Gå til innhold

Til dere andre frysepinner der ute!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varmeteppe?? 😀

Anonymkode: c5548...3cb

• Liker 1
Skrevet

Ull fra Devold- har noen litt tykkere som er kjempedigg og ikke klør. Dyrt men verdt det.
Ellers er det de har på cubus nå også godt og klør heller ikke. Noe tynnere enn devold sitt. Hilsen ei som også er sensitiv for kløe men kan bruke disse.

Anonymkode: 6275b...f60

• Liker 1
Skrevet

Har elektrisk varmeovn jeg har satt inn på kontoret. Jeg har elektrisk varmeteppe hjemme. Av og til må jeg ta en dusj for å virkelig få varmen igjen. Fysisk aktivitet inne, husarbeid i ordentlig fart eller danse med barna.

Anonymkode: c3e71...efc

Skrevet

Til alle som ikke liker ull eller stillongs: Jeg bruker ridestrømper i bambus som går opp til knærene. Kjøper fra horze.no. 

Hjemme slår jeg lette fleecepledd rundt meg rundt livet og går rundt med dette hele dagen/kvelden. Eventuelt morgenkåpe i fleece, tar dette utenpå klærene. Jeg bor alene da, vet ikke om jeg hadde gjort det hvis jeg hadde hatt publikum 😛

Det finnes også "ullundertøy" i bambus. Det klør mindre. Jeg klarer ikke å gå i merinoull en gang, tror jeg er allergisk mot ull.

Anonymkode: 2db42...eef

• Liker 1
Skrevet

Det hjelper veldig å holde puls-punktene varme. Som hals, håndledd, og ankler. Å holde hender og føtter varme er også viktig, det øker følelsen av å føle seg varm. 

Så tykke varme sokker, et skjerf i halsen, og altså, jeg har sittet og jobbet med "Uteligger-hansker"... 

Jeg har ikke ull direkte mot kroppen, men har heller enn ull-cardigan, eller akryl, utenpå en vanlig singlet/trøye. 

Anonymkode: 2d216...f23

• Liker 1
Skrevet

- Kle på seg før en blir kald, det er lettere å holde varmen enn å varme opp igjen når en allerede er kald

- Pust og bevegelse, det er noe en kan gjøre hvor som helst, lære seg enkle pusteøvelser, gjøre noen knebøy, push ups, eller bare litt strekk og tøy og bøy som får i gang sirkulasjonen (og pust).

- Er fan av lag på lag, så man alltid kan justere.

- Kakao med cayennepepper, har begynt med det allerede, det smaker fantastisk og merker virkelig hvordan cayenne setter i gang varmen selv om det bare er et ørlite dryss.

Anonymkode: 52adc...bd0

• Liker 1
Skrevet

Fyrer godt inne. Går lite ut.

Anonymkode: 5f4e4...882

• Liker 1
Skrevet

Det finnes varmeplagg med batteri. Kunne det være noe? Når de justerte ned tempen på kontoret i vinter vurderte jeg varmedress bare på rein trass

Anonymkode: d2ba8...de7

Skrevet

Ull fra topp til tå 

Anonymkode: 431de...db3

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 26.9.2023 den 18.19):

Hva gjør dere for å holde varmen? Jeg er dessverre ikke så glad i ull rett på kroppen. Går rundt å fryser hele tiden om vinteren, og kjenner jeg synes det er kaldt allerede! I år bør jeg ta noen grep. Bruker naturligvis varm jakke, varme sko, lue, votter og så videre. Men utenom det er jeg ikke så god. Noen tips?❤️

Anonymkode: e0681...50b

Jeg bruker mye strikkejakker. Både kjøpt og hjemmestrikkede.

Korte og lange. Foretrekker de lengre,som går ned til midt på leggen.

Bruker ullsokker omtrent hele året,bortdett fra når heten er som 'verst'på sommeren.

Elsker å bruke ull rett på kroppen, strikker mye selv. Men bruker mest garn som ikke er 100% ull.

Liker lag på lag klær,da holder jeg varmen best❤️

Endret av flusa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...