AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #41 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er bedre å finne løsninger og være optimistisk enn å ligge seg ned å syns synd på seg selv da. Hjelper ikke for psykiske helsen akkurat. Men jeg tar til meg at jeg skal formulere meg annerledes neste gang, feks å ikke skrive direkte at medisiner er søppel, men heller formulere det på en måte som at noen fungerer sikkert medisiner, men jeg tror ikke på den løsningen. Jeg er ganske enkel når jeg forteller ting, jeg sier akkurat det jeg mener uten å gå rundt grøten eller pynte på ting. Men skal øve meg på å pynte litt på svarene. Forstår noen kan føle seg truffet når jeg sier det så tydelig og bestemt. intensjonen min er ihvertfall å hjelpe og gi til andre. Dele mine tanker om dette. Og hva som fungerer for meg. Men folk flest burde selv tenke at det som fungerer for naboen fungerer ikke nødvendigvis for meg. Må vell ikke være nødvendig at jeg sier det egentlig. Det er jo ganske tydelig at intensjonen min er å hjelpe. Trenger ikke bli angrepet av da. Jeg har ikke gjort noe slemt. Anonymkode: 7ed3e...91e Ingen er mer optimst enn meg. Jeg lever godt med alle mine lidelser. Men kan på ingen måte si at min måte er en løsning for andre enn meg Hvis du ikke ser at din kls ING er way of og kan skape mer lidelse, så er der lite jwg får gjort med det, foruten å si imot Slem nei, men uvitende derimot tror jeg jeg vil påstå. Anonymkode: 188a9...e2b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #42 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingen er mer optimst enn meg. Jeg lever godt med alle mine lidelser. Men kan på ingen måte si at min måte er en løsning for andre enn meg Hvis du ikke ser at din kls ING er way of og kan skape mer lidelse, så er der lite jwg får gjort med det, foruten å si imot Slem nei, men uvitende derimot tror jeg jeg vil påstå. Anonymkode: 188a9...e2b Åja. Så du mener at de som har andre løsninger enn din egen er uvitende? Du kan ikke akseptere at andre har løsninger som er annerledes enn dine egne? Anonymkode: 7ed3e...91e
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #43 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åja. Så du mener at de som har andre løsninger enn din egen er uvitende? Du kan ikke akseptere at andre har løsninger som er annerledes enn dine egne? Anonymkode: 7ed3e...91e Hæ? Flink du er til å tolke. Stor applaus. Mine løsninger er for meg. Men å gå ut med å holde på smerten blablabla. Ja da reagerer jeg. Anonymkode: 188a9...e2b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #44 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hæ? Flink du er til å tolke. Stor applaus. Mine løsninger er for meg. Men å gå ut med å holde på smerten blablabla. Ja da reagerer jeg. Anonymkode: 188a9...e2b Skjønner det høres merkelig ut å kurere angst ved å kun ta på smerten. Mente kun det som en mikrodel av det totale. Det jeg ville fram til er at det handler om å bli oppmerksom på de stedene angsten sitter seg. På alle mulige måter. Jeg formulerte meg rotete, det er jeg klar over. Anonymkode: 7ed3e...91e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #45 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er helt enig med alt det du skriver her. Sliter veldig selv med angst, helseangst, +++. Hatt det sånn i 25 år. Brukt mye medisiner, har klart å slutte, men bruker sobril ved behov! Jeg vet det du sier stemme. MEN! Jeg får det bare ikke til, det er så vanskelig!! Så jo, du har veldig rett synes jeg. trenger ikke svare så frekt TS..det er jo faktisk helt rett det hun skriver til deg.. men om vi klarer å gjennomføre det? Tja.. vanskelig! Anonymkode: 3e3c0...6c5 Hvor har jeg svart frekt? Har bare svart en gang i begynnelsen hvor jeg klagde på leggen. TS Anonymkode: c6d37...36c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #46 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skjønner det høres merkelig ut å kurere angst ved å kun ta på smerten. Mente kun det som en mikrodel av det totale. Det jeg ville fram til er at det handler om å bli oppmerksom på de stedene angsten sitter seg. På alle mulige måter. Jeg formulerte meg rotete, det er jeg klar over. Anonymkode: 7ed3e...91e Det du opplever er placebo. Ergo ingen kur for andre enn deg. Anonymkode: 188a9...e2b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #47 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor har jeg svart frekt? Har bare svart en gang i begynnelsen hvor jeg klagde på leggen. TS Anonymkode: c6d37...36c Oi, unnskyld! Jeg så feil! Trodde det var du, som svarte! Det var feil, og beklager det ☺️❤️ Anonymkode: 3e3c0...6c5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå