Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #1 Skrevet 23. januar 2006 Nå det siste halvåret har jeg bare gått oppover og oppover i vekt. Jeg spiser slik jeg alltid har spist, og har nå gått opp 15 kilo. Jeg spiser sunt, ofte og lite. I tillegg har jeg fått endel kviser. Problemene begynte etter at jeg sluttet på p-pillene, men jeg vet ikke om det har noe å si. Noen som vet hva dette kan være og hva jeg kan gjøre med det?
Ibenholt Skrevet 23. januar 2006 #3 Skrevet 23. januar 2006 Kan være stoffskiftet ditt som plutselig har bestemt seg for å gjøre seg vanskelig? Hør med legen du. Sikkert lurt. Dessuten kan det hende at kroppen din bare gjennomgår en justering for å finne sin trivselsvekt. Vet det bruker å skje en stund etter hormonslutt. Håper virkelig du finner ut av det. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #4 Skrevet 25. januar 2006 Dette skjedde meg også da jeg sluttet på p-piller for 4-5 år siden. Jeg vet ikke hvorfor det ble slik, klærne var plutselig for trange etter noen mnd, uten at jeg hadde endret livsstil, kosthold el. Men trøsten er at da jeg ble gravid gikk jeg kun opp 8 kilo totalt, uansett hva jeg spiste. Jeg veide under opprinnelig vekt en uke etter at jeg hadde født. Men har ikke gått ned mer siden. Håper du finner ut av det.
Gjest Jersey Skrevet 25. januar 2006 #5 Skrevet 25. januar 2006 Jeg som er trådstarter...må ha glemt å logge inn (som vanlig..). Jeg får nok kanskje ta meg en tur til legen ja...har begynt å trene nå, for å se om det hjelper på noe da...forhåpentligvis stabiliserer kroppen min seg etterhvert Takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå