Gå til innhold

Endre avatar?


*Emma*

Anbefalte innlegg

Her er mitt problem....kan noen hjelpe...

Jeg har hatt et bilde (fra min pc) som avatar lenge (bilde A).....

Nå vil jeg ha ett nytt bilde (bilde B).....

Jeg prøve å legge inn et bilde men skjermen ble bare hvit og det skjedde ikke noe.

Jeg antok at bilder var for stort (B) - så jeg krympet det til riktig str......

Så la jeg det til som avatar.....

Da "oppdaterte" den seg - men det den har lagt til er en "krympet versjon" av det bildet jeg opprinnelig hadde (bilde A)......

Jeg vagte så "fjern avatar".....da ble bilde A borte......

Så prøver jeg pånytt å legge til den krympede versjonen av bilde B.....

På nytt velger pc'n bilde A i en krympet versjon som ikke finnes noe sted på PC'n min engang......

Hva skjer a?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat dette lurer jeg og på, for sånn er det her og. Jeg har sletta midlertidige internettfiler, cookies og restarta uten at det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde med meg også flere ganger her om kvelden, men etter å ha prøvd ørti ganger funket det plutselig. Tror jeg valgte å lagre det nye bildet som noe annet enn jpg, enten gif eller noe sånt. Da funket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk - nå funka det plutselig. (Og jeg gjorde akkurat det samme som da det ikke gikk i går....merkelig?!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gamle bildet krymper, betyr det at avataren din er endret til den nye du har valgt, men det kan ta litt tid før den kommer frem på skjermen. Noen ganger må man slette inne på temp.filer, andre ganger må man skrive et innlegg eller logge seg inn på nytt, eller man må rett og slett vente.

Forøvrig skulle dette vært lagt inn på ris, ros og tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...