Gå til innhold

Ventilasjon på kjøkken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flyttet inn i en leie-leilighet, og skulle tørke støv på kjøkkenet. Da oppdaget jeg at ventilasjonen ikke går ut noe sted. Jeg er ekstremt lite handy/teknisk🫣Men skal ikke dette gå ut…? eller er det et filter i røret som filtrerer matosen😅

Anonymkode: ea080...607

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har flyttet inn i en leie-leilighet, og skulle tørke støv på kjøkkenet. Da oppdaget jeg at ventilasjonen ikke går ut noe sted. Jeg er ekstremt lite handy/teknisk🫣Men skal ikke dette gå ut…? eller er det et filter i røret som filtrerer matosen😅

Hvis du har en ventilator på kjøkkenet, går vel denne ut et eller annet sted? Evt. har du et kullfilter i den, som da må byttes ved jevne mellomrom. Da går den selvsagt ikke ut noe sted.

Dette bør utleier kunne svare deg på. Det er absolutt ikke et dumt spørsmål å stille hvis du er i tvil.

Anonymkode: 959d4...b4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du har en ventilator på kjøkkenet, går vel denne ut et eller annet sted? Evt. har du et kullfilter i den, som da må byttes ved jevne mellomrom. Da går den selvsagt ikke ut noe sted.

Dette bør utleier kunne svare deg på. Det er absolutt ikke et dumt spørsmål å stille hvis du er i tvil.

Anonymkode: 959d4...b4b

Takk😊Jeg skal spørre dem. Det er åpent øverst, så går ikke ut noe sted. Da håper jeg det er kullfilter; det er kun alkove der så dårlig med lufting på «soverommet»som er nærme.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...