AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #21 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vanskelig å si men jeg er litt på "andre enden" han jeg dater nå sa jeg at jeg ikke kunne møte om 2 uker fordi jeg har barnet mitt da. Han viste tydelig at han ble skuffet men på en søt måte som om han kom til å lengte etter meg. Hadde han sendt et forslag slik som deg hadde jeg tatt det likevel positivt men da forventet at han aksepterte at jeg ikke kunne. Hadde kun tatt det positivt fordi jeg liker han så godt da🤭hvis ikke hadde det blitt mas. Tenker det er lov å spørre men ikke spør enda en gang i løpet av samme periode. Typ du skriver "jeg kan vist likevel fredag y kan sitte barnevakt" Han svarer :åja okey men jeg kan ikke. Du :ok☺️ Ikke maser mer liksom. Anonymkode: 70464...f77 Taaakk for svar, tror jeg slo den litt fra meg igjen😆 Jeg venter litt.. tiden går fort og vi så hverandre forrige mandag. Kan godt være vi kan få det til en dag innimellom. Men han er absolutt ingen snapper, men det trenger ikke å ha noe å si på interessen vel? Anonymkode: f34e9...855 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #22 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 6.02): Taaakk for svar, tror jeg slo den litt fra meg igjen😆 Jeg venter litt.. tiden går fort og vi så hverandre forrige mandag. Kan godt være vi kan få det til en dag innimellom. Men han er absolutt ingen snapper, men det trenger ikke å ha noe å si på interessen vel? Anonymkode: f34e9...855 Bare hyggelig☺️ forstår deg godt lett å bli mye tenking og kaos når man liker noen 🤭 Nei trenger ikke nødvendigvis det kanskje dere bare kommuniserer forskjellig? Min er heller ingen snapper prøver å ikke bry meg. Han svarer fort hvis jeg sender først da men samtalen dør fort ut. Irl derimot kan vi prate en hel dag ☺️trur bare noen er bedre irl enn på teksting. Tenker viktigste må være hvordan han er med deg når dere er sammen ☺️ Anonymkode: 70464...f77
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #23 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 30.9.2023 den 19.17): Bare hyggelig☺️ forstår deg godt lett å bli mye tenking og kaos når man liker noen 🤭 Nei trenger ikke nødvendigvis det kanskje dere bare kommuniserer forskjellig? Min er heller ingen snapper prøver å ikke bry meg. Han svarer fort hvis jeg sender først da men samtalen dør fort ut. Irl derimot kan vi prate en hel dag ☺️trur bare noen er bedre irl enn på teksting. Tenker viktigste må være hvordan han er med deg når dere er sammen ☺️ Anonymkode: 70464...f77 Ja han er også sånn. Å mye mer initiativrik irl. Han hadde da vel aldri bedt meg hjem til han neste gang, som han sa, om han ikke var litt interessert. Idag sendte jeg snap og han var skikkelig treg med å åpne den, svarte heller ikke. Men nå var den ikke mye å svare på😄 Skulle bare visst om han likte meg, skikkelig hodebry dette... 🥵 Anonymkode: f34e9...855 1
Gjest ti10 Skrevet 1. oktober 2023 #24 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ja han er også sånn. Å mye mer initiativrik irl. Han hadde da vel aldri bedt meg hjem til han neste gang, som han sa, om han ikke var litt interessert. Idag sendte jeg snap og han var skikkelig treg med å åpne den, svarte heller ikke. Men nå var den ikke mye å svare på😄 Skulle bare visst om han likte meg, skikkelig hodebry dette... 🥵 Anonymkode: f34e9...855 Har dere ikke hatt kontakt siden forrige mandag? Da virker han ikke veldig interessert, altså ... Og hvis han virkelig er interessert, hadde han jo svart deg i dag, selv om du ikke skrev noe veldig viktig.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #25 Skrevet 1. oktober 2023 Var han keen ville han bedt deg ordne det. Nå er han innstilt på å vente i tre uker, noe du bør la han gjøre. Anonymkode: b8481...550
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #26 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 27.9.2023 den 21.36): Vet ikke om jeg kan kalle det date, men vi fant ut at vi skulle ha kaffe hjemme hos meg. Videre har vi avtalt at jeg skal til han neste gang, han spurte meg., noe jeg tar positivt. Men han kunne ikke før 3 uker pga jobb og barn. Men jeg vet jeg har litt tid allerede på lørdag, siden jeg får ordnet barnevakt. Blir det masete av meg å spørre om han blir med på en tur da, bare 4 dager siden sist...? Vi hadde ikke sex, kyss eller noe. Men vi hadde mange mange timer sammen. (Måtte bytte tema, administrerende folk på kg fjernet forrige) Anonymkode: f34e9...855 Haha, 3 uker?? Han har vel samboer da Anonymkode: c9bda...b5b
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #27 Skrevet 2. oktober 2023 ti10 skrev (13 timer siden): Har dere ikke hatt kontakt siden forrige mandag? Da virker han ikke veldig interessert, altså ... Og hvis han virkelig er interessert, hadde han jo svart deg i dag, selv om du ikke skrev noe veldig viktig. Jeg føler han virker mye mer interessert i virkeligheten. Klart han mister min interesse for han om han ikke tar noe initiativ. Han virker litt betatt da han var her for ei uke siden. Om jeg ser han denne uken kan jeg spørre han om når han tenkte å ha meg på besøk. Akkurat snappen tar jeg det nokså med ro... Er ikke alltid det er noe å snappe av, heller ikke svare. Jeg har lyst å vise han at jeg er interessert, om han ikke er så vet han iallefall at jeg har han i tankene. TS❤️ Anonymkode: f34e9...855 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå