AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Del Skrevet 26. september Hva gjør dere for å holde varmen? Jeg er dessverre ikke så glad i ull rett på kroppen. Går rundt å fryser hele tiden om vinteren, og kjenner jeg synes det er kaldt allerede! I år bør jeg ta noen grep. Bruker naturligvis varm jakke, varme sko, lue, votter og så videre. Men utenom det er jeg ikke så god. Noen tips?❤️ Anonymkode: e0681...50b 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #2 Del Skrevet 26. september Pledd og tøfler. Sitter med pledd nesten hele arbeidsdagen mens de andre går i t-skjorte. På vinteren har jeg det så varmt på kontoret at kollegaene mine omtrent ikke fåe puste der inne 😅 Anonymkode: 4b28d...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 26. september #3 Del Skrevet 26. september Jeg bruker tøfler! Store,tykke tøfler! Hele året omtrent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #4 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Pledd og tøfler. Sitter med pledd nesten hele arbeidsdagen mens de andre går i t-skjorte. På vinteren har jeg det så varmt på kontoret at kollegaene mine omtrent ikke fåe puste der inne 😅 Anonymkode: 4b28d...eec Ja, er på kontoret jeg sliter mest! Er 19 grader der og ingen mulighet for å skru opp temperaturen Må jo nesten begynne med ull selv om jeg ikke klarer det fordi jeg klør så lett.. Anonymkode: e0681...50b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #5 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, er på kontoret jeg sliter mest! Er 19 grader der og ingen mulighet for å skru opp temperaturen Må jo nesten begynne med ull selv om jeg ikke klarer det fordi jeg klør så lett.. Anonymkode: e0681...50b Jeg klør også lett, men ikke av 10% merinoull fra Janus. Et lite tips. Kari Traa osv. er jalla i forhold. Anonymkode: 5dfff...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #6 Del Skrevet 26. september *100% Anonymkode: 5dfff...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IneT Skrevet 26. september #7 Del Skrevet 26. september Jeg klarer ikke å ha vanlig ull rett på kroppen. Alltid synes det klør. Men klarer ren merinoull og Kashmir. Cubus har fine plagg i ren merinoull, kashmina har veldig fine plagg osv osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 26. september #8 Del Skrevet 26. september Jeg har frosset hele mitt liv. Nå er jeg i overgangsalderen. . Blir endelig varm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #9 Del Skrevet 26. september Prøv Devold Duo Active. Anonymkode: e1136...dba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #10 Del Skrevet 26. september Ved. Masse deilig tørr ved Anonymkode: 2bfa1...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #11 Del Skrevet 26. september 30 minutter siden, AnonymBruker said: Hva gjør dere for å holde varmen? Jeg er dessverre ikke så glad i ull rett på kroppen. Går rundt å fryser hele tiden om vinteren, og kjenner jeg synes det er kaldt allerede! I år bør jeg ta noen grep. Bruker naturligvis varm jakke, varme sko, lue, votter og så videre. Men utenom det er jeg ikke så god. Noen tips?❤️ Anonymkode: e0681...50b Dusjer mindre og slutter med røyk. Anonymkode: 55dd0...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #12 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dusjer mindre og slutter med røyk. Anonymkode: 55dd0...bd4 Å røyke reduserer jo varmetapet. Anonymkode: 2bfa1...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #13 Del Skrevet 26. september Ute? Inne? På jobb går jeg i T-skjorte hele året jeg har en fysisk jobb. Hjemme fyrer jeg med ved og har pledd, fyr i ovnen og ullsokker. Ull innerst når jeg er inne blir altfor varmt, jeg tar heller på ulljakke og kosebukse utenpå vanlig bukse. Anonymkode: 1163e...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 26. september #14 Del Skrevet 26. september Jeg sitter nå med tøffler,kosebukse og hettegenser 5 meter unna peisen i full fyr og fryser enda. Sukk. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 26. september #15 Del Skrevet 26. september Superundertøy og fleece! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #16 Del Skrevet 26. september Merinoull fra Janus eller Devold, Devold har også en som heter Duo Active som er bare supert! Anonymkode: e1339...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #17 Del Skrevet 26. september Just now, AnonymBruker said: Merinoull fra Janus eller Devold, Devold har også en som heter Duo Active som er bare supert! Anonymkode: e1339...591 Ull inderst er det aller beste, prøv iallfall! Lag på lag, ull inderst, ullgenser eller fleece oppå, dunjakke på topp Anonymkode: e1339...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forkjølajente Skrevet 26. september #18 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja, er på kontoret jeg sliter mest! Er 19 grader der og ingen mulighet for å skru opp temperaturen Må jo nesten begynne med ull selv om jeg ikke klarer det fordi jeg klør så lett.. Anonymkode: e0681...50b Ta med deg en liten varmeovn du kan bruke på kontoret om du ikke har mulighet til å justere temperaturen via ventilasjonsanlegget 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #19 Del Skrevet 26. september 23 minutter siden, AnonymBruker said: Å røyke reduserer jo varmetapet. Anonymkode: 2bfa1...e2f lol Anonymkode: 55dd0...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guccitove Skrevet 26. september #20 Del Skrevet 26. september Klarer dessverre ikke å kle meg så jeg fryser nesten alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå