Gå til innhold

"typen" = feiging!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen og jeg bor hver for oss, han i Oslo og jeg i Bergen, men vi reiser ofte til hverandre og er sammen så mye som mulig. Vi har planlagt fremtiden sammen (hus, bryllup, barn osv) og vi har vært sammen i snart 7 år nå. Vi har hatt det fint disse årene - litt krangling og uenighet har det vært inn i mellom, men det hører til i et forhold - Vi har kommet så langt i forholdet at vi er blitt forlovet! 

Han skulle komme til meg med fly. Jeg er vant at han skriver en melding før han drar, men denne gangen fikk jeg ingen, så jeg skrev og spurte om han var våken just in case. Jeg fikk ingen svar. Etter en time fikk jeg en feeling at noe var galt og ringte. Og da viste det seg at han hadde pokker ikke stått opp! Han beklaget seg med at han hadde "glemt" å sette klokka på ringing - enda vi hadde snakket kvelden før - og gadd ikke en gang å gjøre et tapper forsøk på å prøve å nå flyet, enda han hadde over en time på seg! Jeg kjente jeg ble både skuffet og irritert, flybilletter er ikke akkurat gratis og vi hadde planlagt mye vi skulle gjøre sammen som nå gikk i dass. Litt senere på dagen snakket vi på tlf igjen og alt virket så og si som før, men etter vi sa hadet og "elsker deg" så hørte jeg ikke noe mer fra ham... 

Nå har det snart gått en måned and still nothing! Ikke svarer han på tekstmeldinger og ikke tar han tlf. På messenger står han stadig som grønn (pålogget) Skriver jeg noe der så går det noen sekunder før det står "sett" men svar uteblir. Han legger ut ting og tang og kommenterer andre sine innlegg, menst jeg er som luft. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men hvis han har gjort det slutt så burde han være så pass mann til å si det og ikke bare "ghoste" meg på denne måten.... hva synes dere om slike feige "menn-.-

Anonymkode: 9c920...ef0

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er rart og mest sannsynlig feigt. 

Jeg hadde forøvrig ansett forholdet som over om jeg ikke hørte fra kjæresten på ei uke. 

Anonymkode: 8285a...b88

• Liker 7
Skrevet

Da tror jeg jeg hadde møtt uanmeldt på døren hans og krevd en ordentlig forklaring på dårlig oppførsel! Uansett grunn så gjør man ikke et forhold slutt på den måten når man er over 18 år og planlagt fremtid sammen!!

Anonymkode: 5c4fb...ac3

• Liker 5
Skrevet

Jeg var sammen i en måned på 90-tallet med en som plutselig måtte avlyse å komme på besøk. Hørte ikke noe fra han før Facebook ble oppfunnet mange år senere og han la meg til. "Hei, hvordan går det?" og null forklaring på måten han dumpet meg på. Men vi var unge, og han var en drittunge på 19 år. Noen gutter er bare sånn. Han var veldig pen, og fant nok noen bedre 🙄

Sykt at voksne folk i "seriøse" forhold oppfører seg som drittunger 🤬 Det gjør nok vondt, TS, men trøst deg med at han viste sitt sanne jeg før dere fikk barn og felles bolig.

Anonymkode: 51456...18e

• Liker 4
Skrevet

Hvor gamle er dere? Dette hørtes utrolig merkelig og umodent ut. 

Du kan nok regne med at dette forholdet er over.

Tror jeg ville skrevet noe ala "Trist at du velger å avslutte et 7 år langt forhold med ghosting. Trodde du var bedre enn dette".

Anonymkode: de712...131

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvor gamle er dere? Dette hørtes utrolig merkelig og umodent ut. 

Du kan nok regne med at dette forholdet er over.

Tror jeg ville skrevet noe ala "Trist at du velger å avslutte et 7 år langt forhold med ghosting. Trodde du var bedre enn dette".

Jeg er 23 og han er 40... 

Du har helt rett, han er UMODEN! -.-

Ja, kanskje jeg skulle prøve å skrive det, men det er ikke sikkert at han svarer på det heller... 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, kanskje jeg skulle prøve å skrive det, men det er ikke sikkert at han svarer på det heller... 

Er jo bare fordeler for deg å bli kvitt gamlingen

• Liker 3
Skrevet

Og dere ble sammen da han var 33 og du var 16? Han høres ikke ut som han er helt i vater, han der. Jeg mistenker at han har funnet seg en dame på sin egen alder, og at han har holdt deg for narr i årevis.

Anonymkode: 4dc08...8e5

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er jo ganske tydelig at det er over. Men jeg hadde tatt å ringt han, spurt hva som skjer. Sendt melding om at det er greit at han ønsker å avslutte, men etter så lang tid er det minste du kan forlange at han faktisk snakker med deg.

Ghosting er noe jeg har gjort, men da med folk jeg kun har pratet med på Tinder, og faktisk aldri møtt og hatt en date med.

Anonymkode: c7c6b...c1f

• Liker 1
Skrevet

Tror nok kanskje du må bite i det sure eple å innse at for han, så har dette ikke vært ett seriøst forhold. 7 år, men fortsatt ikke bodd sammen? 

Beklager å si det, men han har funnet en annen (forhåpentligvis på sin egen alder), og du er en del av hans historie. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og dere ble sammen da han var 33 og du var 16? Han høres ikke ut som han er helt i vater, han der. Jeg mistenker at han har funnet seg en dame på sin egen alder, og at han har holdt deg for narr i årevis.

Eller en ny 16 åring..

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Har du ringt han, eller krevd å få et svar om hva som skjer? Et syv års langt forhold kan ikke bare viskes ut på den måten? Jeg hadde dukket opp på døren hans hvis jeg var deg, det minste han kan gjøre er å gjøre det slutt på en ordentlig måte. 

Anonymkode: d8be8...978

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var sammen i en måned på 90-tallet med en som plutselig måtte avlyse å komme på besøk. Hørte ikke noe fra han før Facebook ble oppfunnet mange år senere og han la meg til. "Hei, hvordan går det?" og null forklaring på måten han dumpet meg på. Men vi var unge, og han var en drittunge på 19 år. Noen gutter er bare sånn. Han var veldig pen, og fant nok noen bedre 🙄

Sykt at voksne folk i "seriøse" forhold oppfører seg som drittunger 🤬 Det gjør nok vondt, TS, men trøst deg med at han viste sitt sanne jeg før dere fikk barn og felles bolig.

Svarte du ham?

Ja, enig! De burde være mer mann og si det som det er istedenfor å bare gi f og stikke av som en feig, liten drittunge! Det er ikke så vanskelig å si "beklager men dette funker ikke" -.- kanskje dem er redd for å få juling :ler:

Du har rett, bare synd at jeg kastet bort så mange år... 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nå har det snart gått en måned and still nothing! Ikke svarer han på tekstmeldinger og ikke tar han tlf. På messenger står han stadig som grønn (pålogget) Skriver jeg noe der så går det noen sekunder før det står "sett" men svar uteblir. Han legger ut ting og tang og kommenterer andre sine innlegg, menst jeg er som luft. 

Her hadde jeg gjort kort prosess, blokkert ham på samtlige plattformer og aldri mer gitt lyd fra meg. 

Og hatt selvrespekten i behold. 

Anonymkode: 76488...790

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

..... :tristblå:

Du har sikkert rett.... :regnsky:

Skrevet

Du hadde uansett vokst fra han mentalt om et par år. Når han som 33 åring hadde noe til felles med ei på 16 så skorter det på noe i toppen.

Snakker av egen erfaring. Var sammen med en på 30 da jeg var 18. Ti år senere føltes det ut som at jeg var sammen med en tenåring fordi han fortsatt mentalt var på det stadiet jeg var da jeg var 18 mens jeg selv hadde blitt voksen og mer moden. Da ble det etterhvert slutt og jeg fant etter en liten stund en jevnaldrende som jeg passet mye bedre sammen med.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Altså,,, en 33-åring som innleder et "seriøst" forhold med fremtidsplaner med en ungdom må jo være mentalt ungdom selv 😱 Synes du han oppførte seg som en ungdom selv før ghostingen? Eller oppførte han seg som en voksen, men som liksom hadde makt over deg som kjæreste siden "han vet best"?

Hadde ikke giddet å svare. Hva skal man si til sånn oppførsel da? "WTF" er gjerne passende. Men synes ikke han fortjener din oppmerksomhet!

• Liker 2
Skrevet

TS. Er du sikker på at han ikke har holdt deg for narr og har kone og unger?

Anonymkode: 748a7...7e5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

TS. Er du sikker på at han ikke har holdt deg for narr og har kone og unger?

Anonymkode: 748a7...7e5

Nei... men nå som du sier det så begynner jeg å lure om du kanskje har rett. Jeg mener, jeg måtte alltid gi beskjed når jeg skulle komme til ham, og han hadde ofte mange unnskyldninger som feks når vi planla å reise på sommerferie og skulle spare opp penger så var han alltid blakk når sommeren var der og turen ble avlyst....

Jeg er så dum... :grine:

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og dere har vært sammen i sju år?!? Du har nok vokst fordi han nå. 

Anonymkode: 54c08...bac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...