Gå til innhold

Blir det for masete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg kan kalle det date, men vi fant ut at vi skulle ha kaffe hjemme hos meg. Videre har vi avtalt at jeg skal til han neste gang, han spurte meg., noe jeg tar positivt.  Men han kunne ikke før 3 uker pga jobb og barn. Men jeg vet jeg har litt tid allerede på lørdag, siden jeg får ordnet barnevakt. Blir det masete av meg å spørre om han blir med på en tur da, bare 4 dager siden sist...? Vi hadde ikke sex, kyss eller noe. Men vi hadde mange mange timer sammen. 

(Måtte bytte tema, administrerende folk på kg fjernet forrige) 

Anonymkode: f34e9...855

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svar plis🤔👌

Skrevet

Mitt inntrykk er at det aldri blir for masete om han er interessert. Menn liker at damene viser at de er interessert og ikke spiller spill (hard to Get osv). Men du kan jo gjøre det på en diskre måte.. «oi, nå ser ut som jeg tilfeldigvis får litt fri til helgen.. har du planer, eller lyst å møtes..?»

Anonymkode: afbef...4e6

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Neida,jeg ville ikke tatt det som mas. Personlig så ville jeg sett på det som positivt.

• Nyttig 1
Skrevet

Han har jo sagt han ikke kan på 3 uker. Når man gir faen i grenser andre setter er man ikke bare masete. Man er også ego. 

Anonymkode: 9dc78...28b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mitt inntrykk er at det aldri blir for masete om han er interessert. Menn liker at damene viser at de er interessert og ikke spiller spill (hard to Get osv). Men du kan jo gjøre det på en diskre måte.. «oi, nå ser ut som jeg tilfeldigvis får litt fri til helgen.. har du planer, eller lyst å møtes..?»

Anonymkode: afbef...4e6

Ja jeg kan sende imorgen for eks? Før han legger planer. Han er jo litt stille av seg og trenger sikkert å bli litt "trygg". Men kunne håpet på mer initiativ. Han virket veldig interessert under møte her sist, tok seg til håret flere ganger, øyekontakt, var her nesten 7timer, og ba meg med ut bare en senere anledning, satt seg nærmere.

Bare meg som tar steget hele tiden, så blir så usikker på hva han vil. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han har jo sagt han ikke kan på 3 uker. Når man gir faen i grenser andre setter er man ikke bare masete. Man er også ego. 

Anonymkode: 9dc78...28b

Ja men han visste jeg kunne få barnefri litt pga et barn som er 15år som kan sitte barnevakt. Det er verre for hans del, han får ikke barnevakt. Han sa det med en litt kjip tone, " det er hele 3 uker til da".... 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Vet ikke om jeg kan kalle det date, men vi fant ut at vi skulle ha kaffe hjemme hos meg. Videre har vi avtalt at jeg skal til han neste gang, han spurte meg., noe jeg tar positivt.  Men han kunne ikke før 3 uker pga jobb og barn. Men jeg vet jeg har litt tid allerede på lørdag, siden jeg får ordnet barnevakt. Blir det masete av meg å spørre om han blir med på en tur da, bare 4 dager siden sist...? Vi hadde ikke sex, kyss eller noe. Men vi hadde mange mange timer sammen. 

(Måtte bytte tema, administrerende folk på kg fjernet forrige) 

Nei, kan så klart spørre, bra å vise interesse. Passer det ikke, så er det jo ikke pga deg.

Dere damer må ikke være så redd for å vise tydelig dere er interessert, om han ikke kan, så vil han garantert sette pris på oppmerksomheten, så kan dere heller avtale noe senere😊

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Svar plis🤔👌

Vel siden du maser etter svar her etter 15 minutter, kan det vel tyde på at du er litt masete?

Hvis du vet at han ikke kan, så spiller det vel ingen rolle at du kan?

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Mezzosoprena skrev (6 minutter siden):

Vel siden du maser etter svar her etter 15 minutter, kan det vel tyde på at du er litt masete?

Hvis du vet at han ikke kan, så spiller det vel ingen rolle at du kan?

Han kunne nok, men han tenkte jo på at da hadde jeg barna igjen, mulig han håpet på at jeg kunne få varnevakt.

