garfunkel Skrevet 28. september 2023 #1 Del Skrevet 28. september 2023 Sett henne litt på Snap. Ble hun kjent gjennom TikTok? Nå har hun reist til USA. Fikk beskjed av flyvertinnene om å ikke filme på flyet, ikke engang seg selv. Hva gjør hun? Jo fortsetter å filme seg selv, OG snakke nedlatende om de ansatte. De gjør bare jobben sin, de andre reisende satte sikkert også pris på å få slappe av på flyreisen uten å måtte høre på hennes content. Men neida bare fortsette å bable foran kamera og ha haul. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 2. oktober 2023 #2 Del Skrevet 2. oktober 2023 Har fått med meg at det var noe drama med hun og en annen på tiktok, men fikk ikke helt tråden i hva det handlet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brondonksur Skrevet 2. oktober 2023 #3 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg tror Oda Rikheim ble kjent for å lage iskaffe-reels, og selvfølgelig fordi hun er attraktiv. Hun er med i Baddies sammen med Anny Isabella Øvrehus og tidligere Linnea Lødtvet. Oda er også med i sesong 2 av "Good Luck Guys", og er/var kjæreste med Ola Halvorsen... ehm Kevin Lauren. Hun har også vært åpen om at hun ble mobbet på VGS og måtte bytte skole. Det var noe drama rundt nettopp dette da en annen person (influencer?) anklaget Oda for å selv være en mobber. Jeg fikk ikke med meg hvem den andre personen var, men jeg tror at forholdet ble annmeldt og at det var ganske alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 28. februar #4 Del Skrevet 28. februar Hvilket TV-program tror dere hun er på innspilling til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet 8. juli #5 Del Skrevet 8. juli Hva jobber egentlig denne jenta med? Veldig søt jente. Men så usikker på seg selv stakkars. Avslutter hver eneste snap med "hehe". Har vel ikke noen grunn for å være usikker. Annet enn alder og det og være umoden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 8. juli #6 Del Skrevet 8. juli Jeg vet egentlig ikke hvem hun er. Jeg hørte om henne på tiktok. Fikk opp en dame som skjulte ansikt og sang "støgge gutter, det er gutter det og" som en slags parodi av sangen "feite damer det er damer det og". Fikk se at alle kommentarene nevnte Oda Rikheim og mener det er hun som synger sangen. Det er eneste jeg vet om henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet 22. august #7 Del Skrevet 22. august Gjest Brondonksur skrev (På 2.10.2023 den 15.24): Jeg tror Oda Rikheim ble kjent for å lage iskaffe-reels, og selvfølgelig fordi hun er attraktiv. Hun er med i Baddies sammen med Anny Isabella Øvrehus og tidligere Linnea Lødtvet. Oda er også med i sesong 2 av "Good Luck Guys", og er/var kjæreste med Ola Halvorsen... ehm Kevin Lauren. Hun har også vært åpen om at hun ble mobbet på VGS og måtte bytte skole. Det var noe drama rundt nettopp dette da en annen person (influencer?) anklaget Oda for å selv være en mobber. Jeg fikk ikke med meg hvem den andre personen var, men jeg tror at forholdet ble annmeldt og at det var ganske alvorlig. Lager iskaffe? Synes hun sier hun skal ha det hun kaller "jukse iskaffe" så og si hver dag 🤔 Også at hun skal jobbe da. Men det går vel stort sett i å klage over at hun er trøtt, henge med venner eller shoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 12. september #8 Del Skrevet 12. september Må si jeg egentlig lurer på hva hun "jobber" med🤔syns ofte hun snakker om møter og sånt hun er på og at alt mulig planlegges, men har til gode å se noe oppfølging på dette er. Lage "fake" iskaffe, handle matvarer, henge med kjæresten og reise på ferie annenhver måned - gjør hun egentlig noe mer enn det? Opplys meg gjerne altså, for jeg aner ikke (kan ha gått glipp av noe her - kikker bare innom snappen når den kommer opp på utforsk - men merker jeg blir helt fascinert over hva disse influencerne anser som "jobb") 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet 21. september #9 Del Skrevet 21. september Milla29 skrev (På 12.9.2024 den 12.20): Må si jeg egentlig lurer på hva hun "jobber" med🤔syns ofte hun snakker om møter og sånt hun er på og at alt mulig planlegges, men har til gode å se noe oppfølging på dette er. Lage "fake" iskaffe, handle matvarer, henge med kjæresten og reise på ferie annenhver måned - gjør hun egentlig noe mer enn det? Opplys meg gjerne altså, for jeg aner ikke (kan ha gått glipp av noe her - kikker bare innom snappen når den kommer opp på utforsk - men merker jeg blir helt fascinert over hva disse influencerne anser som "jobb") Tror ikke du er den eneste med denne oppfatningen. Hun snakker i ett kjør om at det blir mye jobb, at hun skal i møte ang noe spennende. Men som du sier, henge med kjæresten, handle på butikken, snakke om dårlig nattesøvn, at hun skal begynne å trene, legge seg tidligere, få rutiner i hverdagen. Uten at noe av dette skjer. Det virker som å være hverdagen. Så om alt dette er jobb. Så jobber hun overtid hver dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 22. september #10 Del Skrevet 22. september Hun har reklame på Snap, så tjener nok mye av lønna si der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 23. september #11 Del Skrevet 23. september Ville91 skrev (16 timer siden): Hun har reklame på Snap, så tjener nok mye av lønna si der. Ja, det gjør hun nok - men lurte bare siden det så ofte er snakk om møter her og der, så var bare nysgjerrig på om det var noe mer enn snap hun egentlig holdt på med🫠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden Hva er greia med Oda om dagen? Hva har skjedd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden (endret) ohmylord skrev (17 timer siden): Hva er greia med Oda om dagen? Hva har skjedd? Mulig det er pga noe hu sa på rød løper etter uttalelsen til Leah Behn..at Leah syns det er ekkelt at Kevin Lauren har laget sang om henne der han synger at hun er pen..siden hun er 19 og Kevin er 37. Tror Oda sa noe sånn som at Leah er mean girl..iallfall ifølge en video på TikTok.. Endret 4 timer siden av MzMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå