Gå til innhold

Til dere andre frysepinner der ute!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere for å holde varmen? Jeg er dessverre ikke så glad i ull rett på kroppen. Går rundt å fryser hele tiden om vinteren, og kjenner jeg synes det er kaldt allerede! I år bør jeg ta noen grep. Bruker naturligvis varm jakke, varme sko, lue, votter og så videre. Men utenom det er jeg ikke så god. Noen tips?❤️

Anonymkode: e0681...50b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pledd og tøfler. Sitter med pledd nesten hele arbeidsdagen mens de andre går i t-skjorte. På vinteren har jeg det så varmt på kontoret at kollegaene mine omtrent ikke fåe puste der inne 😅

Anonymkode: 4b28d...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Pledd og tøfler. Sitter med pledd nesten hele arbeidsdagen mens de andre går i t-skjorte. På vinteren har jeg det så varmt på kontoret at kollegaene mine omtrent ikke fåe puste der inne 😅

Anonymkode: 4b28d...eec

Ja, er på kontoret jeg sliter mest! Er 19 grader der og ingen mulighet for å skru opp temperaturen :( Må jo nesten begynne med ull selv om jeg ikke klarer det fordi jeg klør så lett..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, er på kontoret jeg sliter mest! Er 19 grader der og ingen mulighet for å skru opp temperaturen :( Må jo nesten begynne med ull selv om jeg ikke klarer det fordi jeg klør så lett..

Jeg klør også lett, men ikke av 10% merinoull fra Janus. Et lite tips. Kari Traa osv. er jalla i forhold.

Anonymkode: 5dfff...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke å ha vanlig ull rett på kroppen. Alltid synes det klør. Men klarer ren merinoull og Kashmir. Cubus har fine plagg i ren merinoull, kashmina har veldig fine plagg osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har frosset hele mitt liv.  Nå er jeg i  overgangsalderen. .  Blir endelig varm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Devold Duo Active. 

Anonymkode: e1136...dba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva gjør dere for å holde varmen? Jeg er dessverre ikke så glad i ull rett på kroppen. Går rundt å fryser hele tiden om vinteren, og kjenner jeg synes det er kaldt allerede! I år bør jeg ta noen grep. Bruker naturligvis varm jakke, varme sko, lue, votter og så videre. Men utenom det er jeg ikke så god. Noen tips?❤️

Dusjer mindre og slutter med røyk.

Anonymkode: 55dd0...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dusjer mindre og slutter med røyk.

Å røyke reduserer jo varmetapet.

Anonymkode: 2bfa1...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute? Inne? 

På jobb går jeg i T-skjorte hele året jeg har en fysisk jobb. Hjemme fyrer jeg med ved og har pledd, fyr i ovnen og ullsokker. Ull innerst når jeg er inne blir altfor varmt, jeg tar heller på ulljakke og kosebukse utenpå vanlig bukse. 

Anonymkode: 1163e...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter nå med tøffler,kosebukse og hettegenser 5 meter unna peisen i full fyr og fryser enda. Sukk. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merinoull fra Janus eller Devold, Devold har også en som heter Duo Active som er bare supert! 

Anonymkode: e1339...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Merinoull fra Janus eller Devold, Devold har også en som heter Duo Active som er bare supert! 

Ull inderst er det aller beste, prøv iallfall! Lag på lag, ull inderst, ullgenser eller fleece oppå, dunjakke på topp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ta med deg en liten varmeovn du kan bruke på kontoret om du ikke har mulighet til å justere temperaturen via ventilasjonsanlegget 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Å røyke reduserer jo varmetapet.

Anonymkode: 2bfa1...e2f

lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...