Gjest jeanette Skrevet 23. januar 2006 #1 Skrevet 23. januar 2006 min mor var utsatt for en bil ulykke for 10mnd siden.hun har etter dette så og si mistet stemmen og sliter også med balansen i beina. noen som vet hva dette kan komme av?
Gjest vimse Skrevet 23. januar 2006 #2 Skrevet 23. januar 2006 Jeg forutsetter her at din mor har hatt legebehandling i forbindelse med og etter denne ulykken, og at denne legen vet noe om dette?
Gjest jeanette Skrevet 23. januar 2006 #3 Skrevet 23. januar 2006 hun har vært til masse undersøkelser men de har ikke funnet noe galt.tatt eeg,ultralyd av beina,og MR
Gjest vimse Skrevet 23. januar 2006 #4 Skrevet 23. januar 2006 Hvis det er lenge siden undersøkelsene er tatt ville jeg kanskje bedt om en ny runde? Dette synes jeg faktisk er noe dere bør ta opp med fastlegen, som har alle epikriser og journaler, og som kan danne seg et helhetlig bilde av situasjonen.
Gjest jeanette Skrevet 23. januar 2006 #5 Skrevet 23. januar 2006 hun er inne på sykehuset nå til mer grundig undersøkelse.har vært der i halvannen uke så får håpe de snart finn årsaken
Gjest vimse Skrevet 23. januar 2006 #6 Skrevet 23. januar 2006 Da gjør de nok det. Der har de muligheten til å danne seg det helhetlige bildet som kan være viktig etter ulykker, og det er bra! Lykke til!!
Malama Skrevet 23. januar 2006 #7 Skrevet 23. januar 2006 Det er nok langt, langt større sjangs for at legene kan finne forklaringen enn at vi kan det, i alle fall. De er leger, og de kan undersøke henne. Vi er lekfolk, og har ikke kjennskap til situasjonen i det hele tatt. Det kan være så mange slags forklaringer, og det som var grunnen for en jeg kjenner trenger ikke være grunnen for din mor. F.eks mistet min morfar stemmen etter en ulykke for ca 50 år siden. Det var fordi stemmebåndet hans slet. (Nå kan han snakke idag, fordi han, til alle legers forbauselse har trent opp en muskel i halsen til å fungere som stemmebånd. Hadde han visst hvordan han hadde gjort dette ville legene vært kjempeglade, da kunne kanskje andre gjort et samme, men dette er uforklarelig.) Men hadde stemmebåndet hennes vært slitt, så hadde selvsagt legene oppdaget dette. Det kan være mange, mang forklaringer på det som plager din mor. Og vi vet ikke hva. I det hele tatt er dette noe legene har et enormt mye bedre utgangspunkt for å finne ut av enn oss. Lykke til, jeg håper din mor blir frisk.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #8 Skrevet 28. januar 2006 Det kan være din mor har fått et sikkelig sjokk. Dersom hun får det, så kan det gå lang tid før kroppen finner igjen sitt gamle jeg. Håper hun blir frisk igjen.
Gjest Fast bruker i.i Skrevet 18. juni 2006 #9 Skrevet 18. juni 2006 min mor var utsatt for en bil ulykke for 10mnd siden.hun har etter dette så og si mistet stemmen og sliter også med balansen i beina. noen som vet hva dette kan komme av? ← Håper det går bra med deg Tante
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå