Gå til innhold

hvilken hesterase har du?


dittin

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært noen hestejente, men synes nå frieser er noe av det vakreste (trodde aldri jeg skulle ha sagt det om hester... ;)) som finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest meg...

Hei!

Jeg har en dansk varmblod! Etter Akinos...

Før har jeg hatt islandshest, sportsponni (dansk), blanding av fjording/varmblods, KWPN, Norsk Varmblods ridehest og Holsteiner...

Har drevet med alt fra gangarts-konkurranser på islandshest til feltritt og dressur på høyere nivå, så det har blitt endel forskjellige hester opp igjennom årene!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest hestegal

Åh, jeg har ikke egen hest, men har så inderlig lyst på en haflinger! Drømmehesterasen min rett og slett. "Nøyer meg" med å ri to fantastiske fjordinger og en super islandshest:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Har en blanding av tungdøl, trakhener og sadlebred. Artig blanding :) Har også hatt to kaldsblodstravere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller det at jeg helt sikkert kommer til å kjøpe meg en irsk sportshest dersom jeg vinner i Lotto? Jeg rir en irsk sportshest nå og han er fantastisk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en superfantastisk fjording med stor personlighet. Hun er snart 32 og tror enkelte ganger hun er omtrent 8. Har hatt henne i tretten og et halvt år og kjent henne i nesten 18 år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke hest nå, men har hatt en svensk varmblods.

Har veldig lyst på hest igjen, da. :) Drømmer om en PRE eller en Frieser, men ender vel opp med en varmblods ridehest, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg en belgisk varmblods (BWP) og en mecklenburger.

Har hatt:

Hannoveraner

KWPN

Svensk varmblods

Brandenburger

Oldenburger

Dansk sportsponni

Engelsk sportsponni

New Forest

Connemara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hest selv ennå, men vil så veldig gjerne ha en clydesdale, forde jeg er redd for å skade ryggen dems hvis jeg hadde fått noe mindre(veier 100, folk sier jeg fint kan ha en tungdøl, men jeg tør ikke..), å må jo ha en liten en til venn til clydesdalen da... har ikke ridd mye da(for lite penger)men jobber i stallen noen ganer i uka! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde en varmblodstraver, og en blanding av ardenner og nordlandshest.

De var bestekameratene mine i tenåra, og vi tilbrakte timesvis sammen i skogen, på jordene som ble til våre dressurbaner, og på sprangtreninger :o) Vi hadde det så morsomt sammen, jeg har så mange bra minner sammen med dem. Det var mye ansvar og det ble mye høyhenting, fliskjøring, foringer, møkking, jobbing for å betale for dem, og lite penger igjen på sparekontoen, men jeg lærte utrolig mye om å ta vare på hester, og tror virkelig at jenter (og gutter) som rir og har hest blir voksne og ansvarsfulle fortere. Hestene kom alltid først, fordi jeg elska dem. De ga meg alt jeg ba om, og jeg prøvde å gjøre det samme for dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...