Gå til innhold

Sende melding først

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dater en fyr, opplever at han sjelden sender melding først. 

Betyr det automatisk at han egentlig ikke er så interessert? 

Sender jeg melding svarer han med en gang. 

Vi har hyggelige date når vi møtes og han har utrykt at han liker meg og savner meg. 

Kysser meg offentlig, holder hender offentlig alt på eget initiativ og han som gjør de tingene først. Har også møtt vennene hans. 

Likevel blir jeg usikker når kommunikasjonen går så tregt mellom treff. 

Han er nok en helt anderledes type enn menn jeg har datet før. 

Hva bør jeg gjøre? 

Anonymkode: c1341...93c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er viktig å huske at folk har forskjellige kommunikasjonsstiler, og noen mennesker sender ikke så mange meldinger som andre. Basert på det du har delt, virker det som om han er interessert når dere er sammen, og han har også uttrykt det verbalt.

Hvis han responderer raskt når du sender meldinger og viser interesse når dere er sammen, kan det være at han bare har en annen tilnærming til teksting. Prøv å snakke med ham om dine behov og forventninger når det gjelder kommunikasjon, slik at dere begge føler dere komfortable. Kommunikasjon og forståelse er nøkkelen til en vellykket relasjon, så åpenhet kan hjelpe deg med å bli mindre usikker.

Anonymkode: dc1c3...b70

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Snakk med han om det. Spør hvilke tanker han har om dette. Åpenhet og ærlighet er noe dere uansett trenger hvis dere skal ha et forhold sammen i fremtiden.

• Hjerte 1
Skrevet

Tusen takk for gode råd anonym og Millinea ☺️

Dere har nok helt rett vi har sikkert bare ulike kommunikasjon stiler.

Selv om det er sårbart og litt skummelt bør jeg nok snakke med han ja. Får prøve å initiere en samtale rundt det på neste date. 

Jeg er nok litt usikker, pleier ikke være det egentlig men liker nok han her litt ekstra godt og da blir jeg nok litt ekstra sårbar 🙈🤭

Anonymkode: c1341...93c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...