Han ville jo ha meg på besøk, å tviler på at han ville sagt det uten ærlig mening. 

Skrevet
Rosa Gnom skrev (8 timer siden):

Neida,jeg ville ikke tatt det som mas. Personlig så ville jeg sett på det som positivt.

Tenkte på tur eller lignende😊

Skrevet

Om jeg har sagt at jeg ikke kan før om 3 uker ville jeg tatt det som mas om vedkommende spurte etter kun 4 dager 

Anonymkode: 2c8f7...40e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Om jeg har sagt at jeg ikke kan før om 3 uker ville jeg tatt det som mas om vedkommende spurte etter kun 4 dager 

Anonymkode: 2c8f7...40e

Han sa ikke direkte at han ikke kunne gør om 3 uker, men at det fort kunne gå litt tid siden han skulle reise uken etter høstferien. Så håper det blir noe av dette da... 

Skrevet

Bare å spørre! Hvis han tar det negativt at dere kan sees oftere enn hver 3.uke, så er han vel ikke spesielt interessert…! Så jeg kan ikke se at du har noen tape på det. 

Skrevet
PM75 skrev (21 minutter siden):

Bare å spørre! Hvis han tar det negativt at dere kan sees oftere enn hver 3.uke, så er han vel ikke spesielt interessert…! Så jeg kan ikke se at du har noen tape på det. 

Takk da hører jeg på deg😊 Enig i det. Virker ikke masete egentlig, når grunnen for st det måtte bli 3 uker var fordi han ikke fikser barnevakt. Men jeg har jo et gammelt nok barn til å sitte barnevakt. Får håpe han vil og ønsker dette da. 

Skrevet
PM75 skrev (1 time siden):

Så da burde jeg spørre...? jeg snapper han noe, men får ingenting tilbake😂 kanskje ikke noe å bagatellisere. 

Skrevet (endret)

Du kan jo si noe sånt:

Jeg har fri på lørdag og vil ta meg en tur på .............. . Koselig om du blir med. Da kan vi f.eks treffes kl  ........... :)

Endret av exictence
  • Liker 2
Skrevet

Det skader ikke å spørre dersom du respekterer svaret dersom han er opptatt.
Skjønner godt at det kan ta noe tid før han kan få til noe skikkelig nå når det snart er høstferie.
Det er nok mer masete om du driver og snapper til en som ikke er så interessert i å kommunisere på den plattformen.

• Liker 1
Skrevet
Andro skrev (3 timer siden):

Det skader ikke å spørre dersom du respekterer svaret dersom han er opptatt.
Skjønner godt at det kan ta noe tid før han kan få til noe skikkelig nå når det snart er høstferie.
Det er nok mer masete om du driver og snapper til en som ikke er så interessert i å kommunisere på den plattformen.

Gjør ingenting om han ikke kan før om 2 uker hvis det bare blir noe av. Er så redd det dør ut for hans del, men han spurte jo om jeg ville komme bort til han neste gang. Så jeg burde da vel være trygg på den? 

Enig, snap på snap blir masete. Spesiellt når jeg nå har sendt han 2 snapper og han ikke har sendt en tilbake. Tror bare han ikke er glad i snap sånn egentlig.... 

Hva tenker du...Tror du han er interessert?

• Nyttig 1
Skrevet

Vanskelig å si men jeg er litt på "andre enden" han jeg dater nå sa jeg at jeg ikke kunne møte om 2 uker fordi jeg har barnet mitt da. Han viste tydelig at han ble skuffet men på en søt måte som om han kom til å lengte etter meg. 

Hadde han sendt et forslag slik som deg hadde jeg tatt det likevel positivt men da forventet at han aksepterte at jeg ikke kunne. Hadde kun tatt det positivt fordi jeg liker han så godt da🤭hvis ikke hadde det blitt mas. 

Tenker det er lov å spørre men ikke spør enda en gang i løpet av samme periode. 

Typ du skriver "jeg kan vist likevel fredag y kan sitte barnevakt" 

Han svarer :åja okey men jeg kan ikke.

Du :ok☺️

Ikke maser mer liksom. 

Anonymkode: 70464...f77

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...