AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #1 Skrevet 27. september 2023 Etter lengre tid på datingsider, så klarer jeg nesten ikke lenger å se personer bak profilene. Ser kun lite interessante bilder uten personlighet, og selv menn som ser ok ut vekker ikke interesse lenger, og jeg sveiper de bort de aller fleste jeg skulle sett på uinteressante annonser på finn. Er lei av chatting hvor alle skriver det samme, og uten å høre stemmer. Har rett og slett blitt mettet, og føler jeg har blitt kynisk. Flere som føler det sånn? Anonymkode: d7ab0...33d 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #2 Skrevet 27. september 2023 Tror flere føler det sånn enn motsatt. Ingen tar hverandre seriøst på datingsider lenger. Anonymkode: 5eb3e...1a2 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #3 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror flere føler det sånn enn motsatt. Ingen tar hverandre seriøst på datingsider lenger. Anonymkode: 5eb3e...1a2 Nei, og det synes jeg er en dårlig utvikling. Ikke rart det er mange single. Og nå har jeg blitt sånn selv☹️ Anonymkode: d7ab0...33d 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #4 Skrevet 27. september 2023 Hvorfor er overskriften rettet mot datingsidene? Du snakker jo om at vi som brukere blir kyniske. Anonymkode: 0fefb...685 1
ClausSaus Skrevet 27. september 2023 #5 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Etter lengre tid på datingsider, så klarer jeg nesten ikke lenger å se personer bak profilene. Ser kun lite interessante bilder uten personlighet, og selv menn som ser ok ut vekker ikke interesse lenger, og jeg sveiper de bort de aller fleste jeg skulle sett på uinteressante annonser på finn. Er lei av chatting hvor alle skriver det samme, og uten å høre stemmer. Har rett og slett blitt mettet, og føler jeg har blitt kynisk. Flere som føler det sånn? Anonymkode: d7ab0...33d Næææ… … online katalog over potensielle sexpartnere, fokusert inn mot det visuelle og med kun en kort beskrivende tekst… … der mennesker altså fremstilles som en vare… … og så viser det seg til alle gode menn og kvinners store forbløffelse at brukere av denne "tjenesten" begynner å se på hverandre som… … varer? Du store allverden så veldig, veldig, veldig uventet og fullstendig overraskende. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #6 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er overskriften rettet mot datingsidene? Du snakker jo om at vi som brukere blir kyniske. Anonymkode: 0fefb...685 Ja brukere av datingsider og konseptet. Anonymkode: d7ab0...33d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #7 Skrevet 27. september 2023 ClausSaus skrev (3 minutter siden): Næææ… … online katalog over potensielle sexpartnere, fokusert inn mot det visuelle og med kun en kort beskrivende tekst… … der mennesker altså fremstilles som en vare… … og så viser det seg til alle gode menn og kvinners store forbløffelse at brukere av denne "tjenesten" begynner å se på hverandre som… … varer? Du store allverden så veldig, veldig, veldig uventet og fullstendig overraskende. Det ER veldig overraskende. Jeg møtte min eksmann på Møteplassen, og min nåværende mann på Tinder. Jeg chattet også med to andre på Tinder før valget falt på min mann. Ingen av oss har sett på hverandre som varer eller kun potensielle sexpartnere. Men så hadde både mannen og jeg ganske så beskrivende tekst, gode bilder, klare grenser og så videre. Anonymkode: 4e6bb...5bd
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #8 Skrevet 27. september 2023 Det blir vel en selvforsterkende, nedadgående spiral. Damene blir mer og mer kresen, mens menn blir stadig mindre kresen. Ingen skal senke noen krav, ikke så mye som en cm på høydekrav etc. Det er jo ikke nok av de få som blir valgt ut til at alle skal få kjæreste. Da blir det kun sex med menn som er fullstendig utilgjengelig for forhold for kvinnen i gata. Anonymkode: 9098d...244
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #9 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det blir vel en selvforsterkende, nedadgående spiral. Damene blir mer og mer kresen, mens menn blir stadig mindre kresen. Ingen skal senke noen krav, ikke så mye som en cm på høydekrav etc. Det er jo ikke nok av de få som blir valgt ut til at alle skal få kjæreste. Da blir det kun sex med menn som er fullstendig utilgjengelig for forhold for kvinnen i gata. Anonymkode: 9098d...244 Hvor har du det ifra at menn blir mindre kresen? Du hører hvor mange kvinner som klager på useriøse menn der også. Anonymkode: d7ab0...33d 2 1
