Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så trøtt!

Siste uka har jeg sivet 23-07, sendt barn på skole og sovet 08-10. Stått opp, spist og stelt meg, sovet igjen 12-14. Så kommer barn hjem og det er vanlig familieliv.

Burde jeg kontakte lege? Normalt? 4 uker til termin 

Anonymkode: ac4f7...dca

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig trøtt i mitt 2.svangerskap, samt hadde de fleste plager i boka. Mitt første null effort og masse energi. 

32- 37 år. 

Skal sies at min generelle helse fysisk/psykisk fikk utfordringer i mellomtiden grunnet et vanskelig ekteskap og tap av familiemedlemmer. 

Er du bekymret: snakk med lege / jordmor som KAN kvinnehelse .

Anonymkode: 9c65b...3ef

Skrevet

Jeg er bare i uke 23, men har slitt noe ekstremt med trøtthet/utmattelse. Jeg har vært på jobb fra 08-16, men thats it. Har ellers bare sovet og har ikke orket noe som helst annet. I dag tok jeg blodprøver (primært for noe annet), men legen ringte meg raskt opp igjen etter at jeg dro fra sykehuset: jeg hadde veldig lav blodprosent. Lang historie kort: dra til legen og ta en prat!  Jeg har gått i mange, mange uker og trodd at «sånn skal det sikkert være når man er gravid», men det trenger det altså ikke 🫶

Anonymkode: 506c8...3d2

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en uke på overtid: sover(ish) mellom 22 og 07, er oppe frem til sønnen blir levert i bhg av mannen kl 08, sover til 10, sover igjen 13-15, også er jeg oppe til 22 - det eneste jeg gjør når jeg er oppe er å sitte på sofaen eller ved middagsbordet 😅 Jeg har forstått det slik at det er helt normalt.

Snart er du ferdig! ❤️

Anonymkode: cb33d...b27

Skrevet

Det høres helt normalt ut. Sov!

Anonymkode: 74600...7eb

Skrevet

Tja, hva sier lege/jordmor?

Anonymkode: 45729...eab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...