visp Skrevet 28. september 2023 #21 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dere konkurrerer om de samme selgerne og folka som kommer vil sammenligne boligene deres. Om det er positivt eller negativt kommer an på hvem av dere som har den mest attraktive boligen. Personlig hadde jeg vært skeptisk til kjøp der i det hele tatt, for hvis to boliger tett på selges samtidig ville jeg ha tenkt at det var noe galt med nabolaget. Anonymkode: c7c3b...f77 Jeg tenker også automatisk det; at det er noe galt et sted:)
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #22 Skrevet 28. september 2023 visp skrev (3 timer siden): Jeg tenker også automatisk det; at det er noe galt et sted:) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dere konkurrerer om de samme selgerne og folka som kommer vil sammenligne boligene deres. Om det er positivt eller negativt kommer an på hvem av dere som har den mest attraktive boligen. Personlig hadde jeg vært skeptisk til kjøp der i det hele tatt, for hvis to boliger tett på selges samtidig ville jeg ha tenkt at det var noe galt med nabolaget. Anonymkode: c7c3b...f77 Vel, nå kjøper de fleste av oss ikke bolig på måfå da. Folk er gjerne kjent med området de ser etter bolig i fra før. Anonymkode: 4f84d...3f2 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #23 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hadde jeg sett to naboer som solgte samtidig hadde jeg tenkt "Oi, her er det noe muffens i nabolaget"... Anonymkode: c77dc...ef0 Hvorfor? Her ble to boliger solgt samtidig, og begge på grunn av samlivsbrudd (ikke relatert til hverandre). Nabolaget har da ikke noe ansvar for dette. Anonymkode: f0927...d4e 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #24 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det kan gjøre situasjonen vanskelig, men synes ikke det er «utrolig» at folk med barn (eller dyr) ønsker å sikre seg et sted å bo i stedet for å være overlatt til et begrenset leiemarked eller måtte panikkjøpe en bolig man egentlig ikke vil ha. Anonymkode: 1af3f...539 Enig. I større byer går det kanskje an å selge før man kjøper, for det er alltid fine treroms leiligheter til salgs, for eksempel. Men på mindre steder kan det være oppskriften på katastrofe. Hvis noe man kan tenke seg kanskje kommer på markedet en gang i året, eller enda sjeldnere. Anonymkode: dab29...a25
Surreal Skrevet 28. september 2023 #25 Skrevet 28. september 2023 Det går nok helt fint. Selv om det er kjøpers marked. Når jeg så etter ny bolig dro jeg gjerne først til de stedene det var flere boliger til slags. For å kunne bruke tiden effektivt. Jeg har aldri tenkt at det er noe galt hvis mer enn en bolig er til salgs i nabolaget. Lykke til med salget! 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #26 Skrevet 29. september 2023 I nabolaget her ble det faktisk 3 boliger solgt som perler på rad pga samlivsbrudd. Helt forskjellige familier i forskjellige alder og livssituasjoner. Der ene var f.eks med 3 små barn og to andre snart pensjonister med utflyttede barn. Ja, det kan skje, nei ingen tror at det er noe galt med nabolaget. Alle boligene ble solgt, og den som var nyoppusset ble solgt først. Jeg tror også det kan være positivt, flere som kommer der det er 2 boliger å se på. Anonymkode: a03ef...ffa 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå