hva jeg kan fokusere på/jobbe mot? Bor uheldigvis på et lite sted ellers hadde jeg faktisk vurdert polefitness fordi det ser kult ut - og for å klare det må man være sterk...

Anonymkode: 46bbe...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tren noe du syns er gøy, der viktigste er kontinuitet i aktivitetene du velger uansett hva for å få fremgang. 😊

Hinderløp som du er inne på er knallgøy og fordrer både styrke, teknikk og løpekondis. 
 

Så om det er noe crossfit trening og løpegruppe du kan slenge med på der du bor så er du godt i gang. 
 

 

Anonymkode: f6ab6...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...