ClausSaus Skrevet 27. september 2023 #10 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det ER veldig overraskende. Jeg møtte min eksmann på Møteplassen, og min nåværende mann på Tinder. Jeg chattet også med to andre på Tinder før valget falt på min mann. Ingen av oss har sett på hverandre som varer eller kun potensielle sexpartnere. Men så hadde både mannen og jeg ganske så beskrivende tekst, gode bilder, klare grenser og så videre. Anonymkode: 4e6bb...5bd Interessant… har du noen planer for hvor du skal møte din neste mann? 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #11 Skrevet 27. september 2023 ClausSaus skrev (2 timer siden): Interessant… har du noen planer for hvor du skal møte din neste mann? Jeg har ingen planer om å møte noen flere menn. Eller prøver du å shame kvinner som har hatt to langvarige forhold i løpet av livet? Anonymkode: 4e6bb...5bd 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #12 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det blir vel en selvforsterkende, nedadgående spiral. Damene blir mer og mer kresen, mens menn blir stadig mindre kresen. Ingen skal senke noen krav, ikke så mye som en cm på høydekrav etc. Det er jo ikke nok av de få som blir valgt ut til at alle skal få kjæreste. Da blir det kun sex med menn som er fullstendig utilgjengelig for forhold for kvinnen i gata. Anonymkode: 9098d...244 Det stemmer jo overhodet ikke. Før i tiden krevde ikke menn store pupper, stor, trent rumpe, pent ansikt, langt, fyldig hår og så videre. Før i tiden var det ofte nok at kvinnen var søt, morsom og omsorgsfull. Anonymkode: 4e6bb...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #13 Skrevet 27. september 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvor har du det ifra at menn blir mindre kresen? Du hører hvor mange kvinner som klager på useriøse menn der også. Anonymkode: d7ab0...33d Damene er kresne, så de ligger med menn over egen liga. Eksempel: En 5-er damer ligger med en 7-er mann. 7-er mennene ligger med 5-er damer fordi 7-er damene vil ha 9-er eller 10-er menn. Resultatet er at 5-er damene dater noen utenfor egen liga selv om de ikke nødvendigvis dater de aller flotteste, og de blir snurte når 7-er mannen hun dater ikke vil noe mer. Hun fremstiller da mannen som useriøs. Alle taper på dette, bortsett fra 10-er mennene som kan ligge med alt og alle og da ikke engang gidder å forplikte seg til 10-er damer, for hvorfor skulle de det, de er super ettertraktet og kan date og ligge med hvem de vil uansett. Tinder og andre datingapper som tjener penger på oss Løsningen er å finne noen som er en 10-er for deg og en 5-er for andre. Damer pleier å si at dette er de flinke til, men statistikken viser jo noe annet mtp hvilke menn som får mye oppmerksomhet. Anonymkode: 5eb3e...1a2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #14 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Damene er kresne, så de ligger med menn over egen liga. Eksempel: En 5-er damer ligger med en 7-er mann. 7-er mennene ligger med 5-er damer fordi 7-er damene vil ha 9-er eller 10-er menn. Resultatet er at 5-er damene dater noen utenfor egen liga selv om de ikke nødvendigvis dater de aller flotteste, og de blir snurte når 7-er mannen hun dater ikke vil noe mer. Hun fremstiller da mannen som useriøs. Alle taper på dette, bortsett fra 10-er mennene som kan ligge med alt og alle og da ikke engang gidder å forplikte seg til 10-er damer, for hvorfor skulle de det, de er super ettertraktet og kan date og ligge med hvem de vil uansett. Tinder og andre datingapper som tjener penger på oss Løsningen er å finne noen som er en 10-er for deg og en 5-er for andre. Damer pleier å si at dette er de flinke til, men statistikken viser jo noe annet mtp hvilke menn som får mye oppmerksomhet. Anonymkode: 5eb3e...1a2 Hvorfor skulle de det? Mener du at ingen kjekke menn har behov for kjæreste, kjærlighet, familie, barn? Anonymkode: 4e6bb...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #15 Skrevet 27. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor skulle de det? Mener du at ingen kjekke menn har behov for kjæreste, kjærlighet, familie, barn? Anonymkode: 4e6bb...5bd Joda, men jeg satte det på spissen med vilje. Alternativ løsning for 7+ damer, som jeg tror de fleste flotte damer faktisk driver med allerede, er å prøve om og om igjen inntil man finner en 9-er eller 10-er mann som vil forplikte seg, de vil jo gjerne det til slutt. Men hvis han ligger med ei ny hver uke, har du virkelig det som skal til for å skille deg såpass mye ut at han velger deg fremfor de andre? Du er fort 1 av 200 damer han ikke har villet noe mer med... Og når han ikke vil noe mer, ja så er dette enda en flott mann som ikke ville noe mer enn ligge, alle menn er useriøse, uff så kjipt det er å være singel dame. Anonymkode: 5eb3e...1a2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #16 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda, men jeg satte det på spissen med vilje. Alternativ løsning for 7+ damer, som jeg tror de fleste flotte damer faktisk driver med allerede, er å prøve om og om igjen inntil man finner en 9-er eller 10-er mann som vil forplikte seg, de vil jo gjerne det til slutt. Men hvis han ligger med ei ny hver uke, har du virkelig det som skal til for å skille deg såpass mye ut at han velger deg fremfor de andre? Du er fort 1 av 200 damer han ikke har villet noe mer med... Og når han ikke vil noe mer, ja så er dette enda en flott mann som ikke ville noe mer enn ligge, alle menn er useriøse, uff så kjipt det er å være singel dame. Anonymkode: 5eb3e...1a2 Rart at jeg ikke finner NOEN tendenser til det du skriver, rundt meg i virkeligheten. Du vet at hele verden ikke bare er Tinder, gjør du? Så rart at de fleste par rundt meg består av vanlige menn og vanlige kvinner. Min mann er for øvrig en 9, jeg er mer en 3-4. Det kan hende at han bare vil ligge med meg, men det er da svært drøyt å gifte seg, kjøpe hus sammen og sånt bare for å ligge, synes du ikke? Anonymkode: 4e6bb...5bd 2
Hillbill Skrevet 27. september 2023 #17 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det stemmer jo overhodet ikke. Før i tiden krevde ikke menn store pupper, stor, trent rumpe, pent ansikt, langt, fyldig hår og så videre. Før i tiden var det ofte nok at kvinnen var søt, morsom og omsorgsfull. Anonymkode: 4e6bb...5bd Det holder lenge for meg. Men så blir jeg mindre opptatt av kropp og utseende med åra, og mer fokusert på personlighet.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #18 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Damene er kresne, så de ligger med menn over egen liga. Eksempel: En 5-er damer ligger med en 7-er mann. 7-er mennene ligger med 5-er damer fordi 7-er damene vil ha 9-er eller 10-er menn. Resultatet er at 5-er damene dater noen utenfor egen liga selv om de ikke nødvendigvis dater de aller flotteste, og de blir snurte når 7-er mannen hun dater ikke vil noe mer. Hun fremstiller da mannen som useriøs. Alle taper på dette, bortsett fra 10-er mennene som kan ligge med alt og alle og da ikke engang gidder å forplikte seg til 10-er damer, for hvorfor skulle de det, de er super ettertraktet og kan date og ligge med hvem de vil uansett. Tinder og andre datingapper som tjener penger på oss Løsningen er å finne noen som er en 10-er for deg og en 5-er for andre. Damer pleier å si at dette er de flinke til, men statistikken viser jo noe annet mtp hvilke menn som får mye oppmerksomhet. Anonymkode: 5eb3e...1a2 Ok, så folk har ikke forskjellig smak altså? En 5 dame og en 7 mann kan variere ut i fra hvem man spør. Da blir hele teorien din bare krasj da😂 Å feste utseende på en tallskala var jeg forresten ferdig med på barneskolen/ungdomsskolen. Trodde ikke voksne pratet på denne måten lenger, men nå kan det jo være at du er veldig ung. Jeg snakker forresten om forhold, ikke legging. Når det kommer til sistnevnte så er jeg enig i at mange menn er mindre kresne, men det er ikke noe nytt. Anonymkode: d7ab0...33d 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #19 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, så folk har ikke forskjellig smak altså? En 5 dame og en 7 mann kan variere ut i fra hvem man spør. Da blir hele teorien din bare krasj da😂 Å feste utseende på en tallskala var jeg forresten ferdig med på barneskolen/ungdomsskolen. Trodde ikke voksne pratet på denne måten lenger, men nå kan det jo være at du er veldig ung. Jeg snakker forresten om forhold, ikke legging. Når det kommer til sistnevnte så er jeg enig i at mange menn er mindre kresne, men det er ikke noe nytt. Anonymkode: d7ab0...33d Mente ligging, ikke legging. Anonymkode: d7ab0...33d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #20 Skrevet 28. september 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Ok, så folk har ikke forskjellig smak altså? En 5 dame og en 7 mann kan variere ut i fra hvem man spør. Da blir hele teorien din bare krasj da😂 Å feste utseende på en tallskala var jeg forresten ferdig med på barneskolen/ungdomsskolen. Trodde ikke voksne pratet på denne måten lenger, men nå kan det jo være at du er veldig ung. Jeg snakker forresten om forhold, ikke legging. Når det kommer til sistnevnte så er jeg enig i at mange menn er mindre kresne, men det er ikke noe nytt. Anonymkode: d7ab0...33d Veldig ung er jeg ikke, men jeg sa vel noe lignende deg, at man må finne den personen som er en 10-er for deg og 5-er for andre. Det er dog sjelden, og mange som kunne vært en 10-er for noen får ikke sjansen til å vise dette fordi det er på de overfladiske verdiene man blir vurdert og forkastet. Anonymkode: 5eb3e...1a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå