AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #1 Skrevet 27. september 2023 driver å dater en fyr nå, men har bare møttes 4 ganger og ikke ligget sammen enda. Vil bare sondere rundt noe jeg har lurt på : p Hvor vanlig er det at menn liker å bli kalt for daddy/pappa? jeg liker det og har truffet en del som liker det selv, men da på fetlife hvor man først vet om hverandres seksuelle preferanser. Han her er fra en «vanlig» dating app, så aner ikke hva han synes. Han vet jeg er sub da, men ikke at jeg også er little.Synes det er veldig koselig å ha en «daddy/pappa» Anonymkode: aa7e5...7eb 2
Even Tuell Skrevet 27. september 2023 #2 Skrevet 27. september 2023 Overhodet ikke tiltrekkende. Det er harry, upassende og ekkelt. Jeg har ikke tenkt å være noens pappa ... og ha en seksuell relasjon med dem. Det hadde blitt slapp pikk og null sex den kvelden for å si det sånn, og så en lang og alvorlig prat om språkbruk i forholdet. 10 1
Hands Skrevet 27. september 2023 #3 Skrevet 27. september 2023 Det er jo berre å snakke med han om det. Ta det i forkant av sexen, kan jo godt hende at han likar det sjølv om du ikkje fann han på fetlife
Rosa Gnom Skrevet 27. september 2023 #4 Skrevet 27. september 2023 Jeg tror at jeg ville taklet det dårlig personlig om du kalte meg pappa midt under akten sånn plutselig! Det hadde kanskje hjulpet å snakket om det på forhånd i mitt tilfelle tror jeg. Ialefall så man får en liten advarsel. Jeg er jo helt vanilje i sengen også da. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #5 Skrevet 27. september 2023 Jeg kunne ha tent på det. Anonymkode: 99d6a...257
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #6 Skrevet 27. september 2023 Even Tuell skrev (40 minutter siden): Overhodet ikke tiltrekkende. Det er harry, upassende og ekkelt. Jeg har ikke tenkt å være noens pappa ... og ha en seksuell relasjon med dem. Det hadde blitt slapp pikk og null sex den kvelden for å si det sånn, og så en lang og alvorlig prat om språkbruk i forholdet. Morsomt med den alvorlige å lange praten i akkurat den settingen 😂 Sånn sier du ikke unge frøken! Anonymkode: ad2e9...f53 4
Blåjojo Skrevet 27. september 2023 #7 Skrevet 27. september 2023 Noen tenner på det, men jeg tror det er lurt å sondere terrenget litt, sånn at du finner ut av hva han liker. Ellers kan det nok fort ende opp med slapp tiss og null sex. 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #8 Skrevet 27. september 2023 Even Tuell skrev (2 timer siden): Overhodet ikke tiltrekkende. Det er harry, upassende og ekkelt. Jeg har ikke tenkt å være noens pappa ... og ha en seksuell relasjon med dem. Det hadde blitt slapp pikk og null sex den kvelden for å si det sånn, og så en lang og alvorlig prat om språkbruk i forholdet. Herregud, en alvorsprat? Som at det å være belærende er mer attraktivt. Jeg er M26 og har ikke noe imot det, men har ikke oppfordret til det selv. Hvis det tenner deg tenner det meg og, på en måte. Anonymkode: dc449...884
Doolittle Skrevet 28. september 2023 #9 Skrevet 28. september 2023 Det er skikkelig turnoff for mange, i høyeste grad inkludert meg selv, så jeg ville nok forklart litt og spurt ham først var jeg deg. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #10 Skrevet 28. september 2023 Hvor mange menn som liker det, vet jeg ikke. Og det er veldig uvant i starten, hvis han ikke har opplevd det før. Men jeg elsker det selv, og har hatt 7-8 yngre elskerinner som har kalt med pappa, daddy eller papi (latino). Det er veldig turnon for min del. Damene er gjerne litt tilbakeholdne med det i starten, for det finnes jo noen som er veldig firkantede og reagerer negativt på det - som du ser i tråden her. Tror nok det er lurt å hinte litt, og høre om han liker det - før du hiver deg utpå. Lykke til! M40 Anonymkode: 49a66...28a 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #11 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange menn som liker det, vet jeg ikke. Og det er veldig uvant i starten, hvis han ikke har opplevd det før. Men jeg elsker det selv, og har hatt 7-8 yngre elskerinner som har kalt med pappa, daddy eller papi (latino). Det er veldig turnon for min del. Damene er gjerne litt tilbakeholdne med det i starten, for det finnes jo noen som er veldig firkantede og reagerer negativt på det - som du ser i tråden her. Tror nok det er lurt å hinte litt, og høre om han liker det - før du hiver deg utpå. Lykke til! M40 Anonymkode: 49a66...28a Vil ikke si at man nødvendigvis faller inn under kategorien «firkantet» bare fordi man ikke vil bli kalt pappa når man har sex. Anonymkode: e5c4e...bdd 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #12 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vil ikke si at man nødvendigvis faller inn under kategorien «firkantet» bare fordi man ikke vil bli kalt pappa når man har sex. Absolutt ikke! Helt greit at det ikke er alles kopp te. Men hvis man føler det nødvendig å kalle det mange andre tenner på for "harry, upassende og ekkelt", så er man firkantet. Det står jeg for. Anonymkode: 49a66...28a 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #13 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Absolutt ikke! Helt greit at det ikke er alles kopp te. Men hvis man føler det nødvendig å kalle det mange andre tenner på for "harry, upassende og ekkelt", så er man firkantet. Det står jeg for. Anonymkode: 49a66...28a Ja, der er jeg enig! Men man er ikke nødvendigvis firkantet hvis man reagerer negativt på å gjøre det selv. Anonymkode: e5c4e...bdd
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #14 Skrevet 28. september 2023 Jeg synes incest er såpass usexy - for ikke å snakke om direkte ekkelt - at jeg tror nesten jeg ville avsluttet forholdet med ei dame som ønsket å ha et roleplay der jeg skulle være faren hennes. Som det jo blir når man sier "knull meg pappa"... Hva med deg TS, synes du det er turn-on dersom en mann ut av det blå sier "åh sug meg, bestemor!" eller "jeg har lyst til å ta deg i ræva, lillesøster!"? Anonymkode: 33f3d...4e3 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #15 Skrevet 28. september 2023 Direkte usexy og turn off. På tide å bli litt voksen ts? Anonymkode: 0e64b...c94 2
Even Tuell Skrevet 28. september 2023 #16 Skrevet 28. september 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Herregud, en alvorsprat? Som at det å være belærende er mer attraktivt. Jeg er M26 og har ikke noe imot det, men har ikke oppfordret til det selv. Hvis det tenner deg tenner det meg og, på en måte. Anonymkode: dc449...884 Det er overhodet ikke ment å være noe hun skal tenne på (alvorsprater er sjeldent det). 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #17 Skrevet 28. september 2023 Jeg hadde fått helt pedofili vibber😳 Anonymkode: 46920...5f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #18 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg synes incest er såpass usexy - for ikke å snakke om direkte ekkelt - at jeg tror nesten jeg ville avsluttet forholdet med ei dame som ønsket å ha et roleplay der jeg skulle være faren hennes. Som det jo blir når man sier "knull meg pappa"... Hva med deg TS, synes du det er turn-on dersom en mann ut av det blå sier "åh sug meg, bestemor!" eller "jeg har lyst til å ta deg i ræva, lillesøster!"? Anonymkode: 33f3d...4e3 Det er ikke vanlig at man bruker «daddy/pappa/papi» som rollespill for incest eller at man mener faktisk pappa/datter som i slektskap. Det brukes mer som et ord for noen som er større enn deg, som har autoritet og er dominant men samtidig omsorgsfull, på en måte. I ddlg relasjoner og bsdm, er det f.eks en som er sub/little og en daddy som er som jeg beskrev. Pappa høres kanskje incest ut først, men kanskje det bare er fordi norsk er så direkte : p jeg har aldri tent på far-datter greier ihvertfall, det er noe heeeelt annet! Anonymkode: aa7e5...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #19 Skrevet 29. september 2023 Hadde jeg datet noen som viste seg å være/har vært på Fetlife så hadde jeg kuttet all kontakt. Huff. Anonymkode: 89b37...815
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #20 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er ikke vanlig at man bruker «daddy/pappa/papi» som rollespill for incest eller at man mener faktisk pappa/datter som i slektskap. Det brukes mer som et ord for noen som er større enn deg, som har autoritet og er dominant men samtidig omsorgsfull, på en måte. I ddlg relasjoner og bsdm, er det f.eks en som er sub/little og en daddy som er som jeg beskrev. Pappa høres kanskje incest ut først, men kanskje det bare er fordi norsk er så direkte : p jeg har aldri tent på far-datter greier ihvertfall, det er noe heeeelt annet! Veldig god nyansering. Tror det er vanskelig å forklare hvorfor man tenner på noe. Noen tenner på regntøy, noen på dirtytalk, noen på pisking, og alt dette er ikke akkurat intuitivt og mulig å rasjonalisere. Men daddy-rollespill er en ganske vanlig greie, som har med omsorg og underdanighet å gjøre - som du helt riktig sier. Gjort rett, kan det være veldig fint og sexy. Det gjør at man kan slippe seg løs og leve ut noe man ikke får levd ut i livet ellers. Hvis du ikke tenner på det, er det helt ok, men det gjør ikke alle som faktisk tenner på det til pedofile, incestuøse og perverse. Vi vet at det bare er et spill, og det er bare en del av det seksuelle mangfoldet. Anonymkode: 49a66...28a
Anbefalte innlegg